Szukaj

Lista ocen Alfa Romeo Giulietta Nuova II (84) - Silnik

Na liście zabraknie 32 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~LR_Bruce
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d Facelifting 1.4 TB 16v Mair 150KM 110kW
Świetny silnik, oferujący bardzo dobre osiągi (8,2s do setki i dobrą elastyczność również przy prędkościach +100km/h) i naprawdę przyjemne brzmienie, zwłaszcza jak na 1.4. Posiada on umiarkowany apetyt na paliwo - da się nim jeździć rozsądnie (6l/100km/h), ale jest to sprzeczne z charakterem tego auta. Ten silnik wręcz domaga się dynamicznej jazdy - brzmi wtedy pięknie, a auto prowadzi się w stylu gokartowym. Okupione jest to oczywiście...
5,0
~Pewel_
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d 1.4 TB 16v 120KM 88kW
Silnik jest absolutnie rewelacyjny. Jego elastyczność nie ma sobie równych. Można jechać bez problemu na 6 biegu przy 1400 obr/min a po dodaniu gazu do dechy przyzwoicie przyśpieszyć. Nawet dieslom o znacznie większych pojemnościach zdecydowanie nie przychodzi to tak łatwo. Do tego na niskich obrotach jest niemal niesłyszalny co jest plusem przy długich trasach a gdy chce się poczuć dreszczyk emocji powyżej 3000 obr i pełnym gazie generuje...
4,0
~Mobilfun
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d 1.4 TB 16v Mair 170KM 125kW
Bardzo zrywny, ma fajny dźwięk i na dynamicu potrafi wcisnąć w fotel, zaczyna mu "brakować tchu" dopiero przy wyższych prędkościach. Silnik po rozgrzaniu pracuje gładko, na postoju brak jakich kolwiek wibracji itp., za to nie lubi zimna, ogólnie jest jest zimny jest głośny i dosyć wibruje. Trzeba onie go zadbać (multiair) często zmieniać olej ja to robię 2 razy w roku czyli ok. co 6 tys km, ponadto pamiętać o wymianie co pewien czas filtrów w...
5,0
~RaV
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d Facelifting 1.4 TB 16v 120KM 88kW
Bardzo dobry, żwawy silnik. Moc 120 km w zupełności wystarczający zarówno do miasta jak i na trasę. Nie ma modułu multiair. W trybie "N" samochód ma osiągi i wrażenia z jazdy porównywalne z najlepszymi samochodami kompaktowymi o porównywalnej mocy. W trybie "D" to już zupełnie inna liga. Polecam sprawdzić dane z innymi producentami, żeby się przekonać. W rzeczywistości ma się wrażenie, że jedziesz samochodem zdecydowanie...
4,0
~oskaju1988@op.pl
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d 1.4 TB 16v 120KM 88kW
Silnik 1.4 TB o mocy 120KM. Absolutne minimum do tego modelu auta. Pierwsza setka ~9 s, do drugiej nie zdarzyło mi się dobić. Do prędkości 130-140 km/h jest cicho, później słychać średnio miłe wycie, średnie spalanie (głównie miasto) to ok. 8l/100 km, na trasie można zejść przy przepisowej jeździe do ~6l/100 km. Dla dwóch osób na pokładzie wystarczy, polecam raczej tym spokojniejszym kierowcom a nie mistrzom lewego (prostego) pasa.
4,0
~User86
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d Facelifting 1.4 TB 16v Mair 170KM 125kW
Silnik lubi wysokie obroty, do ok. 2000 obrotów zupełnie nie jedzie. Potem się rozkręca i jest bardzo dobrze, na autostradzie (w Niemczech, na odcinku bez ograniczeń;)) nawet przy prędkościach powyżej 160 km/h nie ma zadyszki. 210 na budziku było bez większych problemów, a i 220 da się zrobić. (licznikowe, nie mierzone GPS). Ale jeśli chcesz być szybki od świateł do świateł w dużym mieście kup coś innego.
5,0
~Wilek
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d 2.0 JTD 16v 170KM 125kW
silniki Fiata/Alfy sa akurat polecane, dosc bezawaryjne i dosc tanie jak na diesle w utrzymaniu. Pali przecietnie w klasie, stosunkowo surowy głośny dzwiek, bardoz chetny do obrotow i szybkiej jazdy. Duzy plus za niedorgie koszty (oleje/fltry nie drogie, silnik ma opinie dobrego, tani rozrząd, spalanie przecietne w klasie). Bardzo dynamiczny, zrywny, zacheca to ostrej jazdy, dostaje kopa przy 3400 obr/min.
5,0
~Kurt
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d 1.4 TB 16v Mair 170KM 125kW
Obok podwozia to najlepsza element Alfy. Dobrze brzmi kiedy trzeba tzn. przy wysokich obrotach, świetnie reaguje na gaz - szczególnie w trybie dynamic. W stosunku do mocy którą generuje spalanie jest na bardzo przyzwoitym poziomie. Co do elastyczności, to właściwie od 2-2,2 tys. obrotów zaczyna fajnie przyspieszać, ale jak się zredukuje bieg np. w trasie z szóstki na trójkę to się dopiero dzieje!!!
5,0
~Marcin
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d 1750 TBi 16v 235KM 173kW
Nigdy nie zawiódł, wystarczająca moc daje poczucie bezpieczeństwa przy manewrach na drodze. Wymiany dedykowanego oleju co 10 kkm. Po 70kkm wymieniony zgodnie z wymogami rozrząd. Na autokult znalazłem opinię: "żeby go zniszczyć trzeba się bardzo postarać" (przeczytajcie artukuł PabloGarage). Wymiana akumulatora po 7 latach eksploatacji. Rdzy pod maską jak na razie brak.
4,0
~Janek
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d 1.4 TB 16v Mair 170KM 125kW
Świetny silnik z dość głośnym i miłym dla ucha wydechem, przy spokojnej jeździe oszczędny przy mocniejszej jeździe niestety dość paliwożerny. NA wolnej trasie 80/90 można zmieścić się w 6 litrach po mieście przy dość ekonomicznej jeździe 9 w trybie D i jeździe bardzo bardzo dynamicznej spokojnie można dobić do 15. Ja mam średnią 8,5 z ostatnich 10tys/km jazdy z przewagą miasta.
Alfa Romeo Giulietta Nuova II