Szukaj

Informacje o Nissan Qashqai III

Lata produkcji: 2021 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Nissan Qashqai jest produkowany od roku 2007 i należy do segmentu kompaktowych SUV-ów (segment I). W zamyśle miał być połączeniem miejskiego auta terenowego z samochodem segmentu C. W chwili wprowadzenia na rynek model był najmniejszym i najmłodszym SUV-em japońskiej marki (teraz rolę tę przejął Juke). Niepodziewanie Qashqai stał się liderem swojej klasy (ponad 2 mln egzemplarzy znalazło nabywców). Poprzednikiem Qashqaia był prawie nieznany na Starym Kontynencie model Mistral. Druga generacja Nissana Qashqai dostępna jest do roku 2013. Nazwa samochodu ma swoje źródło w plemieniu Kaszkajów – nomadów, którzy zamieszkują południowo-wschodnie tereny Iranu.
czytaj więcej
Powagosław
Qashqai wyładniał. Wygląda świeżo i dynamicznie, co więcej Nissan nie przedobrzył i nie udziwnił swojego bestsellera, co w tym segmencie zdarza i zdarzało się najlepszym. ~Powagosław
Luzacjusz
Jest jak te wszystkie aforyzmy z książek Paolo Coelho: wpada w oko, choć masz wrażenie, że gdzieś to już widziałeś. I jeszcze jedno: sprzeda się znakomicie, bez względu na grymasy krytyków. Kaszkaj z mleczkiem. ~Luzacjusz

Nowy Nissan Qashqai

Cena od: 136 500 PLN
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(76%)

Zalety

+ Układ jezdny + Widoczność + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Wyciszenie - Bezawaryjność (drobiazgi) - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

3,9
~leon
Nissan Qashqai III
Crossover 1.3 DIG-T MHEV 140KM 103kW
Witam, opisuję auto po roku używania 28 tyś przejechane. Auto użytkowane przez 5 osobową rodzinę 2 dorosłych i 3 dzieci. Sporo miejsca w środku, silnik żwawy i mało pali średnio 6.3 . Autko wygodne i przyjemne w jeździe , przy 140 kmh można rozmawiać . Ale 2 raz nie kupiłbym Nissana nie ze względu na auto lecz na serwis i biuro obsługi ASTRA. Podejście do klienta typu , po zakupie się nie znamy. Wentylację naprawiali rok czasu, serwisy w Łodzi to porażka czy to na Brzezińskiej czy Emily Frei. W Suzuki po każdej wizycie w serwisie był telefon w celu oceny pracy serwisu, w Nissanie tego nie ma i chyba wiem dlaczego bo by dostali same oceny 1/5
Dodane 1 miesiąc temu
4,9
~DamianBenny
Nissan Qashqai III
e-Power 1.5 V-CT 190KM 140kW
Samochód jest bardzo dynamiczny i cichy, dobrze wyciszony szczególnie przy prędkościach 0–120 km/h. Mam wersja Tekna, która jest bardzo dobrze wyposażona – jedyne, czego mi brakuje, to pamięć ustawień fotela. Na minus zaliczam podstawowe głośniki, które lubią trzeszczeć przy utworach z większą ilością basów. Nie mam pakietu głośników BOSE i trochę teraz mi go brakuje. Spalanie wynosi 5,5–6 l/100 km w mieście oraz 7,5–8 l/100 km w trasie, więc nie jest rewelacyjne jak na hybrydę. W zamian jednak oferuje najlepsze wrażenia z dynamicznej jazdy spośród wszystkich hybryd, które testowałem przed zakupem.
Dodane 10 miesięcy temu
4,9
~Franciszek
Nissan Qashqai III
Crossover 1.3 DIG-T MHEV 158KM 116kW
Auto kupione w marcu zeszłego roku jako nowe z salonu (wersja Tekna). Przejechałem ok 12 tyś km i w tym czasie nie miało żadnej usterki. Komfort jazdy bardzo dobry, spalanie na przyzwoitym poziomie - średnio ok 7,4 l/100 km przy normalnej jeździe. Bogato wyposażone a użyte materiały są bardzo dobrej jakości. Jedynie piano black w środku przy wyświetlaczu ma drobne ryski. Kupując to auto brałem jeszcze pod uwagę Peugeota 3008 oraz Opla Grandlanda, Kia Sportage ale zdecydowałem się na Nissana i póki co jestem bardzo zadowolony. Na pewno kupił bym go ponownie.
Dodane 10 miesięcy temu
Średnie spalanie dla Nissan Qashqai III
5,1 – 8,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,4
Nissan Qashqai III
e-Power 1.5 V-CT 190KM 140kW
Po przejechaniu 10000 km średnie spalanie 5.8 l/100 km Na autostradzie w drodze do Chorwacji 130 km/godz średnie 6.4 l/100 km Z Węgier jazda poza autostradą na dystansie 700 km spalanie 5.2 l To najlepsze auto jakie kiedykolwiek miałem Jak trzeba to jestem gotów wyprzedzić każdego gówniarza w audi czy BMW Oczywiście jazda na zderzak i ostra jazda powoduje duże zużycie paliwa w granicach 8-9 l/100 Wcześniej miałem qashqaja 1.5 diesel Jak zostawiałem w salonie w ramach rozliczenia za nowy to średnie spalanie miałem 5.0 l100km E pover to jednak inna bajka Tu aż się chce kogoś wyprzedzić i udowodnić sobie i innym że to naprawdę fajne autko Nawet mój dorosły już syn chwali ten samochód czego nie mógł z siebie wydusić wcześniej Polecam każdemu Ja jestem zakochany w tym aucie
Dodane 2 lata temu
6,8
Nissan Qashqai III
Crossover 1.3 DIG-T MHEV 140KM 103kW
Samochód nie mój, zastępczy. Ostatni odcinek do pracy, 1200km autostrada, może 40km z tego to miasto - 6.8. W samochodzie 4 osoby, oraz praktyczne pełny bagażnik. Prawda. Jechałem bardzo ekonomicznie, 120, max 140km/h. Odcinek ekspresówka - miasto, 15km, spalanie po calonocnym postoju (zimny silnik) 6.4. W moim odczuciu benzyny zmieniły się nie do poznania w przeciągu 10-15 lat. I o ile nie używamy takich niskich pojemności do wyścigów to naprawdę tak małe silniki z turbo nie są złym pomysłem. Popieram to. Samochód sam w sobie również super, w środku przy tych prędkościach jest naprawdę przyjemnie cicho. Polecam
Dodane 3 lata temu
6,9
Nissan Qashqai III
Crossover 1.3 DIG-T MHEV 158KM 116kW
Jak na wielkość bryły spalanie uważam za satysfakcjonujące. Teren niezabudowany + miasto 70/30 na odcinku 15 km spalanie ol.7,5 l/100 km. Teren niezabudowany + teren zabudowany 80/20 na odcinku 80 km można uzyskać spalanie poniżej 6l/100 km. Jazda Teren niezabudowany + autostrada przy prędkości w przedziale 130-150 km/100 km na odcinku 430 km średnie spalanie to ok.8 l/100 km.
Dodane 4 miesiące temu
Awaria silnika spalinowego
  • Nissan Qashqai III e-Power 1.5 V-CT 190KM 140kW 2022-2024
  • układ napędowy
  • 68 tys. km
Awarii uległ silnik spalinowy służący jako prądnica. Silnik stracił moc, ostatecznie się zatarł. Auto użytkowane raptem 10 miesięcy. Serwisowane zgodnie z onstrukcja w ASO. Chwilę wcześniej wymieniono na nowy wyswietlacz centralny oraz piszczące zaciski, klocki i tarcze hamulcow. Zatrwazajace jest to że gwarancja to TYLKO 100.000km... u mnie kilkanaście miesięcy jazdy..
Dodane ponad rok temu
Problem rozwiązany
3 komentarze
Awarie elektroniki pokładowej / klimatyzacja / wskaźniki na desce rozdzielczej / akumulator / tryb awaryjny silnika
  • Nissan Qashqai III Crossover 1.3 DIG-T MHEV 140KM 103kW 2021-2024
  • instalacja elektryczna
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 5
Nie 3
Klimatyzacja raz działa, raz nie działa, czasem działa tylko jedna strona, druga w tym czasie grzeje. ASO umywa ręce. Pojawia się co jakiś czas komunikat o rozładowanym akumulatorze i komunikat znika, analogicznie auto przechodzi w tryb awaryjny silnika, potem wraca do normy. Przez 7 miesięcy był już 3 razy w serwisie. Nic nie naprawili.
Dodane 2 lata temu
2 komentarze
Szarpanie auta przy końcówce hamowania, piszczenie hamulcow
  • Nissan Qashqai III Crossover 1.3 DIG-T MHEV 158KM 116kW 2021-2024
  • instalacja elektryczna
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 20
Nie 5
Szarpanie samomochodu przy hamowaniu z wlaczonym auto stop. Usterka zdarza się często w tym samochodzie. A autostop trzeba wyłączać kazdorazowo. Dosc irytujące. Druga usterka to piszczenie hamulcow podczas wolnej jazdy przy hamowaniu. Też zdarza się innym użytkownikom.
Dodane 2 lata temu
1 komentarz
Nissan Qashqai III

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów