Szukaj

Lista ocen Audi Q5 II (42) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 14 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~ST
Audi Q5 II
SUV Facelifting 2.0 35 TDI 163KM 120kW
Bardzo dobrze wyważony, ale brak mu lekkości prowadzenia. Solidne auto autostradowe, ale czuć masę auta i nie ma sportowego zacięcia. Wersja bez sterowanych elektronicznie amortyzatorów sprawia wrażenie jakby miała zbyt mały skok zawieszenia. Jako suw powinien nadawać się lepiej do jazdy po dziurawych drogach. Niestety nadwozie zaczyna się bardzo bujać. Do jeżdżenia po wybojach się nie nadaje. To raczej wysokie kombi na asfalt. Często jeżdżę...
5,0
~zen
Audi Q5 II
SUV Facelifting 2.0 35 TDI 163KM 120kW
Zdecydowany byłem na Q3 Sportback -dla mnie b.ładna linia nadwozia no i dla rodziny 2+1 wystarczający, ale podczas jazdy testowej to przepaść między Q5 . Jeździłem Passatem B8 który był super stabilny , bezpieczny , ale twardy a Q5 stabilny i wysoce komfortowy, dobrze tłumi nierówności , nic nie dobija , w prowadzeniu bardzo bezpieczny, na pofałdowaniach autostradowych widać różnicę rozstawu osi Q3 do Q5 , zaledwie ok13cm a ....... Polecam...
5,0
~Wrocławianin
Audi Q5 II
SUV Facelifting 2.0 45 TFSI 265KM 195kW
Komfort klasy premium dzięki pneumatyce - koniecznie trzeba ją mieć aby nie mieć kompleksów wobec większych Q7 czy Tuarega ale wiem też od innych posiadaczy audi że bez pneumatyki zawieszenie też daje czadu azjatyckim konkurentom. Nie wiem niestety jak działa pneumatyka w BMW X5 i mercedesie GLE bo w klasowej konkurencji w BMW X4 jej brak a w mercu GLC otrzymuje się za wysoką dopłatą ponad 16tys. razem z tylną osią skrętną podczas gdy w audi...
5,0
~sedael
Audi Q5 II
Q5-e Facelifting 2.0 50 TFSI e 299KM 220kW
Po dowolnej drodze nie mam uwag, nic nie stuka, jedzie ja po szynach. Dwukrotnie udało mi się wyprowadzić auto z równowagi - mocne przyspieszenie na łuku wymusza akcję ESP, to zapewne wynik sporej masy i wysokości auta. Nie jest to auto terenowe, ale w piasku, śniegu czy w lekkim terenie daje radę - póki całe auto nie osiądzie na piasku "_
5,0
~Piotrek
Audi Q5 II
SUV 2.0 40 TDI 190KM 140kW
Auto prowadzi się zaskakująco precyzyjnie jak na SUVa. Pokonywanie zakrętów odbywa się bez nadmiernych przechyłów, natomiast nierówności wybierane są skutecznie i bez pogorszenia komfortu jazdy. Przy wyższych prędkościach autostradowych można doświadczyć lekkiego "myszkowania" po pasie, jednakże mamy do czynienia z autem o sporych gabarytach.
3,0
~Jakub
Audi Q5 II
SUV 2.0 40 TDI 190KM 140kW
Załączanie tylnego napędu sprawiało problemy. Proponowane rozwiązanie serwisu (drogie) przegrało z rozwiązaniem z Google (tanim). Na szczęście okazało się, że przedterminowa wymiana oleju w mechanizmie różnicowym rozwiązuje sprawę szarpania. Dziwne, że każde forum o tym pisze, a w serwisie nie wiedzą (nie chcą wiedzieć?)
5,0
~Kamil Dylewski
Audi Q5 II
SUV 2.0 35 TDI 163KM 120kW
Z zawieszeniem sportowym w pakiecie S-Line prowadzi się jak sportowe auto kompaktowe, niestety jest również sztywne - zębów sobie nie powybijacie, ale z komfortem też ma to niewiele wspólnego. Gdybym sam konfigurował auto to na pewno bym sportowego zawieszenia nie brał.
4,0
~Topia
Audi Q5 II
SUV 2.0 TDI 190KM 140kW
Zasadniczo OK. W zależności od trybu jazdy można sobie zmienić siłę wspomagania. To co trochę denerwuje, to zawieszenie, które nie jest ani sztywne, ani komfortowe, tylko jakieś takie nijakie, i to mimo pneumatyki. Tryby jazdy niewiele tu dają.
4,0
~Rafał
Audi Q5 II
SUV 2.0 TDI 190KM 140kW
Działa ogólnie bobrze. Quattro Ultra czyli dołączany napęd tylni to już niepotrzebne kombinowanie - stare dawne stałe czy jest potrzeba czy nie, było lepsze. Jak dla mnie ESP włącza się za późno, gdy samochód już łapie uślizg - mało komfortowe uczucie.
Dziennik kosztów dla Audi Q5 II
Średni koszt przejechania 100 km
52,50 zł
6,4
l/100km
9,8
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Mario
Audi Q5 II
SUV Facelifting 2.0 40 TDI 204KM 150kW
Zawieszenie pneumatyczne to mega komfort nie tylko na dziurach ale na zakrętach i autostradzie. W trybie komfort płynie po trasie jak tankowiec. Tryb sportowy szybką reakcja i sztywność.
Audi Q5 II