Szukaj

Lista ocen BMW Seria 3 E46 (404) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 628 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~AmbitnyLen96
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 320d 150KM 110kW
Nie miałem jakiś bardzo poważnych ale chcę wspomnieć tutaj o takiej rzeczy dla osób które nie wiedzą o tym bo nie miały BMW. Tak więc jeżeli pójdzie nam sworzeń wahacza to on jest niewymienialny więc musimy wymienić cały wahacz czyli 2 bo tak się wymienia. Kolejna rzecz to łożysko chcemy wymienić tanie łożysko żaden problem ale tu jest kolejne Ale, musimy wymienić je razem z piasta bo tak to jest zaprojektowane więc koszty z miejsca są większe.
4,0
~produkuje się na darmo
BMW Seria 3 E46
Coupe 330 Ci 231KM 170kW
Rzadko. Warto regularnie kontrolować układ chłodzenia (pękające zbiorniczki wyrównawcze), koniecznie trzeba regularnie sprawdzać olej bagnetem z powodu dużych ubytków - czujnik poziomu oleju często się psuje, szczególnie gdy kupimy zamiennik. Fabryczna pompa wody miała plastikowy wirnik, warto wymienić. W tym modelu występował dwumas, droga rzecz, której wymiana po pewnym przebiegu jest nieuchronna. Korozji polecam zacząć szukać na nadkolach.
4,0
~Paweł
BMW Seria 3 E46
Sedan 1.9 318i 118KM 87kW
Jeśli chodzi o poważne usterki to takie jeszcze mi się nie przytrafiły. Jedynie problemy z układem chłodzenia. To standard w tym silniku. Z usterek to wymieniłem: pęknięty zbiorniczek wyrównawczy, króćce, które nie wytrzymują i się kruszą, termostat, czujnik oleju. Ogólnie to bardzo wrażliwa sprawa i wystarczy malutka nieszczelność i układ się zapowietrza... Nie zdarzyło mi się, aby auto zgasło w trakcie jazdy. Są to raczej naprawy...
3,0
~przemo_82
BMW Seria 3 E46
Compact 316 ti 116KM 85kW
niestety tutaj co do wytrzymałości to bywa z tym róznie. auto ma przejechane oryginalnie 66600 tys. km - przebieg potwierdzony w 100%. Niestety całość zrobiona po polskich druogach w ruchu miejskim zrobiła swoje. przy przebiegu 65000 wymieniłem tuleje wahacza przód tył, sprężyny tył, tarcze z klockami tył, oraz napinacz łańcucha rozrządu - przy odpalaniu klekot przez 2 sekundy - ponoc normalka przy uzytkowaniu auta na krotkich dystansach.
5,0
~hellrider666
BMW Seria 3 E46
Sedan 1.9 318i 118KM 87kW
Jeśli wszystko wymieniane jest na bieżąco, a usterki usuwane za wczasu to samochód odwdzięcza się małą awaryjnością i czystą przyjemnością z jazdy. Nie chce się wysiadać nawet po przejechaniu 1500 km. Jedyny mankament to układ chłodzenia, ale w BMW to typowa usterka (pękające zbiorniczki, termostaty, króćce, węże). Jednak i to nie zniechęca do tego samochodu, nie ma konkurentów w tej cenie pod względem wykonania i estetyki.
4,0
~Mkoijn
BMW Seria 3 E46
Compact 320 td 150KM 110kW
Jeżeli decydujesz się na 2.0d to musi być w dobrym stanie inaczej szukaj już na zmianę innego motorku. Zajechane 2.0 może iść tylko na złom, porządna naprawa przekracza ceny kupna następnego silnika. Także nie opłacalne. Jeśli silnik będzie ogarnięty innych usterek nie znajdziesz, oczywiści to co się zużywa trzeba będzie wkońcu zmienić sprzęgło hamulce łóżyska w kołach, przyniesienie napędu itp
5,0
~red
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 320d 136KM 100kW
Nie miałem żadnej poważnej usterki pomimo przebiegu jaki zrobiłem. Zmieniłem poduszki pod silnikiem i tuleje na wahaczach, było to ok 130000 km temu i nadal cicho(odpukać). Koszt poduszek ok. 350zł, tuleje wahaczy przód ok. 150zł i tył komplet wszystkich 480zł. Dlatego polecam dołożenie trochę i kupno części Lemfordera, może drożej, ale jest gwarancja że nie musimy zmieniać zawieszenia co 30tys. km.
1,0
~bmw forumowiec
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 320d 136KM 100kW
po bmw spodziewałem się bezproblemowej eksploatacji, a niestety w dieslu o większym przebiegu lepiej się nie ładować, chyba, że ma się mnóstwo pieniędzy na naprawy. pomijając takie elementy jak turbina, koło dwumasowe, czy pompa jak w kazdym współczesnym dieslu kiedyś wymaga naprawy, ale tu pękajace wały korbowe, czy urywające się klapki które niszczą silnik to poniżej krytyki.
1,0
~lupi
BMW Seria 3 E46
Sedan 1.9 316 i 105KM 77kW
3 razy spalony sterownik silnika przyczyna byla uszkodzona cewka zaplonowa. UWAGA!!! czesta usterka samochodu.Cena nowego to ok 6tys zl. na szczescie sa w polsce specjalisci ktorzy to ogarna. Ciagle klopoty z immobilajzerem do tego jest to bardzo skomplikowany system ktory potrafi ot tak powiedziec nie chce mi sie.Odblokowanie to setki zl w ASO.Masa innych usterek jak kolo dwumasowe, dyfer stuka puka itp
4,0
~e
BMW Seria 3 E46
Sedan 1.9 316 i 105KM 77kW
moj model ma 17000 tys kupilem go jak mial 164000 mam go prawie rok malo nim jezdze bo potrzebny mi tylko w dlogie trasy. Powiem co mam do wymiany: guma elastyczna wału napedowego :310 zl to musze wymienic na juz . slysze juz szum lozyska ktore wymienie za 5 miesiecy : 700zl (raziem z piasta )i sprzeglo tez za ok pol roku wymienie kkoszt 700 zl z groszem. wszystkie czesci cennik z BMW ASO i to wszysto
BMW Seria 3 E46