Szukaj

Informacje o Mitsubishi Pajero III 3.8 V6 219KM 161kW 2000-2006

Lata produkcji: 2000 – 2006
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Mitsubishi Pajero to produkowany od 1982 r. samochód terenowy (segment I). Model okazał się rynkowym sukcesem Mitsubishi – na całym świecie znalazł już prawie 3 mln nabywców. Pierwowzorem koncepcyjnym Pajero był prototyp PX33. Pierwsza generacja Mitsubishi Pajero wzorowana była na prototypach z roku 1973 oraz 1978 o tej samej nazwie. Słowo Pajero pochodzi od łacińskiej nazwy dzikiego Kota Pampa z Ameryki Południowej. Model, w krajach, w których mówi się w języku hiszpańskim, oferowany jest jako Montero, ponieważ słowo „pajero” w tym języku jest slangowym epitetem („idiota” lub „onanista”).
czytaj więcej
Powagosław
Pajero to żywa legenda wśród aut terenowych. Prestiż modelu zbudowały niezliczone zwycięstwa w najtrudniejszych rajdach świata. Cywilny model tylko wygląda jak wyczynowy, ale i tak nie zawodzi. ~Powagosław
Luzacjusz
Ostatnie Pajero wygląda jak Range Rover z wyszlifowanymi kantami. Szkoda, że projektanci zapomnieli wyszlifować topornego designu wnętrza. Szkoda, ale ja i tak kupuję tę toporność. ~Luzacjusz
Produkowany od 2000 do 2006 roku
Pojemność skokowa 3828 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 219 KM (161 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 336 Nm przy 3250 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Całokształt + Silnik

Wady

- Ergonomia - Bezawaryjność (poważne usterki) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,9
~Maciej
Mitsubishi Pajero III
Terenowy 3.8 V6 219KM 161kW
Montero (USA) z silnikiem 3.8 MIVEC 255KM, jeżdżę już 11 lat i nie potrafię znaleźć powodu żeby wymienić na nowszy. Może tylko że dzieci już duże i nie muszę wozić wózka i wanienki. Auto bezawaryjne, niezwykle komfortowe, niezwykle obszerne, dobre w teren ale bez przesady bo to długa wersja i opony szosowe. Z Pajero jest tak, że trzeba dobrze przemyśleć czego chcemy zmiast potem narzekać że bokser wagi ciężkiej nie jest baletnicą, ale Pajero znakomicie łączy wiele zalet, doskonałe jako wielkie rodzinne kombi, świetne jeśli masz domek w lesie lub górach, super zimą, i po autostradzie pojedzie bez problemu, powiedzmy, bardzo szybko. Dobre na miasto wppbrew pozorom, bo pokona każdy krawężnik, nawet te pómetrowe na Wilczej w Warszawie, a siedzisz wysoko i masz naprawdę super widoczność. Moc i kultura pracy silnika - super. Hamulce - super. Prowadzenie jak na 2 tonową terenówkę zaskakująco dobre.
3,6
~joebar@poczta.onet.pl
Mitsubishi Pajero III
Terenowy 3.8 V6 219KM 161kW
Ogólnie samochód sprawia bardzo dobre wrażenie. Jest wygodny, szybki, duży. Dobrze sprawuje się na asfaltowych drogach a także poza nimi daje sobie radę. Ciężko jest się do czegoś przyczepić.
4,7
~MADIEK
Mitsubishi Pajero III
Terenowy 3.8 V6 219KM 161kW
W prowadzeniu zachowuje się znacznie lepiej niż zwykłej auto osobowe klasy średniej, a przecieć to samochód terenowy.
migająca środkowa kontrolka napędu podczas jazdy
  • Mitsubishi Pajero III 3.2 DI-D 165KM 121kW 2000-2006
  • układ napędowy
Mam problem dotyczący migającej środkowej kontrolki napędu podczas jazdy, otóż włącza się ona po przejechaniu około 30 kilometrów i miga przez cały czas jak zaczyna migać to reszta kontrolek to jest jak jadę na napędzie na tylne koła wyłączają się kontrolki i miga ta środkowa na żółto.W czasie jazdy przy migającej kontrolce nic się nie dzieje samochód jedzie normalnie gdy samochodem stanę i wyłącze go to po ponownym zapaleniu i ruszeniu jest wszystko w porządku i kontrolka nie świeci ale po przejechaniu ciągłego odcinka tych około 30 kilometrów znów się zaświeca i tak miga do ponownego zatrzymania się. Proszę jeżeli ktoś coś może wiedziec na ten temat to wyjaśnijcie mi dlaczego może się tak dziać. Pozdrawiam Proszę o zdiagnozowanie opisanej wyżej usterki w moim samochodzie dodam, że samochód jest z 2001 roku na automacie
Problem rozwiązany
14 komentarzy
po zdięciu nogi z pedału gazu w dalszym ciągu silnik pracoje na wysokich obrotach.
  • Mitsubishi Pajero III 3.2 DI-D 165KM 121kW 2000-2006
  • silnik
Witam objawy są bardzo dziwne wystarczy dotknąc pedału gazu silnik wchodzi na wysokie obroty,nie pali się żadna ikonka.Byłem w serwisie w Olsztynie,powiedzieli mi że nie znają takiego przypadku.Pozdrawiam Wiesław Nie znam
Problem rozwiązany
2 komentarze
huczący silnik
  • Mitsubishi Pajero III 3.5 V6 GDI 202KM 149kW 2000-2006
  • silnik
auto z 2002r, przebieg ok 200tys.automat,silnik pracuje cicho ale tylko do 2000 obrotów, po ich przekroczeniu zaczyna głośno huczeć i jakby wpada w wibracje. Po zmianie biegu sytuacja się powtarza. Proszę o pomysły co to może być.Yerry
Problem rozwiązany
4 komentarze
Mitsubishi Pajero III