Szukaj

Lista ocen BMW Seria 3 E46 (404) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 628 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Pilar
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
Od pewnego czasu zauważyłem spadki jakości oświetlania drogi przez reflektory xenonowe. Okazało się, że winne są odbłyśniki i prawdopodobnie soczewki. Lampy ZKW z plastikową soczewką - wstyd BMW, wstyd... Koszt całkowitej naprawy od 500 do 800pln za dwa reflektory w zależności od warsztatu.
4,0
~mamut360@wp.pl
BMW Seria 3 E46
M3 Cabrio 3.2 i 24V 343KM 252kW
Auto sie nie psuje jesli o nie dbamy. Broń boże nie można katowac na zimno bo wtedy nawet po 30000km potrafi pęknąć blok! Wydalem na auto fortune z rozbieraniem bloku itp z powodu pukania! wydalem tysiace, a okazalo sie ze to byly krzywki olejowe ktore by kosztowaly jakies 600-800zl w naprawie!
3,0
~kamil
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
auto serwisowane u pana Kordelaśinskiego pod Kaliszem ostatnio wymieniałem amortyzatory z przodu końcówki drążków poduszki pod silnikiem skrzynią 4 tarcze klocki olej płyny filtry rożnego rodzaju osłonki ..jednym słowem wszystko na glanc zapłaciłem 3200zł to auto jest bezawaryjne tylko trzeba dbać
3,0
~niklucas
BMW Seria 3 E46
Sedan 1.9 318i 118KM 87kW
Po zakupie musiałem wymienić sprzęgło + docisk + łożysko, uszczelnić skrzynię oraz wymienić drążek stabilizatora w przednim zawieszeniu. Sprzęgło było zużyte głównie dlatego że na tym aucie uczyły się jeździć 2 kobiety które najwyraźniej nie wiedziały że nie należy trzymać nogi na sprzęgle podczas jazdy.
5,0
~buncole2@wp.pl
BMW Seria 3 E46
Touring 325 i X 192KM 141kW
Po zakupie dla pewności zawiozłem auto do warsztatu sam. gdzie zrobiono mu diagnostykę i ogólny przegląd. Tylko świece i filtr powietrza zostały wymienione dla obniżenia emisji spalin. Reszta wypadła znakomicie. Łańcuch rozrządu wymienia się po 300tyś km, to musi świadczyć o solidności silnika.
5,0
~Tomek
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 318d 115KM 85kW
Z auta byłem bardzo zadowolony, na bieżąco było serwisowane ( olej itp ) i nic większego się nie działo, z małych usterek raz padł rezystor wentylatora i raz gdzieś był przeciek oleju- okazało się ze rozszczelniła się korek od wlewu oleju i należało go wymienić.
1,0
~Adam
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 320d 136KM 100kW
Pompa wtryskowa; wtryskiwacze; odma; uszczelka pokrywy zaworów; 2x termostat; alternator; 2x rozrusznik; 3x pasek klinowy; kolo pasowe na wale; zawór nagrzewnicy; łożysko przedniego koła; 2 razy pęknięta szyba przednia (nic nie stuknęło); migające światła ksenonowe.
4,0
~yvr
BMW Seria 3 E46
Touring 318 Ci 143KM 105kW
Jedyny, związany z silnikiem - słabe uszczelniacze zaworowe, które powodują bardzo duże zużycie oleju (a wręcz wyrzucanie go z silnika przez wydech). Naprawa na szczęście jest możliwa bez demontażu głowicy i kosztuje kilkaset zł. Po niej problem zuzycia oleju znika bezpowrotnie.
5,0
~wo
BMW Seria 3 E46
Sedan 3.0 330i 231KM 170kW
Jak na razie uszkodzenie regulatora w alternatorze. CHyba na własne zyczenie bo odpalałem auto z wózka rozruchowego chwilę wcześniej. A tak, to jak na przebieg 200kkm większość części oryginalne, włącznie z amorami, wahaczami, sondami lambda itp. Więc dobrze rokuje na przyszłość.
Dziennik kosztów dla BMW Seria 3 E46
Średni koszt przejechania 100 km
45,33 zł
8,3
l/100km
10,9
l/100km
12,1
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Sebastian
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
Daje 4 tylko dlatego, że ciężko znaleźć zadbany egzemplarz(nawet touring). Poważne usterki spowodowane są nieodpowiednia eksploatacją poprzednich właścicieli (ja mimo sprawdzenia w serwisie bmw miałem głowice do roboty i dźwigienki zaworowe do wymiany...katowany na zimnym silniku)
BMW Seria 3 E46