Szukaj

Lista ocen Alfa Romeo Stelvio SUV 2.0 Turbo 280KM 206kW 2017-2019 (17) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 6 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~MietasM
Alfa Romeo Stelvio
SUV 2.0 Turbo 280KM 206kW
Bardzo dobrze trzyma się drogi, rozkład masy 50:50 powoduje, że w zakrętach spisuje się doskonale. Praktycznie nie czuć, że to SUV. Cichy, nic nie stuka, a duże koła powodują, że dziury i progi zwalniające nie są uciążliwe. Na autostradzie auto jest dość wrażliwe na boczny wiatr i na zbyt wysokie ciśnienie w ogumieniu (nie wiedzieć czemu po odbiorze z salonu koła były napompowane do 3,1 bara i auto było niespokojne powyżej 150 km/h - po...
5,0
~uzzytkownik
Alfa Romeo Stelvio
SUV 2.0 Turbo 280KM 206kW
Jazda Stelvio daje bardzo dużo przyjemności z jazdy. Zawieszenie jest raczej sportowe (ale wciąż komfortowe), nie przechyla się w zakrętach i daje mnóstwo informacji z tego, co dzieje się między kołami a asfaltem. Niektórzy mówią, że przełożenie kierownicy jest zbyt agresywne jak na dostojnego SUVa - może, ale po przyzwyczajeniu się jest też bardzo wygodne, nie trzeba się nakręcić kierownicą żeby wykonać dowolny manewr. Jedyna wada - płużenie...
5,0
~Maciek II
Alfa Romeo Stelvio
SUV 2.0 Turbo 280KM 206kW
Oj trzyma się drogi jak normalny sedan. Nie ma za dużo przechyłów. Podoba mi się w zimę, że jednak 4x4 to nie jest stałe. Czuć, że samochód ma napęd na tył a przód jest dołączany. Frajda z jazdy to jest samochód a nie jakieś wóz drabiniasty. Szacunek tego "Makarony" nie rozwalili. Inni mogą się tylko uczyć... Aktywne zawieszenie jak niektórzy dziennikarze piszą - zwyczajni pismaki - totalne bzdury.
5,0
~uzzytkownik
Alfa Romeo Stelvio
SUV 2.0 Turbo 280KM 206kW
Takie pudło, a jeździ jak dobry sedan. Dla mnie jest bliżej BMW 3 niż 5, jeżeli chodzi o przyczepność i przyjemność z jazdy. Duże brawa dla Alfy za magiczne wyeliminowanie przechyłów w tak wysokim samochodzie. Układ kierowniczy ma jednak wadę - przy maksymalnym skręcie płuży wydając bardzo niepokojące dźwięki z opon.
4,0
~Jan Sudoł
Alfa Romeo Stelvio
SUV 2.0 Turbo 280KM 206kW
Prowadzenie bardzo dokładne, wręcz sportowe. Jeśli oczekujesz miękkiego i komfortowego zawieszenia to się zawiedziesz ale taka jest cena precyzji i pewności z kierownicą. Chciałem dać 5 bo wiedziałem na co się pisze kupując to auto ale wiem, że nie każdemu odpowiada twardsze zawieszenie.
5,0
~mrziomalx
Alfa Romeo Stelvio
SUV 2.0 Turbo 280KM 206kW
Nie ma sie do czego przyczepic. Wchodzi w zakrety o niebo lepiej niz moj wczesniejszy GLC. Musze zaznaczyc, ze w porownaniu do GLC slabo sobie radzi w terenie - bloto i kaluze i juz czulem sie niepewnie. Na pewno nie wjada w podobny.
5,0
~Kowalik.J
Alfa Romeo Stelvio
SUV 2.0 Turbo 280KM 206kW
SUV? Tylko z nazwy. Mimo wielkości i prześwitu prowadzi się lepiej niż usportowione osobówki. Hothatche wymiękają, a komfort jest też na wysokim poziomie. Układ kierowniczy wymaga przyzwyczajenia, bo jest bardzo bezpośredni, ale precyzja fantastyczna.
4,0
~Marek
Alfa Romeo Stelvio
SUV 2.0 Turbo 280KM 206kW
Prowadzi sie jak auto sportowe, nie jak dosc duzy suv. Jak dla mnie zawieszenie mogloby byc bardziej miekkie (podobno taki efekt daja adaptacyjne amortyzatory, ktorych niestety moje auto nie posiada)
5,0
~luk_o
Alfa Romeo Stelvio
SUV 2.0 Turbo 280KM 206kW
Czuć, że to wysoko zawieszone auto, ale jednak bardzo stabilne i bezpośrednie w prowadzeniu. Układ kierowniczy bardzo czuly i bezpośredni, pozwala dobrze czuć auto.

Alfa Romeo Stelvio – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~GordonShumway
Alfa Romeo Stelvio
SUV 2.0 Turbo 280KM 206kW
Rewelacja chyba. Polecam przetestować auto na torze, wtedy zobaczycie gdzie przesuwa się granica przyczepności.
Alfa Romeo Stelvio SUV