Szukaj

Informacje o Nissan Qashqai II Crossover Facelifting

Lata produkcji: 2017 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Debiutująca na rynku w roku 2013, najnowsza i obecnie produkowana, druga generacja Nissana Qashqai pod względem stylistycznym nawiązuje do prototypu o nazwie Hi Cross Concept. Qashqai II jest pierwszym modelem japońskiego producenta, który powstał na nowej płycie podłogowej Nissan CMF, stworzonej w kooperacji Nissana i Renault. Druga generacja Qashqaia jest od poprzednika większa, ale także trochę niższa i lżejsza (ok. 40 kilogramów). Na rynku japońskim i australijskim Nissan Qashqai drugiej generacji funkcjonuje jako Nissan Dualis. Tak jak model pierwszej generacji, samochód jest niedostępny na rynku amerykańskim, gdzie zamiast niego sprzedawany jest model Rogue.
czytaj więcej
Powagosław
Qashqai wyładniał. Wygląda świeżo i dynamicznie, co więcej Nissan nie przedobrzył i nie udziwnił swojego bestsellera, co w tym segmencie zdarza i zdarzało się najlepszym. ~Powagosław
Luzacjusz
Jest jak te wszystkie aforyzmy z książek Paolo Coelho: wpada w oko, choć masz wrażenie, że gdzieś to już widziałeś. I jeszcze jedno: sprzeda się znakomicie, bez względu na grymasy krytyków. Kaszkaj z mleczkiem. ~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Nowy Nissan Qashqai

Cena od: 82 390 PLN
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,8 m
Promień skrętu 5,4 m
Długość 4380 mm
Szerokość 1806 mm
Wysokość 1590 mm
Rozstaw osi 2646 mm
Rozstaw kół - przód 1560 mm
Rozstaw kół - tył 1560 mm
Prześwit 180 mm
Odległość oparcia przedniego od komory silnika 920 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 930 mm
Długość siedziska przedniego 500 mm
Wysokość oparcia przedniego 640 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 660 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 950 mm
Odległość od podłogi do siedziska tylnego 360 mm
Długość siedziska tylnego 490 mm
Wysokość oparcia tylnego 630 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1585 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 439 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1100 mm
Wysokość bagażnika 490 mm
Szerokość bagażnika 1430 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 780 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1500 mm
Dopuszczalne obciążenie dachu 100 kg
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(67%)

Zalety

+ Karoseria + Bezawaryjność (poważne usterki) + Silnik

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Stosunek jakość/cena - Całokształt

Wybrane oceny

3,6
~Kamil
Crossover Facelifting 1.6 DiG-T 163KM 120kW
Nissan Qashqai II
auto z potencjałem, ale...zmarnowanym, masówka, że hej... Kupuj jeśli nie przeszkadza ci: - skrzypienia tapicerki/deski po jakimś czasie\ - świerszcze w podsufitce - zardzewiałe tylne tarcze już po wyjeździe z salonu! - wymiana akku co 2-3 lata (przez durny system ładowania) - kiepskie multimedia (dopiero od 2018 android auto) - kiepska jakość plastików - na desce górny plastik ugina się pod naciskiem! - mała możliwość konfiguracji - kiepski lakier (auto malowanie jest ręcznie, nie przez roboty! więc są różnice w powłoce) - i wiele innych drobnostek
3,4
~KrzysztofGol
Crossover Facelifting 1.6 DiG-T 163KM 120kW
Nissan Qashqai II
Środa 19.06.2019 godz.15.15 – qashgai DIG-T 1,6 bezyna 163KM (kupiony tydzień wcześniej od dealera w Częstochowie, 2018r, 35 tys. gwarancja 5 lat, licznik paliwa do tankowania wskazuje 92 km) gaśnie na środku asfaltowej drogi na peryferiach miasta. Brak możliwości uruchomienia samochodu jak i jego zamknięcia. Przez godzinę brak możliwości dodzwonienia się do Nissan Asistance (pomoc drogowa) – połączenia są przerywane przez teleodbiorcę. Przy pomocy serwisu Nissan w Częstochowie wreszcie udaje się dodzwonić. Pani skrupulatnie (długo, chyba wysyłając zapytanie pocztą do CEPiK-u) sprawdza w bazie danych nr VIN. Wreszcie po 1,5 godziny wyraża zgodę na kurs lawetą do Nissan Częstochowa i udostępnienie samochodu zastępczego. Tylko cóż z tego skoro Pani (b.uprzejma) z serwisu w Częstochowie twierdzi, że po godz.16-tej w serwisie brak elektryka (!!!) a awaria dotyczy zapewne elektroniki (sygnalizacja kontrolki o zderzeniu). Po przyjeżdzie lawetą do serwisu Nissana ok. godz.18.00 inna Pani potwierdza te informacje i dodaje, że po Bożym Ciele (czyli w dzień roboczy - piątek 21.06.2019 serwis czynny jest tylko do godz.15.00 (!!!) więc szanse na naprawę są niewielkie tym bardziej, że w kolejce oczekuje ok.15 innych nissanów (qashgai ?). Już targikomicznym uśmiechem skwitowałem pytanie – czy posiadam ze sobą „podstawowy dokument do jazdy Nissanem Qashqai”, czyli książkę serwisową – gdyż bez niej nikt w serwisie palcem nie ruszy (!!!). Poza tym w serwisie głucha cisza (powtarzam – dzień roboczy, godz.18.00). Fatalizm Nissana dopełnia fakt, że dostawca tzw. auta zastępczego żąda by po maks. 4 dniach (a termin wypada w niedzielę) oddać samochód zatankowany (co zrozumiale) ale i umyte !!!!!! Ostanie 16 lat spędziłem w INNEJ MARCE i to co powyżej nigdy nie miało miejsca (asistance całodobowo bez problemu, seriws w każdy dzień roboczy czynny do g.20.00 wlącznie z elektrykiem, samochód zastępczy bez warunku umycia, itd...). Nie wiem co mnie podkusiło by zmienić markę, choć w tej samej cenie moglem mieć np. Kugę o podobnych parametrach. Co będzie dalej, nie wiem. Jak długo będę musiał czekać na naprawę – strach pomyśleć z racji godzin pracy elektryków w Nissanie. Zastanówcie się 1000 razy zanim wybierzecie Nissana (albo podobnych, z serwisami bez elektryków po godz.16.00). C.d.n.
3,5
~Filip
Crossover Facelifting 1.2 DiG-T 115KM 85kW
Nissan Qashqai II
Przesiadłem się z QQ pierwszej generacji przed liftingiem. Budżet pozwalał mi na zakup, albo używki na wypasie sprzed liftingu, albo skromniej po liftingu. Zrażony niską jakością zawieszenia modelu przed liftingiem wybrałem QQ II generacji po liftingu mając przekonanie, że wszystkie niedoróbki zostaną naprawione. Niestety tutaj się zawiodłem, wymieniając w półrocznym samochodzie na gwarancji akumulator (marka to lider w dziedzinie elektryfikacji). W każdym razie wydaje mi się, że między QQ I a II jest taka różnica jak między kolejnymi generacjami RAV4. Każda jest bardziej miejska, elegancka i z większym znakiem zapytania - po co to właściwie jest?
Średnie spalanie dla Nissan Qashqai II Crossover Facelifting
7,4 – 8,6
l/100 km
5,7 – 6,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,8
Crossover Facelifting 1.2 DiG-T 115KM 85kW
Nissan Qashqai II
Po 2 miesiacach użytkowania stwierdzam, że sinik 1.2 nie należy do żwawych, do miasta w sam raz, na trasy za słaby. Rano jadac do pracy, do centrum Gdyni z ościennej wioski bez korków, razem około 25km średnie spalanie wynosi ok 6,5 l/100km. W drodze powrotnej po południu w niesamowitych korkach, średia wynosi 9,6 litra. Najniższe spalanie tą trasą w niedzielę (pusta droga) prędkość do 90 km/h, jadąc sposobem na tzw. emeryta spalanie wyniosło 5,7 litra. Średnia z koputera za 3000 km 7,7 l/100km. Auto niesamowicie wygodne, jednak z tym silnikiem zdecydowanie dla osób ceniących spokona jazde.
8,6
Crossover Facelifting 1.3 DIG-T 160KM 117kW
Nissan Qashqai II
Bardzo czuły na pedał gazu, przejechane 5k od nowości. Silnik zaskakująco żwawy i dający radość z jazdy, skrzynia z nim dobrze zestrojona. Moja kobieta nie schodzi poniżej 10l w mieście na krótkich odcinkach, ja 9 - 9,5 jadąc normalnie, 7,5 - 8l przy dziadkowej jeździe, koła 18'. 6,4 - to była jazda na rekord 70-90 km/h, raz mi się tak chciało...
6,1
Crossover Facelifting 1.6 dCi 130KM 96kW
Nissan Qashqai II
Niestety nie jest tak jak obiecuje nam producent, lecz biorąc pod uwagę komfort i całkiem niezłe przyspieszenie przy tej masie sądzę, że nie wypada źle. Przy prędkościach rzędu 170-190 na autostradzie komputer wskazuje 10. Przy jeździe do 130 można zejść do poziomu 6,5 litra. W mieście przy spokojnej jeździe można uzyskać wynik nawet 5,5 litra ( wyliczone po wyjeżdzeniu całego zbiornika paliwa). Polecam

Usterki Nissan Qashqai II

Liczba wpisów: 4
stukające fotele i nie tylko
  • Nissan Qashqai II Crossover 1.2 DIG-T 115KM 85kW 2014-2017
  • wnętrze
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Po około 6 miesiącach od dokonania zakupu samochodu w salonie zaczęły stukać najpierw fotel kierowcy, a następnie fotel pasażera. Stukanie to nasilało się po ostrych zakrętach oraz po wjechaniu na próg zwalniający lub w dołki w jezdni. Problem ten zgłaszałem aż 6 razy w serwisie. Podobno wymieniono stelaż w fotelu kierowcy, natomiast fotel pasażera nie ruszono. Stukanie w dalszym ciągu trwa! Samochód jest na gwarancji. Do chwili obecnej nie mogę wyegzekwować naprawienia stukających metalicznie foteli.
Uszkodzenie silnika
  • Nissan Qashqai II Crossover 1.2 DIG-T 115KM 85kW 2014-2017
  • silnik
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Dzień dobry. Posiadamy w firmie 3 Nissany QQ. W 2 na 3 pojazdy do wymiany były silniki. Jeden szczęśliwie na gwarancji, drugi niestety tuż po. Dodatkowo - nasz pierwszy egzemplarz przez 1 rok użytkowania ciągle jeździł z błędami, żaden serwis nie potrafił rozwiązać problemu - finalnie okazało się, że winne jest oprogramowanie. - ten sam pierwszy egzemplarz pił olej niemiłosiernie, dodam, że pojazdy nie wyświetlają informacji o niskim stanie oleju, - przy 130tys. km skrzyni biegów trafiła do naprawy - koszt 10tys. zł brutto. Unikajcie.
1 komentarz
adblue
  • Nissan Qashqai II Crossover Facelifting 1.3 DIG-T 140KM 103kW od 2018
  • inne
  • 3 tys. km
Podobno trzeba dolać adblue ale nie mam pojecia gdzie? W serwisie kupowałem auto na kołach zimowych, poprosiłem o dodatkowy zestaw kół letnich na alufelgach. Podczas zmiany kół z z/l zorientowałem się że dali mniejsze koła o 2-3". Teraz jeszcze chcą żeby dopłacić 2 000 przedpłaty to następne przeglądy będą tańsze . Porażka, takie dojenie klienta tylko w nissanie
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Nissan Qashqai II Crossover Facelifting