Szukaj

Lista ocen BMW Seria 3 E46 (404) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 628 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Jamesik
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 136KM 100kW
wymieniałem przez trzy lata: alternator, tylne amortyzatory, pasek klimatyzacji, rurę doprowadzającą powietrze do turbiny, świece. Niby niewiele, ale silnik troszkę za bardzo zabudowany przez co każda naprawa wiążę się z zostawianiem samochodu w warsztacie i odbiorem dnia następnego
1,0
~WZ
BMW Seria 3 E46
Sedan 3.0 330d 184KM 135kW
aktualny przebieg 204 tys i musze wymienić przednie zawieszenie poniewaz stuka a poza tym sa duze wibracje na kierownicy. Czekając na swoja kolejke w serwisie (10 dni) na naprawę zawieszenia, doczekałem sie awarii turbosprężarki! Obawiam sie ze naprawa wyniesie ok 50% wartosci auta!
4,0
~blademccoy
BMW Seria 3 E46
Coupe 323 Ci 170KM 125kW
Do tej pory nie miałem poważniejszych usterek - poza tym że padł mi jeden czujnik w silniku i samochód mulił jakby miał 40 koni... Zazwyczaj jak coś się kończy to daje o sobie znać już wcześniej, ale należy na bieżąco naprawiać wszelkie usterki, szczególnie te poważne
3,0
~jakubgorski@yahoo.com
BMW Seria 3 E46
Touring 330 i 231KM 170kW
Padło łożysko w przednim kole. Padla pompa wspomagania. Generalnie dużo tego jak na ro urzytkowania ale niezle jak na auto z takim przebniegiem to mozna powiedziec na prawde dobrze. Nie oczekiwalem 100% bezawaryjności po BMW. Jak nazwa wskazuje Bedziesz Miał Wydatki ;p
5,0
~potarkus
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 318i 143KM 105kW
Póki co auto mnie nie zawiodło ani razu, wszystkie naprawy które były robione są czysto eksploatacyjne no i jak trafi na Ciebie, żeby je zrobić, to będzie drogo, ale jak zrobi je porządnie ktoś przed Tobą, to jest spora szansa na bezawaryjne użytkowanie :)
1,0
~BędzieMocWrażeń
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
Patrz - opis silnika. Jego awarie potrafią skutecznie wyczyścić konto właściciela i powodują, że może zrazić do siebie każdego, kto myśli o BMW. Alternatywą jest znacznie lepszy 3.0d lub - przede wszystkim - benzynowy 3.0 R6. Zestaw 2.0d + automat odradzam.
1,0
~Paweł
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 318i 143KM 105kW
Silnik - kasa, kasa i jeszcze większa kasa na utrzymanie (od poważnego remontu po mniej poważne ale nie mniej kosztowne: sondy, czujniki położenia wału, cewki, smok itp). Pasek klinowy (często się urywa). Immobilizer wraz z układem do uruchamiania auta.
5,0
~Kamil
BMW Seria 3 E46
Sedan 3.0 330d 184KM 135kW
Na pół roku użytkowania i przejechanych 30 tys. kilometrów nic. Pamiętajcie, tylko 3.0 w dieslu, po face lifcie, istne piękno. Zalewać tylko na Shellu i wlewać tylko 5w30 Castrola, filtry oryginalne - nie oszczędzajcie na tym aucie a odpłaci wam.
4,0
~Jaro
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 320d 150KM 110kW
Nie ma aut bezawaryjnych, ale tutaj poza częściami ekspolatacyjnymi nic poważnego się nie działo. Przeważnie takie rzeczy jak sprzęgło czy akumulator po prostu dokonywały żywota. Jedynie wahacze to porażka, nie dają rady na naszych pięknych drogach.
Dziennik kosztów dla BMW Seria 3 E46
Średni koszt przejechania 100 km
45,33 zł
8,3
l/100km
10,9
l/100km
12,1
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~roger88
BMW Seria 3 E46
M3 Coupe 3.2 i 24V 343KM 252kW
Wiadomo, dla swietego spokoju sprrawdzic czy byla przeprowadzona akcja serwisowa na panewki dla aut przed 2004. No i mocowania nad dyfrem. Z tym trzeba sie liczyc jak sie kupuje M3 e46. Ja to wliczalem w koszta i okazalo sie ze slusznie.
BMW Seria 3 E46