Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Nissan Qashqai I Crossover 2.0 140KM 103kW 2007-2011

Lata produkcji: 2007 - 2011
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Pierwsza generacja modelu produkowana w latach 2007-2013. Jego koncepcyjnym pierwowzorem był prototyp o nazwie Qashqai Concept Car. W ofercie Nissana, Qashqai zajął miejsce poniżej nieco większego SUV-a X-Trail. Zbudowano go na płycie podłogowej Nissan C, przygotowanej wspólnie z Renault. W 2008 roku na rynku pojawił się model Quashqai+2 z dodatkowym rzędem siedzeń. W 2010 samochód został poddany faceliftingowi. W Japonii i Australii oferowany jako Nissan Dualis, niedostępny na rynku amerykańskim, gdzie Nissan zamiast niego sprzedaje model Rogue.
Powagosław
Qashqai wyładniał. Wygląda świeżo i dynamicznie, co więcej Nissan nie przedobrzył i nie udziwnił swojego bestsellera, co w tym segmencie zdarza i zdarzało się najlepszym. ~Powagosław
Luzacjusz
Jest jak te wszystkie aforyzmy z książek Paolo Coelho: wpada w oko, choć masz wrażenie, że gdzieś to już widziałeś. I jeszcze jedno: sprzeda się znakomicie, bez względu na grymasy krytyków. Kaszkaj z mleczkiem. ~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Nissan Qashqai I Crossover 2.0 140KM 103kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 262
Koszt ogólny 31,20 PLN
LPG23.73 PLN
PB67 PLN
Wydatki serwisowe 4,13 PLN Pozostałe wydatki 35,82 PLN

Dane techniczne Nissan Qashqai I Crossover 2.0 140KM 103kW 2007-2011

Podstawowe parametry Nissan Qashqai I Crossover 2.0 140KM 103kW
Produkowany od 2007 do 2011 roku
Pojemność skokowa 1997 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 140 KM (103 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 196 Nm przy 4800 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 84 x 90,1 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Dodatkowe informacje Kod silnika MR20DE
Przeniesienie napędu Nissan Qashqai I Crossover 2.0 140KM 103kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 6
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Napęd 4x4 Dostępny

Autorentgen Nissan Qashqai I

Liczba wpisów: 17

Kiepskie sprzęgło w modelu z silnikiem benzynowym 1,6 115 KM

dodał: ~Yares, 7 lat temu
W moim Qashqai`u zostało nadpalone sprzęgło przy 49 tyś km. Podjeżdżałem pod krawężnik i od tego czasu zaczyna być odczuwalny nieprzyjemny zapach podczas pokonywania np burtnika. Znajomy ma ten sam model, pojechał z rodziną w góry i ta sama historia - również spalił sprzęgło przy podjeżdżaniu pod krawężnik... Sprzęgło nie jest objęte gwarancją, a naprawa to koszt ok 6000zł... Czyżby podobny defekt jak w Subaru Forester?

Głośne tylne zawieszenie.

dodał: ~MArek, 9 lat temu
Na nierównościach poprzecznych słychać bardzo głośno prace tylnego zawieszenia. Słychać nieprzyjemne stuki, niezależnie od prędkości pokonywania nierówności.

Stuki w tylnym zawieszeniu.

dodał: ~Jacek, 7 lat temu
Jeżdżę VW Sharanem. Zona kupiła Nissan Qashqai 1,6.Czasami jeżdżę tym samochodem, i nie mogę przyzwyczaić się do stuków w tylnym zawieszeniu. Stuki jakie dochodzą są niepokojące i podobne do zużytych amortyzatorów lub zniszczonych tuleii trzymających je. Nie mogę przyzwyczaić się do wspomagania układu kierowniczego,dziwnie działa, trzeba mieć dużo siły by zmusić samochód do zmiany kierunku, a po skręcie kierownicy, nie odbija do środka. Samochód jedzie tak jakby miał źle ustawioną zbieźność kół, a konkretnie rozbieżnie wyregulowane zawieszenie. Brakuje 6-tego biegu- wysokie obroty silnika...

Publikacje o Nissan Qashqai

Newsy o Nissan Qashqai