Szukaj

Informacje o Audi A6 C6 Avant

Lata produkcji: 2004 – 2011
Segment: Wyższa klasa średnia
Trzecia generacja A6 oznaczona symbolem C6 produkowana w latach 2004-2011. Model został zaprojektowany przez Włocha Waltera de’Silvę. Stylistycznie auto było udoskonaloną wersją swojego poprzednika, choć było od niego dłuższe, a jego sylwetka stała się bardziej dynamiczna. Charakterystycznym elementem nadwozia był nowy grill nawiązujący do starych samochodów wyścigowych. W 2005 roku „A-szóstka” triumfowała w plebiscycie na Światowy Samochód Roku.
Powagosław
Byli tacy, dla których poprzednie A6 wyglądało jak marzenie, choć częściej na pytanie o stylistykę tego modelu, mówiło się: „Ok, ale to Audi”. Nowemu A6 wyrosły pazury. I ciągle to jest Audi. ~Powagosław
Luzacjusz
Jeden z niewielu w motoryzacji przykładów wprowadzania kolejnych generacji modelu na zasadzie niekończącego się faceliftingu. Ten, trzeba przyznać, jest chyba najbardziej udany z dotychczasowych, jakkolwiek A6 wciąż pozostaje obrzydliwie akuratny. ~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,4 m
Promień skrętu 5,7 m
Długość 4933 mm
Szerokość 1855 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2012 mm
Wysokość 1463 mm
Rozstaw osi 2843 mm
Rozstaw kół - przód 1612 mm
Rozstaw kół - tył 1618 mm
Zwis przedni 1001 mm
Zwis tylny 1089 mm
Prześwit 118 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 992 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 978 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1450 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1421 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1660 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 565 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1051 mm
Wysokość bagażnika 771 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 1147 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1941 mm
Wysokość progu załadowczego 633 mm
Drzwi tylne - szerokość 1061 mm
Drzwi tylne - wysokość 703 mm

Oceny Audi A6 C6 Avant

Liczba ocen: 106
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(88%)

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

5,0
~Mirek [email protected]
Avant 2.0 TFSI 170KM 125kW
Audi A6 C6
To moje 50 auto. Zdecydowanie najlepsze. Jeżdziłem w większości dużymi samochodami; MB S, Volva 760 , Nissan Maxima , MB E - wszystkie modele , BMW 3 i 5 , Lexus IS . Subaru Legacy , Honda Accord , Civic , Toyota Camry .Volvo S 80 . Wszystkie z w/w samochodów po kilka. Audi przebiło wszystkie. Klasą , wykonaniem , wnętrzem - wszystkie pozostałe. Prowadzenie przebiło nawet Subaru uchodzące za najlepiej wyważone i peowadzące sie auto. UWAGA. Nie jestem fanem marki. Fan zawsze będzie pisał w samych superlatywach. Dwa lata jazdy tylko po mieście . Nawet żaróweczka sie nie spaliła. Dla mnie samochód żle ułożony ( pedał gazu gdy sie siedzi bliżej - wersja angielska. Silnik wystarczający mimo zuzycia oleju.
4,4
~pepe
Avant 2.7 V6 TDI 180KM 132kW
Audi A6 C6
To moje drugie Audi A6 Avant C6 2.7TDI, poprzednia była w S-line. Poprzednią miałem wypadek, przy prędkości około 50km/h walnąłem przodem w inny samochód, poduchy wystrzeliły. Mi się w zasadzie nic nie stało, oprócz wybitego palca, ponieważ trąbiłem na wymuszającą pierwszeństwo do samego końca- wystrzał poduchy wybił mi palca ;) więc auto jest na pewno bezpieczne. Samochód jest naprawdę bardzo fajny, zapewnia komfort, dynamikę, prestiż. Robienie długich tras jest dla niego niczym- potwierdzam swoją poprzednią opinię- maks 4 osoby dorosłe, w 5 osób to już męczarnia na dłuższą metę.
4,7
~zadowolony
Avant 2.0 TFSI 170KM 125kW
Audi A6 C6
Jeździłem bardzo wieloma samochodami różnych marek, zawsze raczej dużymi i komfortowymi. Ciekawość i pasja motoryzacyjna powodowały, że dosyć często je zmieniałem, średnio co roku. Zazwyczaj mam 2-3 auta naraz. Audi A6 C6 Avant jeżdżę już 3 lata i wcale nie mam ochoty się z nim (nią?) rozstawać. Samochód jest zadbany i pomimo wieku jest naprawdę bezawaryjny, nie nosi też najmniejszych śladów zużycia wewnątrz. Jest bardzo komfortowy zarówno w mieście jak i na długich trasach wakacyjnych. Nie jedzie a po prostu "płynie". Moja rodzinka go uwielbia. Miałem okazję niedawno dłużej pojeździć nowiutką Insignią w dobrej wersji i z ogromną przyjemnoscią przesiadłem się z powrotem do mojego "starego" Audi :-)
Średnie spalanie dla Audi A6 C6 Avant
8,8 – 15,9
l/100 km
6,5 – 9,7
l/100 km
13,0 – 18,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,1
Avant 2.0 TDI 170KM 125kW
Audi A6 C6
Silnik sam w sobie ma stosunkowo wysoka kulturę pracy jak na 4 cylindrowego diesla lecz patrząc na spalanie najmniej ile udało mi się uzyskać to 7 litrów jadąc około 70-80 km/h a jadąc przez cała Polskę nie przekraczając 110-120km/h spalanie wyniosło przy trasie 600km 7,3l i niżej nie ma szans. Jadąc 140 km/h tą samą trasę spalanie wynosi już 9,5l wiec spalanie na dramatycznym poziomie. W mieście jeszcze gorzej 10-11l przy bardzo ekonomicznej jeździe. Żałuje ze nie wziąłem 3.0 tdi ze względu na niewiele wyższe spalanie lub nawet bardzo porównywalne.
7,2
Avant 2.0 TDI 140KM 103kW
Audi A6 C6
Auto posiadam od 8 miesięcy, spalaniem jestem miło zaskoczony, jest to ciężki samochód, jeżdżący na kołach 245/40R18. W mieście około 20tys. mieszkańców samochód średnio spala około 7.5l/100km. Nie jeżdże tylko po mieście wiec średnie spalanie jakie uzyskuje 50% miasto 50% trasa samochód średnio spala 6.7l/100km. Jeżdżąc spokojnie w trasie do 120km/h spalanie 5.5l/100km. Jadąc na wakacje 1350km w jedną strone przy prędkościach od 120km/h do 160km/h (średnia z komputera to 102km/h) spalanie 6.2l/100km. Samochód w pełni doładowany 4 osoby na pokładzie i pełen bagażnik, jak dla mnie to rewelacyjny wynik przy czym nie jeżdżę spokojnie, nie wiem jakie spalanie jest w seri bo zaraz po zakupie brakowało mocy, ciężki samochód i automat, trzeba było zmodzić na 175KM (seria 140KM).
6,6
Avant 2.0 TDI 170KM 125kW
Audi A6 C6
Minimalne zużycie osiągnąłem na autobahn- ie jadąc 115 i powoli wyprzedzając ciężarówki, droga była prawie pusta i miałem ok.20 litrów w baku i praktycznie puste auto i do tego wyłączona klima .Ciężko żyć oszczednie.

Usterki Audi A6 C6

Liczba wpisów: 35
Dzwignia Tiptronic przy rozgrzanej skrzyni biegów działa z wyczuwalnym oporem.
  • Audi A6 C6 Limousine 3.0 V6 TDI 225KM 165kW 2004-2006
  • inne
Dzwignia Tiptronic przy rozgrzanej skrzyni biegów działa z wyczuwalnym oporem. Czasami przy rozgrzanej skrzyni biegów, po krotkim postoju istnieje trudność uruchomienia, pojawia sie komunikat przestaw dzwignie na park lub neutral, a dzwignia jest w tej pozycji. Audi dealer etc. rozkladaja rece. Co sie wiec dzieje? Czasami przy rozgrzanej skrzyni biegów, po krotkim postoju istnieje trudność uruchomienia, pojawia sie komunikat przestaw dzwignie na park lub neutral, a dzwignia jest w tej pozycji. Audi dealer etc. rozkladaja rece. Co sie wiec dzieje?
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Trzecie światło stop.
  • Audi A6 C6 Avant 2.4 V6 24V 177KM 130kW 2004-2008
  • nadwozie
Występowanie usterki:
w większości egzemplarzy wersji kombi występuje ten problem - po prostu lampa 3 stopu jest mniejsza od wnęki na nią, uszczelka z gąbki podwija się przez co po jakimś czasie zalewana wodą odmawia posłuszeństwa. Wymiany wymaga również kostka, którą trzeba kupić dodatkowo. Wymiana choć skomplikowana (samo wyjęcie lampy z klapy, trzeba zsunąć plastikową listewkę, która trzyma blaszki) może zostać wykonana we własnym zakresie i to dość szybko - ok. 30 min, w aso sama wymiana kosztuje ok 100PLN, polecam podklejenie nowej lampy silikonem sanitarnym, problem szybko nie powróci
2 komentarze
kontrolka silnika - bład pasów- gwałtowne wibracje silnika
  • Audi A6 C6 Avant 2.0 TDI 140KM 103kW 2005-2008
  • silnik
Witam Mam 4 letnie Audi a6 w kombi od jakiegos czasu zapala mi sie kontrolka silnika "check engine" po zresetowani błedu kontrolka znika po czym nastepnego dnia rano przy odpalani znów sie zapala objawia sie to gwałtownymi drganiami silnika na niskich obrotach wiec podpinam komputer a bład ktory pokazuje dotyczy napinacza tylnych posów auto jezdzi po serwisach wymieniaja przewody kostki elektryczne przez dzien jest spokój a nazajutrz to samo ja sam nie wiem co maja wspólnego pasy z ta kontrolka... prosze o pomoc DIAGNOZY BRAK
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Audi A6 C6 Avant