Szukaj

Lista ocen BMW Seria 3 E46 Sedan 2.0 320d 136KM 100kW 1998-2001 (42) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 67 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~red
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 320d 136KM 100kW
Nie miałem żadnej poważnej usterki pomimo przebiegu jaki zrobiłem. Zmieniłem poduszki pod silnikiem i tuleje na wahaczach, było to ok 130000 km temu i nadal cicho(odpukać). Koszt poduszek ok. 350zł, tuleje wahaczy przód ok. 150zł i tył komplet wszystkich 480zł. Dlatego polecam dołożenie trochę i kupno części Lemfordera, może drożej, ale jest gwarancja że nie musimy zmieniać zawieszenia co 30tys. km.
1,0
~bmw forumowiec
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 320d 136KM 100kW
po bmw spodziewałem się bezproblemowej eksploatacji, a niestety w dieslu o większym przebiegu lepiej się nie ładować, chyba, że ma się mnóstwo pieniędzy na naprawy. pomijając takie elementy jak turbina, koło dwumasowe, czy pompa jak w kazdym współczesnym dieslu kiedyś wymaga naprawy, ale tu pękajace wały korbowe, czy urywające się klapki które niszczą silnik to poniżej krytyki.
1,0
~DykuS17
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 320d 136KM 100kW
Sterownik pompy wtryskowej 1500zł, sprzęgło oraz koło dwumasowe ( poważnie się uszkodziło podczas tzw próby driftu) nic nie jest wieczne cena !! 3500zł z robocizną, stąd też decyzja o zmianie samochodu ! Ponadto czujnik ciśnienia turba już nawet nie chciałem wiedzieć ile kosztuje! Ceny częsci do BMW przynajmniej do diesla są bardzo wysokie!!
3,0
~Majkel
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 320d 136KM 100kW
Kupiłem z uszkodzonym przepływomierzem-koszt po megarabatach u znajomego 540,- (w tanim sklepie 900,- ,a w serwisie wole nie mówić-oczywiście mowa o oryginalnym boschu) , krzyżak na wale dostał luzu,więc wymiana z robocizną 580,- ,teraz do wymiany jeszcze podpora wału.poza tym silnik zaczął strasznie kopcić i stracił na mocy
1,0
~Adam
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 320d 136KM 100kW
Pompa wtryskowa; wtryskiwacze; odma; uszczelka pokrywy zaworów; 2x termostat; alternator; 2x rozrusznik; 3x pasek klinowy; kolo pasowe na wale; zawór nagrzewnicy; łożysko przedniego koła; 2 razy pęknięta szyba przednia (nic nie stuknęło); migające światła ksenonowe.
3,0
~deree
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 320d 136KM 100kW
Raz wróciłem z włoch na lawecie, raz padło ogrzewanie i nadmuch przed ważną delegacją. padł rozrusznik w najmniej oczekiwanym momencie, padł alternator.
2,0
~DJ
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 320d 136KM 100kW
Tak jak wyżej. BMW jest autem dla mnie przynjamniej mega awaryjnym. Jak podliczyłem koszta auta plus naprawy podzespołów wyszło, że przepłaciłem o 10 tyś !!!
5,0
~Kordi
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 320d 136KM 100kW
Rowniez odpukuje, ale widze,ze po 210tys. konczy sie sprzeglo(w golfie IV poszlo mi przy 150tys.), tlumiki wytrzymuja 10 LAT!!!!!!!!!!!!
3,0
~Emil
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 320d 136KM 100kW
koło pasowe-tłumik drgań kiepski i sie rozpada to samo napinacz po 120tys wahacze i drązki do wymiany zbyt wrażliwa praca kierownicy na koleinach
4,0
~El_guapo
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 320d 136KM 100kW
Wymieniłem: -Pompę ABS (2500tyś zestaw naprawczy w ASO) ja kupiłem na szrocie za 300 montaż 50zł. -Czujnik obrotów koła - tylko oryginał 320zł
BMW Seria 3 E46 Sedan