Szukaj

Lista ocen Audi A6 C6 Avant (49) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 77 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~pepe
Audi A6 C6
Avant 2.7 V6 TDI 180KM 132kW
Pękła (przerdzewiała) obejma poduszki od zawieszenia pneumatycznego, efekt- samochód "siadł" na jedno koło. Używana poduszka 400zł, wymiana 100zł, można by było jakoś zregenerować tą obejmę, ale nie jestem fanem takich rozwiązań- koszt 500zł Coś zaczęło mi się tłuc w rolkach/napinaczach z przodu silnika, wspomaganie, okolice pompy CR (jakaś łapa się urwała), wymieniłem wszystko dla świętego spokoju. Koszt gratów, robocizny, lawety...
4,0
~Konrad Wawa
Audi A6 C6
Avant 2.0 TDI 140KM 103kW
Każde auto ma słabe strony, tutaj słabą stroną jest słynny napęd pompy olejowej (silniki 2.0 tdi) Warto o to zadbać i wymienić go na napęd bez łańcuszka lub założyć zaraz po zakupie nowy kompletny zestaw napędowy łańcuszka. Uwaga, audi wycofało się ze sprzedaży zestawu napędowego łańcuszka nawet w ASO, pozostaje aledrogo tam mozna jeszcze kupić taki zestaw. Audi wprowadziło poprawiony napę pompy olejowej rodem z 1.9 tdi w połowie 2005...
3,0
~gizmo1983
Audi A6 C6
Avant 2.0 TDI 140KM 103kW
Poważne usterki tylko na początku, ponieważ mało kto sprzedaje dobry samochód a kpiłem w salonie AUDI w Niemczech był oddany w rozliczeniu. Z napraw jakie mnie czekały w pierwszym miesiącu użytkowania to wymiana przepustnicy 1500zł regeneracja turbiny 1400zł regeneracja pompy oleju(wyciera sie wałek) 300zł (oczywiście przez ta pompe musiałem zrobić turbine, ponieważ pompa nie podała oleju.)I ten nieszczęsny filtr cząstek stałych 2500 zł.
2,0
~shogun
Audi A6 C6
Avant 2.4 V6 24V 177KM 130kW
podczas pracy silnika słyszalne były stuki, kilka warsztatów (w tym lubelskie ASO)głowiło się nad problemem, początkowa diagnoza - uszkodzenie rozrządu po jego wymianie (łańcuchy, napinacze, wariatory faz rozrządu - koszt ok 8 tys PLN), okazało się, że winnym jest uszkodzony mechanizm sterowania długoscią kanalów dolotowych w kolektorze ssącym, koszt w ASO jedyne 3 tys PLN. Po naprawie jakichkolwiek problemów brak.
2,0
~Arek
Audi A6 C6
Avant 2.0 TDI 140KM 103kW
I tutaj się zaczyna... wszystko super ale ten model może być studnią bez dna. Pompowtryskiwacze, wadliwy imbus pompy oleju, drogie zawieszenie (ale długo wytrzymuje), turbosprężarka, czujniki abs lub sterownik, głowica itp itd.... tak stare auto ma prawo się psuć niestety.
1,0
~Greg
Audi A6 C6
Avant 2.0 TDI 140KM 103kW
Koszmarny samochod. Nie kupujcie tego modelu. To jest tragedia. Wszystko w nim leci. W tym tygodniu samochod dokona zywota z 180000km. Strzelila pompa oleju, ktora popsula turbo, ktore rozwalilo silnik, a do tego popmap olejowa popsula pompe hamulcowa. Nie kupowac!
3,0
~Dawid Masiak
Audi A6 C6
Avant 3.0 V6 TDI 233KM 171kW
Zawieszenie pneumatyczne. Nie tyle mi chodzi o koszty naprawy czy części. Auto importowane z reguły nie serwisujemy u producenta a już dwóch mechaników poległo na szukaniu usterki narażając mnie na niemałe już koszty. Szukam dalej...
4,0
~pepe
Audi A6 C6
Avant 2.7 V6 TDI 180KM 132kW
Jedyna poważna usterka to zapełnienie filtra cząsteczek stałych. Nie pomogła procedura wypalania oraz czyszczenia mechanicznego. Filtr został usunięty u magika, a komputer jest oszukiwany, że PDF działa bez problemów. koszt 800zł
2,0
~"fan ałdi"
Audi A6 C6
Avant 2.4 V6 24V 177KM 130kW
Jak wspomniałem wyżej. Auto niby z niewielkim przebiegiem potwierdzonym. 210tys. a szykują się poważne naprawy, które zniechęcają do marki. Niby silnik benzynowy a koszty napraw jak jednostkach wysokoprężnych.
4,0
~Damian, Wrocław
Audi A6 C6
Avant 2.7 V6 TDI 180KM 132kW
W 2.7 TDI wymienialem przepustnice (800zl*), 2x napinacz lancucha rozrzadu (2500zl*), pasek klinowy (110zl*), zawor egr (250zl*) Zaznaczam, ze nie oszczedzalem tego auta. * ceny z montazem
Audi A6 C6 Avant