Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Mitsubishi Pajero II Standard 3.0 i V6 GLS 150KM 110kW 1990-1999

Mitsubishi Pajero II Standard 3.0 i V6 GLS 150KM 110kW 1990-1999
Lata produkcji: 1990 - 1999
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Mitsubishi Pajero to produkowany od 1982 r. samochód terenowy (segment I). Model okazał się rynkowym sukcesem Mitsubishi – na całym świecie znalazł już prawie 3 mln nabywców. Pierwowzorem koncepcyjnym Pajero był prototyp PX33. Pierwsza generacja Mitsubishi Pajero wzorowana była na prototypach z roku 1973 oraz 1978 o tej samej nazwie. Słowo Pajero pochodzi od łacińskiej nazwy dzikiego Kota Pampa z Ameryki Południowej. Model, w krajach, w których mówi się w języku hiszpańskim, oferowany jest jako Montero, ponieważ słowo „pajero” w tym języku jest slangowym epitetem („idiota” lub „onanista”).
Powagosław
Pajero to żywa legenda wśród aut terenowych. Prestiż modelu zbudowały niezliczone zwycięstwa w najtrudniejszych rajdach świata. Cywilny model tylko wygląda jak wyczynowy, ale i tak nie zawodzi. ~Powagosław
Luzacjusz
Ostatnie Pajero wygląda jak Range Rover z wyszlifowanymi kantami. Szkoda, że projektanci zapomnieli wyszlifować topornego designu wnętrza. Szkoda, ale ja i tak kupuję tę toporność. ~Luzacjusz

Dane techniczne Mitsubishi Pajero II Standard 3.0 i V6 GLS 150KM 110kW 1990-1999

Podstawowe parametry Mitsubishi Pajero II Standard 3.0 i V6 GLS 150KM 110kW
Produkowany od 1990 do 1999 roku
Pojemność skokowa 2972 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 236 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 12
Stopień sprężania 9,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 91,1 x 76 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu Mitsubishi Pajero II Standard 3.0 i V6 GLS 150KM 110kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 5

Publikacje o Mitsubishi Pajero

Newsy o Mitsubishi Pajero