Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Nissan Qashqai I Crossover Facelifting 2.0 140KM 103kW od 2009

Lata produkcji: 2009 - 2013
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany w latach 2007-2013 Nissan Qashqai pierwszej generacji był jednym z prekursorów dzisiejszego segmentu crossoverów. Pierwowzorem koncepcyjnym auta był prototyp noszący nazwę Qashqai Concept Car. W gamie aut japońskiego producenta Nissan Qashqai znalazł się poniżej trochę większego SUV-a, Nissana X-Trail. Samochód powstał na platformie podłogowej Nissan C, będącej wynikiem współpracy z Renault. W roku 2008 wprowadzono na rynek Nissana Qashqai+2, który miał dodatkowy rząd siedzeń. Auto przeszło facelifting w roku 2010. Qashqai sprzedawany był na rynkach japońskim i australijskim pod nazwą Nissan Dualis. W USA model był niedostępny – zamiast niego Nissan oferuje tam model Rogue.
Powagosław
Qashqai wyładniał. Wygląda świeżo i dynamicznie, co więcej Nissan nie przedobrzył i nie udziwnił swojego bestsellera, co w tym segmencie zdarza i zdarzało się najlepszym. ~Powagosław
Luzacjusz
Jest jak te wszystkie aforyzmy z książek Paolo Coelho: wpada w oko, choć masz wrażenie, że gdzieś to już widziałeś. I jeszcze jedno: sprzeda się znakomicie, bez względu na grymasy krytyków. Kaszkaj z mleczkiem. ~Luzacjusz

Oceny Nissan Qashqai I Crossover Facelifting 2.0 140 KM 103 kW

Ogólna ocena
4,04
Średnia dla segmentu 4,19
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(67%) NIE(33%)
ZALETY + Karoseria + Brak poważnych usterek + Silnik
WADY - Drobne usterki - Stosunek jakość/cena - Koszty utrzymania

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Nissan Qashqai I Crossover Facelifting 2.0 140KM 103kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 194
Koszt ogólny 34,47 PLN
LPG29 PLN
Wydatki serwisowe 41,36 PLN Pozostałe wydatki 16,29 PLN

Dane techniczne Nissan Qashqai I Crossover Facelifting 2.0 140KM 103kW od 2009

Podstawowe parametry Nissan Qashqai I Crossover Facelifting 2.0 140KM 103kW
Produkowany od 2009 do 2013 roku
Pojemność skokowa 1997 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 140 KM (103 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 196 Nm przy 4800 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 84 x 90,1 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu Nissan Qashqai I Crossover Facelifting 2.0 140KM 103kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 6
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 6

Autorentgen Nissan Qashqai I

Liczba wpisów: 17

Niewygodne rozmieszczenie przycisków do otwierania okien od strony kierowcy.

dodał: ~paskuda, 9 lat temu
według mnie przyciski są zbyt daleko umieszczone i jest to niewygodne dla kierowcy gdy chce otworzyć okno

Korek zbiornika płynu spryskiwacza

dodał: fjerzy, 6 lat temu
Drobiazg, ale po 10 miesiącach mnie "dopało". Jestem mądrzejszy "po szkodzie". Wy możecie być "przed szkodą". Korek, jest zatrzaskowy. Chwila nieuwagi i wypadł mi z ręki, wpadł na półkę pod silnikiem i nie da się go wyciągnąć. To niby tylko kawałek plastiku, ale można go kupić tylko w serwisie i kosztuje 22pln. Może niewiele? Ale jak za taki drobiazg, to stanowczo zbyt wiele. Kupiłem. Przewierciłem małą dziurkę w wypustce na palec. Przeciągnąłem szpagat i zawiązałem. Drugi raz już nie ucieknie pod silnik.

Słabe spasowanie plastików w tylnej części okalających tylne szybki.

dodał: ~AMC29, 7 lat temu
Plastiki okalające tylne szybki zarówno prawa jak i lewa strona są żle spasowane a mianowicie: - od zewnątrz szybki są klejone do karoserii ( pozostałości kleju nie zostały usunięte ) - od wewnątrz nachodzący plastik nie zakrywa resztek karoserii, wręcz przeciwnie od wewnątrz patrząc na tylną małą szybkę widzimy plastik, delikatną podłużną część wycięcia karoserii dla tej szybki która powinna po prawidłowym spasowaniu zakryć metalowe części a plastik powinien delikatnie przylegać do szybki tworząc całość Zastanawiam się jednak nad usunięciem tej dolegliwości. Czy można to w jakiś...

Publikacje o Nissan Qashqai

Newsy o Nissan Qashqai