Szukaj

Lista ocen Audi A4 B9 Limousine (20) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 7 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Rosynant2
Audi A4 B9
Limousine 2.0 TFSI ultra 190KM 140kW
Posiadam adaptacyjne amortyzatory i zwykły układ kierowniczy. Zawieszenie świetnie się sprawdza i jest bardzo ciche. Układ kierowniczy nie jest może zbyt rewelacyjny, ale dobrze daje informacje o tym co się dzieje z kołami na jezdni. Auto jest zwrotne (przynajmniej takie sprawia wrażenie). Szkoda, że nie można do tego silnika zamówić quattro. Duży moment obrotowy = często jak popada lubi sobie pobuksować ośką. UPDATE: trzeba nauczyć się...
5,0
~M.Kesiak
Audi A4 B9
Limousine 2.0 TFSI 252KM 185kW
Świetna trakcja (wiadomo quatro) nawet przy niekorzystnych warunkach drogowych. Ten model ma system ultra z odłączanym napędem 4x4 przy jednostajnej jeździe. Zawieszenie ma dobrze dobrany balans pomiędzy komfortem a precyzją wybierania nierówności (ale koła 17 cali; większość tych modeli ma 18 cali). Układ kierowniczy nieco zbyt gumowaty (ale nie w ustawieniu sport). Niewielki minus za zachowanie samochodu w szybko przejeżdżanych zakrętach -...
5,0
~Maciek
Audi A4 B9
Limousine 2.0 TDI 150KM 110kW
Bezbłędna. Nie szarpie, nie dusi się, nie gubi. S-tronik uważany jest za najlepszy z dwu sprzęgłowych , ma inne oprogramowanie niż w VW, co robi różnicę. Zmiana biegów natychmiastowa. Posiada funkcję auto-hold, czyli nie trzeba trzymać hamulca w korku :-) Posiada funkcję automatycznego "żeglowania". Polega to na tym, że na wyższych biegach po podniesieniu nogi z gazu samochód wrzuca samodzielnie luz i oszczędza paliwo (zmniejsza się opór...
3,0
~Andrzej 111
Audi A4 B9
Limousine 2.0 TDI 190KM 140kW
Odradzam "Zawieszenie dynamiczne- standard" jest bardzo miękkie. Na niewielkich zakrętach bardzo się buja, pływa można łokciami się podpierać tak jak w mojej starej Astrze 1. Odczuwalne wrażenie- że samochód mnie prowadzi a nie ja jego.Zawieszenie tylko sport, S-line Poza tym A4 jest super. (Jeżdżę spokojnie (54 lata) ale pewność prowadzenia jest dla mnie bardzo ważna.
4,0
~fanaudi1
Audi A4 B9
Limousine 2.0 40 TFSI 190KM 140kW
Polecam adaptacyjne zawieszenie chociaż standardowe jest w zupełności wystarczające. Dobrze trzyma się na zakrętach, nie pływa. Dodatkowo opony maksymalnie 18 cali. Przy większych znacząco spada komfort jazdy i jest sporo głośniej w środku.
4,0
~Andrzej 111
Audi A4 B9
Limousine 2.0 TDI 190KM 140kW
Zawieszenie dynamiczne (komfort). Fakt na 17 calowych kołach bardzo się buja. Ale sprawdziłem na 18 calowych kołach i okazało się że samochód wystarczająco dobrze się prowadzi i zachowuje dobry komfort. Jest to idealny kompromis trakcji i komfortu. 50% do 50%
5,0
~Jan
Audi A4 B9
Limousine 2.0 35 TFSI 150KM 110kW
Auto doskonale trzyma się drogi. Moje auto wyposażone jest w adaptacyjny system układu zawieszenia, który działa bez zarzutu. Auto dobrze trzyma się drogi na zakrętach nie wychyla się nadmiernie.
5,0
~Jan
Audi A4 B9
Limousine 2.0 35 TFSI 150KM 110kW
Auto doskonale trzyma się drogi. Moje auto wyposażone jest w adaptacyjny system układu zawieszenia, który działa bez zarzutu. Auto dobrze trzyma się drogi na zakrętach nie wychyla się nadmiernie.
5,0
~Jan
Audi A4 B9
Limousine 2.0 35 TFSI 150KM 110kW
Auto doskonale trzyma się drogi. Moje auto wyposażone jest w adaptacyjny system układu zawieszenia, który działa bez zarzutu. Auto dobrze trzyma się drogi na zakrętach nie wychyla się nadmiernie.

Usterki Audi A4 B9

Liczba wpisów: 13

Audi A4 B9 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~Jan
Audi A4 B9
Limousine 2.0 35 TFSI 150KM 110kW
Auto doskonale trzyma się drogi. Moje auto wyposażone jest w adaptacyjny system układu zawieszenia, który działa bez zarzutu. Auto dobrze trzyma się drogi na zakrętach nie wychyla się nadmiernie.
Audi A4 B9 Limousine