Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Mitsubishi Outlander II 2.4 MIVEC 170KM 125kW 2009-2012

Lata produkcji: 2009 - 2012
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
W takim wozie sporo osób widzi pewnie diesla pod maską. Ten mniejszy ma 2.0l i 140KM. Jest starym znajomym ze stajni VW - sporo osób pewnie stwierdzi, że jest trochę głośny, do tego sposób jego pracy idealnie pasuje do polskiego wyobrażenia o Niemcu – twardy i surowy. W dolnym zakresie obrotów nie jedzie, ale niewymagającym wystarczy, gdy już turbo zadziała. Drugi motor, francuski 2.2TD jest lepszy – mocniejszy, dynamiczniejszy, cichszy, delikatniejszy… ma sporo przyjemnych epitetów i warto nad nim pomyśleć. Najsłabszą wersję benzynową lepiej sobie odpuścić i zainteresować się czymś ciekawszym. 2.4l 160-170KM jest trafnym wyborem - całkiem zgrabnie radzi sobie z tym sporym autem i nawet przy wyższych prędkościach nie wydaje się być zbyt zmęczony. Wprawieni w pracy skrzynią biegów będą w stanie wydusić z niego nawet lepsze osiągi niż te, które podaje producent. Dla bogatszych przeznaczono doładowane 2.0l 203KM i flagowy 3.0l 220KM.
Powagosław

Nowy Outlander jest jak dobra piosenka, z którą trzeba się oswoić, by później polubić. I nawet warto, bo to niebrzydkie dzieło. Jest tylko jeden istotny szczegół, którzy burzy harmonię – cena. Zaporowa jak płyta z autografem Elvisa.

~Powagosław
Luzacjusz

Mitsubishi porzuca „jet fightera”? Ok, świat się zmienia. Ale to zmiana na gorsze. Poprzedni Outlander miał znacznie więcej ikry niż nowy model. Ten jest jakimś ugrzecznionym elegancikiem z dziwnymi proporcjami.

~Luzacjusz

Oceny Mitsubishi Outlander II SUV 2.4 MIVEC 170 KM 125 kW

Ogólna ocena
4,53
Średnia dla segmentu 4,19
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(91%) NIE(9%)
ZALETY + Brak poważnych usterek + Silnik + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
WADY - Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie - Koszty utrzymania

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Mitsubishi Outlander II 2.4 MIVEC 170KM 125kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 708
Koszt ogólny 12,86 PLN
LPG9.65 PLN
PB45.77 PLN
Wydatki serwisowe 1,29 PLN Pozostałe wydatki 21,43 PLN

Dane techniczne Mitsubishi Outlander II 2.4 MIVEC 170KM 125kW 2009-2012

Podstawowe parametry Mitsubishi Outlander II 2.4 MIVEC 170KM 125kW
Produkowany od 2009 do 2012 roku
Pojemność skokowa 2360 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 170 KM (125 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 232 Nm przy 4100 obr/min
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Przeniesienie napędu Mitsubishi Outlander II 2.4 MIVEC 170KM 125kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 5
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 6

Autorentgen Mitsubishi Outlander II

Liczba wpisów: 9

Wadliwy komputer już kilka razy naprawiany. Nie mogę zmusić dilera do wymiany na nowy. Stuki z tyłu samochodu. Diler po pierwszej wizycie w salonie nie potrafił zlokalizować stuków.

dodał: ~pajda, 6 lat temu
Poruszam temat - mam "nowa" 2.0 i mam podobny problem - 3-4 razy choinka na desce, komunikaty typu: przednia klapa otwarta, system hamulcowy do testow, ASC nie dziala i itp itd. Sprzedawca - serwisant nie widzi problemu, jutro mam odbierac po ponownym zostawieniu autka - udalo sie cos Panu ugrac? Planuje nie wychodzic bez oswiadczenia, ze problem byl zglaszany ale serwis nie wykryl!

Klocki i tarcze do wymiany co 6 tys. km.

dodał: ~mitout, 8 lat temu
auto kupiłem w kwietniu 2009 z rocznika 2008. teraz (wrzesień 2010) mam 42 000 km i do wymiany klockow jeszcze troche jest a auto raczej nie stoi. Moze kolego jak wymieniasz klocki po 6 tysiacach to warto by bylo pomyslec nad soba. A i jeszcze dodam ze conajmniej polowa przebiegu to jazda z niehamowana przyczepą 750 kg

sprzęgło do wymiany co 15 tys. km

dodał: ~Jacek Ch., 7 lat temu
Jak to się mówi, mocnych dieslem trzeba umić jeździć ;) Moment obrotowy robi swoje, a w napędzie na obie osie para idzie bardziej w sprzęgło a nie w gwizdek. To ostatnie zdanie dotyczy ścigantów, którzy autami jakby nie patrzeć niezaprojektowanymi do sportu próbują być mistrzami drogi. Mam outlandera II od 4 lat, przebieg 140tys. km i wszystko śmiga oby tak dalej. Przebieg 120tys. km i więcej to dla każdego sprzęgła może być finisz. W większości przypadków zależny od drivera. Natomiast jeśli sprzęgło się kończy po przebiegu do 50tys. km to albo driver pierdoła, albo rzeczywiście jakaś...

Publikacje o Mitsubishi Outlander

Newsy o Mitsubishi Outlander

Mitsubishi Outlander II SUV
Aktualnie przeglądasz Mitsubishi Outlander II SUV