Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Nissan X-Trail II 2.0 dCi 150KM 110kW 2007-2014

Lata produkcji: 2007 - 2014
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Diesle bywają wredne, ale w wozie o terenowym posmaku mimo wszystko są nieuniknione. Dlaczego? Bo samo auto, napęd na wszystkie koła oraz inne dodatki trochę ważą i potrzebują momentu obrotowego, żeby jakoś ruszyć się z miejsca. A diesle go mają i wręcz podają na talerzu. 2.0 dCi ma 150 lub 173KM i śmiało można powiedzieć, że jest w sam raz do tego wozu, chodź w obu wariantach nie jest tak dynamiczny, jakby się mogło na początku wydawać. Fakt, turbodziurę czuć, lecz gdy już się wskoczy w odpowiedni zakres obrotomierza, to wóz nabiera lekkości, szczególnie powyżej 3000obr/mim. Sam motor jest dość cichy, ale drży i jest jednym z gatunków tych wrednych diesli – ma problemy z filtrem cząstek stałych. A to droga i upierdliwa rzecz. Motor benzynowy z kolei jest dużo mniej problematyczny – ma 2.0l i 140KM. Radzi sobie dość dobrze, ale nie dość, że trzeba go kręcić, żeby wóz się ruszył, to jeszcze jest słabszy od diesla. Jeździ mniej przyjemnie, ale za to przy zakupie więcej zostanie w kieszeni. Przy wyjeździe z serwisu również.
Powagosław
X-Trail wołał o zmiany już od paru lat i trudno nie zgodzić się z twierdzeniem, że przeprowadzono je racjonalnie. A efekty? Wciąż praktyczny, wciąż pakowny i może zabrać siódemkę ludzi. No i potrafi więcej od Qashqaia. ~Powagosław
Luzacjusz
No nie wiem. Poprzednie kanciaki miały u swojego kresu tyle uroku, co Tarnobrzeg w listopadzie. To fakt. Ale nowy X-Trail to jest designerskie przetwórstwo nienowych już pomysłów. Więc ciężko zachwycać się czymś, co już było. ~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Nissan X-Trail II 2.0 dCi 150KM 110kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 360
Koszt ogólny 42,88 PLN
ON41.69 PLN
Wydatki serwisowe 11,11 PLN Pozostałe wydatki 10,56 PLN

Dane techniczne Nissan X-Trail II 2.0 dCi 150KM 110kW 2007-2014

Podstawowe parametry Nissan X-Trail II 2.0 dCi 150KM 110kW
Produkowany od 2007 do 2014 roku
Pojemność skokowa 1995 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 320 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarka ze zmienną geometrią i z intercoolerem
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 16,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 84 x 90 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Dodatkowe informacje Kod silnika M9R 110 kW
Przeniesienie napędu Nissan X-Trail II 2.0 dCi 150KM 110kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 6
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 6

Publikacje o Nissan X-Trail

Newsy o Nissan X-Trail

Nissan X-Trail II Terenowy
Aktualnie przeglądasz Nissan X-Trail II Terenowy