Szukaj

Nissan Pulsar – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Informacje o Nissan Pulsar

Lata produkcji: 2014 – 2018
Segment: Klasa średnia
Produkowany od roku 2015 Nissan Pulsar to przedstawiciel segmentu C (klasa niższa średnia). Tym modelem Nissan powrócił do segmentu kompaktów na europejskim rynku. Wycofał się z niego wraz z pierwszą generacją modelu Tiida, która w Europie została zastąpiona właśnie przez Pulsara (jedynie na rynku rosyjskim Pulsar funkcjonuje jako Tiida). Nissan Pulsar powstał na platformie podłogowej Nissan V Platform. Dostępny jest wyłącznie w jednym wariancie nadwozia – jako pięciodrzwiowy hatchback. W odmianie sedan oferowany jest jedynie w Nowej Zelandii oraz Australii pod nazwą Nissan Sylphy. W tychże krajach jako Pulsar sprzedawano model Tiida drugiej generacji.
czytaj więcej
Powagosław
Nissan nie wyważa otwartych drzwi – skoro udało mu się znakomicie z Qashqaiem, nowy kompakt wystylizował na podobną modłę. Nie jest to jednak żadna zabójcza stylizacja. Na coś bardziej efektownego trzeba chyba poczekać do drugiej generacji. ~Powagosław
Luzacjusz
W „Pulp Fiction” Marcellus Wallace mówi do Butcha: „Wyjedziesz, a kiedy cię nie będzie, to cię nie będzie”. Nissan wyjechał z segmentu C w Europie i patrząc na to, co zmajstrowano pod nazwą Pulsar, można przypomnieć słowa ze słynnego filmu. Nie wiem, na co komu taki powrót. ~Luzacjusz

Oceny Nissan Pulsar

Liczba ocen: 37
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(81%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wyciszenie + Układ jezdny

Wady

- Stosunek jakość/cena - Skrzynia biegów - Silnik

Wybrane oceny

4,9
~Karol
Nissan Pulsar
Hatchback 1.2 DIG-T 115KM 85kW
Jestem bardzo zadowolony z tego auta. Kupiłem jako budżetowe a okazało się bardziej niezawodne od mojego poprzedniego auta. Silnik mimo iż cieszy się złą opinią, nie sprawiał żadnych problemów więc to chyba kwestia indywidualna. Auto świetnie się prowadzi, karoseria po całym czasie użytkowania nie ma nawet grama rdzy. Świetna widoczność, żadne ze słupków nie ograniczają pola widzenia jak to w niektórych autach. Może jedynie widok przez wsteczne lusterko jest zawężony ale szybko się można do tego przyzwyczaić. Pod względem ergonomii nie jeździłem lepszym autem. Auto jest niezwykle przestronne zarówno na przednich fotelach jak i z tyłu. Wyciszenie oceniam jako dobre, po kilku latach użytkowania zaczyna być słychać szum od uszczelek w drzwiach. Ale to można wymienić. Nie było żadnych usterek, z ASO zrezygnowałem po tym jak sobie zażyczyli 1,5 tyś za przegląd. Serwisowany w zaprzyjaźnionym warsztacie za grosze (przykładowo: wymiana kompletu klocków 200 zł). Mam wersję tekna z bogatym wyposażeniem, nigdy nie było problemu z elektroniką lub elektryką. Może nawigacja Nissana wygląda trochę archaicznie ale nie sprawie żadnych problemów. Z autem najprawdopodobniej rozstanę się dopiero wówczas gdy się rozsypie, na co się na szczęście nie zapowiada. :)
Dodane 7 miesięcy temu
4,3
~Seba
Nissan Pulsar
Hatchback 1.2 DIG-T 115KM 85kW
Ilością miejsca z tyłu bije na głowę nie dość, że swoją klasę to jeszcze nawet auta większe. Wygodnie jest bardzo. A do tego spory jak na te klasę bagażnik. Komfortowe siedzenia, fantastyczne wyciszenie (w czasie jazdy silnika prawie w ogóle nie było słychać). Jeździ się przyjemnie i wygodnie. Co wpłynęło na obniżenie oceny: po 1. najważniejsze - silnik, o 1,2 historii chodziło już dużo i też się o tym przekonałem. Po 1. brał olej - między 0,25 a 0,33 l na 1000 km, co sprawiło, że lepiej zalewać go olejem średnio lub niskopopiołowym, bo nagar na tłokach zbierać się solidny, co może narobić problemów - o czym zaraz. Po 2. u mnie uszkodziły się dwa zawory i przy 154 tysiącach km musiałem robić mini remont góry silnika. Najlepiej więc pilnować poziomu oleju (bo może uszkodzić się napinacz łańcucha) a interwał skrócić (ja co 10 tysięcy km wymieniałem). Sprawa 2. jak dla mnie przednie światła świecą dziwnie - za krótko a przede wszystkim za słąabo. Żarówki H11 tez nie pomagają w tym bo są drogie i dziwnie świecą. Najlepiej co kilka lat (nawet jak się nie spalą) zmieniać je na nowe to jasność świecenia wyraźnie się poprawi. Konkludując, po przesiadce ze Skody Fabii, w Pulsarze przezywałem pozytywny szok i jeździło się przyjemnie. Niestety splot tych złych okoliczności (czyli silnik plus na przykład awaria uszczelki pod wtryskiwaczami) plus kryzys wieku średniego sprawiły, że człowiek po 5 latach postanowił Pulsara sprzedać. Podobno wersje po 2016 r. problemów z olejem i zaworami już nie mają.
Dodane 2 lata temu
4,9
~M
Nissan Pulsar
Hatchback 1.5 dCi 110KM 81kW
Pulsarem jeżdżę ponad 3 miesiące, czyli od dnia dostania prawa jazdy do ręki i jest to moje pierwsze auto. Z czystym sumieniem śmię stwierdzić, że lepszego auta na początek nie mogłam sobie wyobrazić. Gabarytowo jest wręcz magiczny - spokojnie I wygodnie zapakuje się 5 osób, nawet z tylu gdzie miejsca jest naprawdę dużo, ale w mieście zgrabnie zajmie nawet ciasne miejsca parkingowe. Silnik diesla pracuje bardzo dobrze i cicho, biegi wchodzą jak bajka ale najważniejsze dla młodego kierowcy - SPALANIE 3.3 l /100km (nie żartuję) w cyklu pozamiejskim, do 4.5l/100 w mieście. Tankując za 200 zł mogę spokojnie przejechać 800 km i to jak dla mnie jest najważniejszy aspekt tego auta. Nie wspominając już o bardzo fajnej estetyce wewnątrz i na zewnątrz. Jedyny maleńki minus to ciężko wymienialny filtr (trzeba zdejmować wycieraczki!) i cieknącą klimatyzacja, ale to mogą już być zaniedbania poprzedniego właściciela.
Dodane 5 lat temu
Średnie spalanie dla Nissan Pulsar
6,3 – 6,4
l/100 km
4,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,9
Nissan Pulsar
Hatchback 1.2 DIG-T 115KM 85kW
Przy jeździe na tempomacie - 3 osoby + bardzo duży bagaż- na niemieckich autostradach wychodziło mi na bagnecie 7,2 litra. Jak wyłączyłem tempomat i bawiłem się pedałem gazu to spalanie wychodziło poniżej 6 litrów. W mieście jak przełączasz biegi zgodnie ze wskazaniem to spalanie wychodzi około 5,8 l. (dane z bagneta). Zauważyłem że przez eko jazdę wariuje wskaźnik paliwa. Im niższe spalanie tym częściej pokazuje się rezerwa pomimo 10-11 litrów paliwa w zbiorniku. (Zbiornik to największa wada tego samochodu - mogli zrobić 55 litrowy jak większość konkurencji).
Dodane 10 lat temu
4,7
Nissan Pulsar
Hatchback 1.5 dCi 110KM 81kW
Jeżdżę nim od półtorej roku. Klasycznie - zimą więcej, latem mniej. Z gazem w podłodze, autostradą i z obciążeniem dojdzie do jakichś 6 litrów. Minimalnie, latem, bez obciążenia i przepisowo wioskami gdzieś na wsi zszedłem na 3.5 litra. Normalna średnia, jaką wyciągnąłem z tych 1.5 roku jeżdżenia to 4.8. Po zalaniu pełnego zbiornika (tankuję od bezpiecznej rezerwy, wchodzi jakieś 35-38l) zrobię około 700-750km. Bezpiecznie można powiedzieć, że "spali piątkę" i jest szczęśliwy.
Dodane 5 lat temu
7,0
Nissan Pulsar
Hatchback 1.2 DIG-T 115KM 85kW
Wyniki dalekie od katalogowych. W dodatku falują obroty, tzn. z poziomu 750 skaczą samoczynnie na biegu jałowym do 1000 i tak się utrzymują przez kilka minut lub caly czas, po czym ponownie spadają. I tak w kółko nawet przy rozgrzanym silniku. Wariuje rownież system Start/Stop pokazując komunikat Fault. Servis twierdzi, że wszystko jest ok. Ciekawe. Obroty wzrastają nieznacznie na moment w przypadku zwolnienia pedału hamulca.
Dodane 7 lat temu
Nissan Pulsar

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów