Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Nissan Qashqai I Crossover 1.5 dCi DPF 110KM 81kW od 2011

Lata produkcji: 2011 - 2011
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Pierwsza generacja modelu produkowana w latach 2007-2013. Jego koncepcyjnym pierwowzorem był prototyp o nazwie Qashqai Concept Car. W ofercie Nissana, Qashqai zajął miejsce poniżej nieco większego SUV-a X-Trail. Zbudowano go na płycie podłogowej Nissan C, przygotowanej wspólnie z Renault. W 2008 roku na rynku pojawił się model Quashqai+2 z dodatkowym rzędem siedzeń. W 2010 samochód został poddany faceliftingowi. W Japonii i Australii oferowany jako Nissan Dualis, niedostępny na rynku amerykańskim, gdzie Nissan zamiast niego sprzedaje model Rogue.
Powagosław
Qashqai wyładniał. Wygląda świeżo i dynamicznie, co więcej Nissan nie przedobrzył i nie udziwnił swojego bestsellera, co w tym segmencie zdarza i zdarzało się najlepszym. ~Powagosław
Luzacjusz
Jest jak te wszystkie aforyzmy z książek Paolo Coelho: wpada w oko, choć masz wrażenie, że gdzieś to już widziałeś. I jeszcze jedno: sprzeda się znakomicie, bez względu na grymasy krytyków. Kaszkaj z mleczkiem. ~Luzacjusz

Dane techniczne Nissan Qashqai I Crossover 1.5 dCi DPF 110KM 81kW od 2011

Podstawowe parametry Nissan Qashqai I Crossover 1.5 dCi DPF 110KM 81kW
Produkowany od 2011 do 2011 roku
Typ silnika diesel
Moc silnika 110 KM (81 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 240 Nm przy 1750 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarka ze zmienną geometrią i z intercoolerem
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 15,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 76 x 80,5 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Przeniesienie napędu Nissan Qashqai I Crossover 1.5 dCi DPF 110KM 81kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6

Autorentgen Nissan Qashqai I

Liczba wpisów: 17

Niewygodne rozmieszczenie przycisków do otwierania okien od strony kierowcy.

dodał: ~paskuda, 9 lat temu
według mnie przyciski są zbyt daleko umieszczone i jest to niewygodne dla kierowcy gdy chce otworzyć okno

Kiepskie sprzęgło w modelu z silnikiem benzynowym 1,6 115 KM

dodał: ~Yares, 7 lat temu
W moim Qashqai`u zostało nadpalone sprzęgło przy 49 tyś km. Podjeżdżałem pod krawężnik i od tego czasu zaczyna być odczuwalny nieprzyjemny zapach podczas pokonywania np burtnika. Znajomy ma ten sam model, pojechał z rodziną w góry i ta sama historia - również spalił sprzęgło przy podjeżdżaniu pod krawężnik... Sprzęgło nie jest objęte gwarancją, a naprawa to koszt ok 6000zł... Czyżby podobny defekt jak w Subaru Forester?

Słabe spasowanie plastików w tylnej części okalających tylne szybki.

dodał: ~AMC29, 6 lat temu
Plastiki okalające tylne szybki zarówno prawa jak i lewa strona są żle spasowane a mianowicie: - od zewnątrz szybki są klejone do karoserii ( pozostałości kleju nie zostały usunięte ) - od wewnątrz nachodzący plastik nie zakrywa resztek karoserii, wręcz przeciwnie od wewnątrz patrząc na tylną małą szybkę widzimy plastik, delikatną podłużną część wycięcia karoserii dla tej szybki która powinna po prawidłowym spasowaniu zakryć metalowe części a plastik powinien delikatnie przylegać do szybki tworząc całość Zastanawiam się jednak nad usunięciem tej dolegliwości. Czy można to w jakiś...

Publikacje o Nissan Qashqai

Newsy o Nissan Qashqai