Szukaj

Informacje o Nissan Qashqai II

Lata produkcji: 2014 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Debiutująca na rynku w roku 2013, najnowsza i obecnie produkowana, druga generacja Nissana Qashqai pod względem stylistycznym nawiązuje do prototypu o nazwie Hi Cross Concept. Qashqai II jest pierwszym modelem japońskiego producenta, który powstał na nowej płycie podłogowej Nissan CMF, stworzonej w kooperacji Nissana i Renault. Druga generacja Qashqaia jest od poprzednika większa, ale także trochę niższa i lżejsza (ok. 40 kilogramów). Na rynku japońskim i australijskim Nissan Qashqai drugiej generacji funkcjonuje jako Nissan Dualis. Tak jak model pierwszej generacji, samochód jest niedostępny na rynku amerykańskim, gdzie zamiast niego sprzedawany jest model Rogue.
czytaj więcej
Powagosław
Qashqai wyładniał. Wygląda świeżo i dynamicznie, co więcej Nissan nie przedobrzył i nie udziwnił swojego bestsellera, co w tym segmencie zdarza i zdarzało się najlepszym. ~Powagosław
Luzacjusz
Jest jak te wszystkie aforyzmy z książek Paolo Coelho: wpada w oko, choć masz wrażenie, że gdzieś to już widziałeś. I jeszcze jedno: sprzeda się znakomicie, bez względu na grymasy krytyków. Kaszkaj z mleczkiem. ~Luzacjusz

Nissan Qashqai II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Nowy Nissan Qashqai

Cena od: 82 390 PLN

Oceny Nissan Qashqai II

Liczba ocen: 126
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(74%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Ergonomia + Karoseria

Wady

- Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi) - Silnik

Wybrane oceny

4,6
~BELO72 Arkadiusz Zierek
Crossover 1.6 DIG-T 163KM 120kW
Nissan Qashqai II
To mój drugi Nissan QQ. Pierwszy 2009r. 1.6(117ps), przejechałem 110 tyś. absolutne zero problemów.Auto nie było żwawe ale wygodne i bezobsługowe.Dlatego zakupiłem QQ w 2017 mając nadzieję, że będzie mi dobrze służył. Jak do tej pory nie zawiodłem się. Wersja N-Connect 1.6 benzyna (163ps) dla mnie rewelacja za taką cenę. Auto ciche, szybkie i mało pali. Spalanie oscyluje w granicach 7.0 l. przy normalnej jeździe miasto-trasa. Silnik bardzo dynamiczny,nie ma problemu z wyprzedzaniem i 0-100 w 8,9sek. na te gabaryty też zadowalające. Nie ma problemu ze znikającym olejem jak w renomowanych innych markach. Przejechałem do tej pory 35 tyś.i z czystym sumieniem polecam
3,6
~Kamil
Crossover Facelifting 1.6 DiG-T 163KM 120kW
Nissan Qashqai II
auto z potencjałem, ale...zmarnowanym, masówka, że hej... Kupuj jeśli nie przeszkadza ci: - skrzypienia tapicerki/deski po jakimś czasie\ - świerszcze w podsufitce - zardzewiałe tylne tarcze już po wyjeździe z salonu! - wymiana akku co 2-3 lata (przez durny system ładowania) - kiepskie multimedia (dopiero od 2018 android auto) - kiepska jakość plastików - na desce górny plastik ugina się pod naciskiem! - mała możliwość konfiguracji - kiepski lakier (auto malowanie jest ręcznie, nie przez roboty! więc są różnice w powłoce) - i wiele innych drobnostek
3,4
~KrzysztofGol
Crossover Facelifting 1.6 DiG-T 163KM 120kW
Nissan Qashqai II
Środa 19.06.2019 godz.15.15 – qashgai DIG-T 1,6 bezyna 163KM (kupiony tydzień wcześniej od dealera w Częstochowie, 2018r, 35 tys. gwarancja 5 lat, licznik paliwa do tankowania wskazuje 92 km) gaśnie na środku asfaltowej drogi na peryferiach miasta. Brak możliwości uruchomienia samochodu jak i jego zamknięcia. Przez godzinę brak możliwości dodzwonienia się do Nissan Asistance (pomoc drogowa) – połączenia są przerywane przez teleodbiorcę. Przy pomocy serwisu Nissan w Częstochowie wreszcie udaje się dodzwonić. Pani skrupulatnie (długo, chyba wysyłając zapytanie pocztą do CEPiK-u) sprawdza w bazie danych nr VIN. Wreszcie po 1,5 godziny wyraża zgodę na kurs lawetą do Nissan Częstochowa i udostępnienie samochodu zastępczego. Tylko cóż z tego skoro Pani (b.uprzejma) z serwisu w Częstochowie twierdzi, że po godz.16-tej w serwisie brak elektryka (!!!) a awaria dotyczy zapewne elektroniki (sygnalizacja kontrolki o zderzeniu). Po przyjeżdzie lawetą do serwisu Nissana ok. godz.18.00 inna Pani potwierdza te informacje i dodaje, że po Bożym Ciele (czyli w dzień roboczy - piątek 21.06.2019 serwis czynny jest tylko do godz.15.00 (!!!) więc szanse na naprawę są niewielkie tym bardziej, że w kolejce oczekuje ok.15 innych nissanów (qashgai ?). Już targikomicznym uśmiechem skwitowałem pytanie – czy posiadam ze sobą „podstawowy dokument do jazdy Nissanem Qashqai”, czyli książkę serwisową – gdyż bez niej nikt w serwisie palcem nie ruszy (!!!). Poza tym w serwisie głucha cisza (powtarzam – dzień roboczy, godz.18.00). Fatalizm Nissana dopełnia fakt, że dostawca tzw. auta zastępczego żąda by po maks. 4 dniach (a termin wypada w niedzielę) oddać samochód zatankowany (co zrozumiale) ale i umyte !!!!!! Ostanie 16 lat spędziłem w INNEJ MARCE i to co powyżej nigdy nie miało miejsca (asistance całodobowo bez problemu, seriws w każdy dzień roboczy czynny do g.20.00 wlącznie z elektrykiem, samochód zastępczy bez warunku umycia, itd...). Nie wiem co mnie podkusiło by zmienić markę, choć w tej samej cenie moglem mieć np. Kugę o podobnych parametrach. Co będzie dalej, nie wiem. Jak długo będę musiał czekać na naprawę – strach pomyśleć z racji godzin pracy elektryków w Nissanie. Zastanówcie się 1000 razy zanim wybierzecie Nissana (albo podobnych, z serwisami bez elektryków po godz.16.00). C.d.n.
Średnie spalanie dla Nissan Qashqai II
7,2 – 8,6
l/100 km
4,9 – 6,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,7
Crossover 1.6 DIG-T 163KM 120kW
Nissan Qashqai II
Na trasie 10 litrow to norma ciężko zejść mniej, wiadomo opory powietrza i benzyna. Nie ma znaczenia już większego czy jedziemy autostradą 120 km/h czy 170....tutaj po prostu robią swoje obroty silnika głównie. Zapewne jazda z prędkością 90 km/h dała by wynik w okolicach 8,5 litra. Miasto fakt stolica korki to wynik w granicach 9,7 -10 l/100 km, mniej niż na trasie.... co było dla mnie zaskoczeniem. nie mam pojęcia jak trzeba się nagimnastykować aby palił 7 ... szacun dla takich kierowcow za cierpliwość i opanowanie :-)
6,7
Crossover 1.2 DIG-T 115KM 85kW
Nissan Qashqai II
PB 95 ze zbiornika w mieście wychodzi 8,3 l/100km. Większość aut pali 8-9l , to jak na SUVa wynik 8,3l /100 to jest nieźle. Komputer na szosie pokazuje spalanie 5-5,5l i myślę że jest to realne. Ogólnie QQ jest super wygodny dla starszych panów , młodsi wola więcej " kucy"tak z 200KM mi wystarczy te 115KM 11s do 100km. Jeżeli chodzi o spalanie to wcześniej jeździłem Ford Fusion 1,4 diesel spalanie 4,7l/100 ale to jeden z niewielu. Informacja dla użytkowników QQ 1,2 - należy sprawdzać olej bo lubi go brać m.in z tego względu mój miał wymieniony silnik na gwarancji
7,6
Crossover 1.6 DIG-T 163KM 120kW
Nissan Qashqai II
Po 42 000km średnie spalanie to 7,4 przy jeździe mieszanej, ale głównie trasy ~40km, trochę autostradą, trochę poza miastem i troszkę w mieście. Ogólnie nie ma rewelacji bo jeżdżę bardzo spokojnie. Zejść poniżej 7l daję radę tylko w trasie jadąc do 100km/h. Aha... są to spalania wyliczone z ilości nalanego paliwa. Komputer zaniża o ok. 0,8 litra - moim zdaniem wtopa Nissana.

Usterki Nissan Qashqai II

Liczba wpisów: 3
Nissan Qashqai II