Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Nissan Qashqai I Crossover

Lata produkcji: 2007 - 2011
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Pierwsza generacja modelu produkowana w latach 2007-2013. Jego koncepcyjnym pierwowzorem był prototyp o nazwie Qashqai Concept Car. W ofercie Nissana, Qashqai zajął miejsce poniżej nieco większego SUV-a X-Trail. Zbudowano go na płycie podłogowej Nissan C, przygotowanej wspólnie z Renault. W 2008 roku na rynku pojawił się model Quashqai+2 z dodatkowym rzędem siedzeń. W 2010 samochód został poddany faceliftingowi. W Japonii i Australii oferowany jako Nissan Dualis, niedostępny na rynku amerykańskim, gdzie Nissan zamiast niego sprzedaje model Rogue.
Powagosław
Qashqai wyładniał. Wygląda świeżo i dynamicznie, co więcej Nissan nie przedobrzył i nie udziwnił swojego bestsellera, co w tym segmencie zdarza i zdarzało się najlepszym. ~Powagosław
Luzacjusz
Jest jak te wszystkie aforyzmy z książek Paolo Coelho: wpada w oko, choć masz wrażenie, że gdzieś to już widziałeś. I jeszcze jedno: sprzeda się znakomicie, bez względu na grymasy krytyków. Kaszkaj z mleczkiem. ~Luzacjusz

Dane techniczne Nissan Qashqai I Crossover

Podstawowe parametry Nissan Qashqai I Crossover
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Wymiary zewnętrzne Nissan Qashqai I Crossover
Długość 4330 mm
Szerokość 1783 mm
Wysokość 1615 mm
Rozstaw osi 2630 mm
Wymiary bagażnika Nissan Qashqai I Crossover
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1513 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 410 l
Szkic techniczny Nissan Qashqai I Crossover

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Nissan Qashqai I Crossover
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 1074
Koszt ogólny 10,92 PLN
LPG22.27 PLN
ON32.75 PLN
PB24.24 PLN
Wydatki serwisowe 1,56 PLN Pozostałe wydatki 15,67 PLN

Autorentgen Nissan Qashqai I

Liczba wpisów: 17

Głośny przy wyższych obrotach.

dodał: ~gerd, 9 lat temu
pojawiający się dziwny hałas, coś pomiędzy piszczeniem, a buczeniem, trudno to opisać, wyłącznie przy na ciepłym silniku (1,5 dci)najczęściej po krótkim postoju, po ponownym uruchomieniu pojazdu,w serwisie twierdzą,że to normalna praca silnika, jednakże to niemozliwe, bowiem, pojawia się czasami i równie nieoczekiwanie po jakimś czasie zanika, poza tym dużo usterek wykończeniowych, czy ktoś ma podobny problem?

Stuki w tylnym zawieszeniu.

dodał: ~Jacek, 7 lat temu
Jeżdżę VW Sharanem. Zona kupiła Nissan Qashqai 1,6.Czasami jeżdżę tym samochodem, i nie mogę przyzwyczaić się do stuków w tylnym zawieszeniu. Stuki jakie dochodzą są niepokojące i podobne do zużytych amortyzatorów lub zniszczonych tuleii trzymających je. Nie mogę przyzwyczaić się do wspomagania układu kierowniczego,dziwnie działa, trzeba mieć dużo siły by zmusić samochód do zmiany kierunku, a po skręcie kierownicy, nie odbija do środka. Samochód jedzie tak jakby miał źle ustawioną zbieźność kół, a konkretnie rozbieżnie wyregulowane zawieszenie. Brakuje 6-tego biegu- wysokie obroty silnika...

Filtr cząstek stałych zapycha się.

dodał: ~Janek K., 8 lat temu
Samochodem tym nie można jeździć po mieście,gdzie występują korki.Co parę tys.kilometrów zapycha się filtr cząstek stałych,których nie można spalić stojąc w korkach,zapala się lampka awarii silnika,zjazd do serwisu,czyszczenie filtra,wymiana oleju,wszystko na koszt użytkownika(około1000zł)i tak w kółko.Dziękuję bardzo za taki samochód.

Publikacje o Nissan Qashqai

Newsy o Nissan Qashqai