Szukaj

Lista ocen Alfa Romeo 145 1.4 i.e. 16V T.S. 103KM 76kW 1996-2000 (47) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 53 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~kristofsgardens@yahoo.co.uk
Alfa Romeo 145
Hatchback 1.4 i.e. 16V T.S. 103KM 76kW
w ciagu 1.5 roku uzytkowania musialem naprawic zmiennik faz rozrzadu (ciekawostka, serwis w Poznaniu chcial za czesc kilka set zlotych + koszt wymiany, co sie okazalo kupuje sie zestaw naprawczy sprezyna + teflonowa podkladka (sprawe znaja w sklepie autoryzowanym u dealera ) koszt kilkanascie zlotych!!! znajac odpowiedniego mechanika wykonuje sie cala naprawe za conajmniej polowe ceny!!!),zuzycie tuleji wachaczy sprawa normalna na polskich...
2,0
~snajki30
Alfa Romeo 145
Hatchback 1.4 i.e. 16V T.S. 103KM 76kW
Przy zakupie miala przebieg 9000 z kawalkiem, zweryfikowany na ile to mozliwe:) do rzeczy, na poczatku termostat koszt na allegro 145 zl wymienilem sam do tego oczywiscie plyn, pozniej klima, padl przekaznik koszt laczny 60zl, po jakims czasie sie zaczelo na pocztaku czujnik polozenia walu 350 zl plus robocizna, pompa wody, czujnik polozenia waklkow rozrzadu, sonda lambda...oba wahacze, i do kompeltu sonda lambda
4,0
~Adam Z
Alfa Romeo 145
Hatchback 1.4 i.e. 16V T.S. 103KM 76kW
Kupując Alfę spodziewałem się,że będzie wiele gorzej, ale jednak wersja z 2000 roku jest już mocno poprawiona. Strzelił mi pasek klinowy i to jedyna poważniejsza rzecz. Wiem, że wcześniej wymieniany był alternator, ale to częste bo fiatowskie zwykle nie trzymają dłużej niż 8 lat. Poza tym gut.
3,0
~Starski (ny157@wp.pl)
Alfa Romeo 145
Hatchback 1.4 i.e. 16V T.S. 103KM 76kW
Rozrząd wystepuje jak w innych autach i jest do wymiany co 60000 bądź 3 lata. Poza tym jest klika drażliwych punktów: zawieszenia nie przyswaja naszych dróg, pływające obroty - sonda lambda bądź przepustnica - przepływomierz, regulator zmiennych faz rozrządu populranie zwany wariatorem.
1,0
~christof@toya.net.pl
Alfa Romeo 145
Hatchback 1.4 i.e. 16V T.S. 103KM 76kW
no ja bym sie w życiu nie spodziewał, że przy 57tys strzeli pasek rozrzadu! Tym bardziej, że samochód poruszał się z regóły na dłuższych trasach. Jeszcze nie wiem ile mnie to szarpnie, ale jak znam życie to nie zanosi sie na mało. Fatalnie.
4,0
~Przemek thang_pol@wp.pl
Alfa Romeo 145
Hatchback 1.4 i.e. 16V T.S. 103KM 76kW
przy 80 tys. przebiegu padł mi zmieniacz fazy, tzw. wariator, ale nei wiem czy to poważna usterka, koszt tej części to 300zł. Poza tym, jak to zwykle bywa w Alfach, trzeba częściej wymieniać pasek rozrządu, najlepiej co 50 tys. km.
3,0
~Pat
Alfa Romeo 145
Hatchback 1.4 i.e. 16V T.S. 103KM 76kW
wariator - jeszcze nie wymieniałem, ale słychać go już od 80 tys. czekam do kolejnej wymiany rozrządu ( niestety pięta achillesa tego modelu ) sonda lambda - przy 20 tys.
4,0
~H3zeki4h
Alfa Romeo 145
Hatchback 1.4 i.e. 16V T.S. 103KM 76kW
przerywnik faz rozżądu sie popsuł i skad ja mam wiedzieć oc to wogule jest? W serwisie wołali 1800 ale gdzie indziej ta sama część + robocizna 600 zł (część 450 zł)
3,0
~ATEK
Alfa Romeo 145
Hatchback 1.4 i.e. 16V T.S. 103KM 76kW
Tu troszkę gorzej.Wemieniłem już przednie wahacze,wysprzęglik.Pewnie niedługo czeka mnie wymiana krokowca(wolne obroty),no i ten chole...wariator
3,0
~lukas, lukaszbox.ite.pl
Alfa Romeo 145
Hatchback 1.4 i.e. 16V T.S. 103KM 76kW
po 20000 nawaliła sonda lambda i integrator - tak mi powiedziano w aso. Efekt to wachanie się obrotów podczas postoju. koszt podobno kolo 1k pln:(
Alfa Romeo 145