Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Audi 80 B3 Coupe - Oceń swoje auto

Audi
80
B3
Coupe
Wybierz
silnik
Mniej

Podsumowanie 80 ocen tego auta

Oceny Audi 80 B3 Coupe

, produkowany od
do
roku
Średnia ocena
4,32
3 % lepiej niż w segmencie Klasa średnia ( 4,19 )

Całokształt

Całokształt
4,58

Mechanika

Silnik
4,58
Skrzynia biegów
4,53
Układ jezdny
4,46

Komfort

Widoczność
4,28
Ergonomia
4,34
Wentylacja i ogrzewanie
4,44
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,28
Wyciszenie
4,40

Ekonomiczność

Koszty utrzymania
3,61
Stosunek jakość/cena
4,39

Niezawodność

Drobne usterki
4,10
Poważne usterki
4,15

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

TAK
100%
0%
NIE
na podstawie 12 ocen

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniających?

Silnik

Karoseria

Przeniesienie napędu

Uciążliwe usterki zgłaszane przez oceniających

Układ elektryczny

Przeniesienie napędu

Silnik

Filtr

Lista 80 ocen

4,31
dodano 07.07.2006 przez

jestem zadowolona, auto ma dość nowoczesną formę, blachy w stanie bardzo dobrym, jest wygodne i jednocześnie z pazurkiem. Oczywiście przy swojej wadze nie ma co marzyć o jakichś sportowych osiągach, szczególnie kiedy za konkurencję ma się lekkie hondy, ale za to na codzień pozwala na przyjemną jazdę po mieście i swobodne wyprzedzanie na trasie. Napęd na przednią oś przydaje się szczególnie w zimie. Polecam wszystkim szczególnie kobietom!

więcej »
4,46
dodano 21.08.2005 przez

To już druga moja cupeta, pierwsza 2.0l poszła na części bo jakiś (zimny łokieć) zaparkował mi w... Po 5latach uzytkowania stwierdzam ze to jedno z najlepszych sportowych aut (dla zarabiających normalnie),oczywiście wersja S2 !!!.Na wiosne planuje zmiane na S2 6-gang i jedyne co mnie od tego odwiedzie to narzeczona woli Miśka 3000gt TV4 (lubi kośić woziaków)fakt jeszcze lepiej sie trzyma, ale jak ja to utrzymam?

więcej »
4,31
dodano 28.01.2004 przez

Auto sciagniete z wloch,niebite z niezlym wypasem(oprucz skory i ksenonow)Troche silnik kuleje da sie jednak zyc a i tak jest o niebo lepszy pod wzgledem prowadzenia,hamulcow itd od aut nowszych mniejszych w podobnej cenie(uzywane)

więcej »
4,92
dodano 14.09.2005 przez

samochod siuper!! mam juz zrobione 200tkm i chodzi jak nowka!! tylko jakos nie za bardzo tolerujje polska 95 ale i tak leje do niego shell v-power racing ;) jedyny mankament to drogi gaz, ale kto by sie tym przejmowal :)

więcej »
4,38
dodano 12.02.2008 przez

jak dla mnie jest super autem i mam szacunek dla tej marki i polecam to auto mimo swojego wieku i wyglądu prezentuje się wspaniale. Dodaję że model B4 i jest zamontowane webasto super sprawa polecam wszystkim.

więcej »
3,85
dodano 24.02.2005 przez

warto kupic i pojezdzic...zeby ono mialo ze 200 koni..ehh.. ale i tak jest..przynajmniej wygladem odstrasza starszych panow w lagunach i vectrach ktorzy chce sie popisac przed malolatkami na pasach :)

więcej »
4,62
dodano 01.06.2005 przez

jestem bardzo zadowolony z posiadania tego auta.jest w doskonałym stanie technichnym- nie spodziewałem sie tego przy kupnie.polecam wszystkim wahającym sie co do zakupu tej marki i modelu.

więcej »
4,31
dodano 30.01.2004 przez

Pracuje nad falujacymii obrotami.Dam chyba spokoj bo wydalem na to juz 400 i nie ma znacznej poprawy.Prosze o kontakt jesli ktos moze cos poradzic.Za cichy seryjny wydech.

więcej »
4,62
dodano 24.02.2005 przez

Jestem naprawdę bardzo zadowolony a w szczegóności z jednostki napedowej 2,3 (136KM) jak na tak lekkie autko jest OK, chociaż szukałem 2.3 20V 170KM.

więcej »
4,62
dodano 23.07.2007 przez

to autko jak dla mnie jest idealne i godne polecenia,przyjemnie się nim jeździ i jest nie zawodne, nie ma osoby która by się za nim nie obejrzała

więcej »