Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Nissan Qashqai I Crossover 2.0 140KM 103kW 2007-2011

Lata produkcji: 2007 - 2011
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany w latach 2007-2013 Nissan Qashqai pierwszej generacji był jednym z prekursorów dzisiejszego segmentu crossoverów. Pierwowzorem koncepcyjnym auta był prototyp noszący nazwę Qashqai Concept Car. W gamie aut japońskiego producenta Nissan Qashqai znalazł się poniżej trochę większego SUV-a, Nissana X-Trail. Samochód powstał na platformie podłogowej Nissan C, będącej wynikiem współpracy z Renault. W roku 2008 wprowadzono na rynek Nissana Qashqai+2, który miał dodatkowy rząd siedzeń. Auto przeszło facelifting w roku 2010. Qashqai sprzedawany był na rynkach japońskim i australijskim pod nazwą Nissan Dualis. W USA model był niedostępny – zamiast niego Nissan oferuje tam model Rogue.
Powagosław
Qashqai wyładniał. Wygląda świeżo i dynamicznie, co więcej Nissan nie przedobrzył i nie udziwnił swojego bestsellera, co w tym segmencie zdarza i zdarzało się najlepszym. ~Powagosław
Luzacjusz
Jest jak te wszystkie aforyzmy z książek Paolo Coelho: wpada w oko, choć masz wrażenie, że gdzieś to już widziałeś. I jeszcze jedno: sprzeda się znakomicie, bez względu na grymasy krytyków. Kaszkaj z mleczkiem. ~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Nissan Qashqai I Crossover 2.0 140KM 103kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 270
Koszt ogólny 31,20 PLN
LPG23.73 PLN
PB67 PLN
Wydatki serwisowe 11,92 PLN Pozostałe wydatki 35,82 PLN

Dane techniczne Nissan Qashqai I Crossover 2.0 140KM 103kW 2007-2011

Podstawowe parametry Nissan Qashqai I Crossover 2.0 140KM 103kW
Produkowany od 2007 do 2011 roku
Pojemność skokowa 1997 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 140 KM (103 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 196 Nm przy 4800 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 84 x 90,1 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Dodatkowe informacje Kod silnika MR20DE
Przeniesienie napędu Nissan Qashqai I Crossover 2.0 140KM 103kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 6
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Napęd 4x4 Dostępny

Autorentgen Nissan Qashqai I

Liczba wpisów: 17

Korek zbiornika płynu spryskiwacza

dodał: fjerzy, 6 lat temu
Drobiazg, ale po 10 miesiącach mnie "dopało". Jestem mądrzejszy "po szkodzie". Wy możecie być "przed szkodą". Korek, jest zatrzaskowy. Chwila nieuwagi i wypadł mi z ręki, wpadł na półkę pod silnikiem i nie da się go wyciągnąć. To niby tylko kawałek plastiku, ale można go kupić tylko w serwisie i kosztuje 22pln. Może niewiele? Ale jak za taki drobiazg, to stanowczo zbyt wiele. Kupiłem. Przewierciłem małą dziurkę w wypustce na palec. Przeciągnąłem szpagat i zawiązałem. Drugi raz już nie ucieknie pod silnik.

Litr oleju na 1000 kilometrów.

dodał: ~Kiedys lubilem ten samochod, 7 lat temu
Prócz wszystkich wad wymienionych powyżej mój egzemplarz ma jeszcze jedną nałogowo pije olej Silnik był remontownay na gwarancji pomogło na kilka miesięc. Niestety naprawa na gwarancji to nie wymiana silnika tylko uszczelek i tłoków co nie wyklucza rys na bloku które moga byc przyczyna usterki;/

Słabe spasowanie plastików w tylnej części okalających tylne szybki.

dodał: ~AMC29, 7 lat temu
Plastiki okalające tylne szybki zarówno prawa jak i lewa strona są żle spasowane a mianowicie: - od zewnątrz szybki są klejone do karoserii ( pozostałości kleju nie zostały usunięte ) - od wewnątrz nachodzący plastik nie zakrywa resztek karoserii, wręcz przeciwnie od wewnątrz patrząc na tylną małą szybkę widzimy plastik, delikatną podłużną część wycięcia karoserii dla tej szybki która powinna po prawidłowym spasowaniu zakryć metalowe części a plastik powinien delikatnie przylegać do szybki tworząc całość Zastanawiam się jednak nad usunięciem tej dolegliwości. Czy można to w jakiś...

Publikacje o Nissan Qashqai

Newsy o Nissan Qashqai