Szukaj

Lista ocen BMW Seria 3 E46 Touring (159) - Silnik

Na liście zabraknie 78 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~gregor.w70@wp.pl
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 136KM 100kW
Silnik diesla starszej generacji bez common rail.Zasilany pompą wtryskową rotacyjną Bosch VP 44.Kultura pracy akceptowalna jednak porownanie do diesli nowej generacji to przepaść.Oszczędny i to jego główna zaleta.Sam słupek jest trwały ,natomiast osprzęt portafi wygenerować kłopoty.Uwaga na koło pasowe (tłumik drgań skrętnych) często wymaga wymiany-element dość drogi ok.500-600zł,poleca się stosować ORi lub zamiennik tylko z najwyższej półki...
4,0
~adam
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
Auto jest troszeczke jak reklama Mc Donalda . Gdzie byl taki slogan - \" zarobki w porzadku \" . Tutaj tez ogolnie wszystko jest w porzadku , wyglad , spalanie, ceny czesci , usterkowosc , wszystko jest w porzadku . Auto nie posiada tego czegos co przyciaga , a moze to ja sie czepiam .... Jesli szukacie fajnego , szybkiego , oszczednego auta to to bardzo polecam ten model. Na trasie po autostradach ponad...
5,0
~predator
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
BMW Touring 320d 150 kucy. Uważam, że silnik w tym aucie, które waży prawie 1600kg sprawdza się wyśmienicie. Owszem można kupić wersję 330d, która niewątpliwie lepiej przyspiesza, ale dla osoby , która ma przeciętne zarobki jest to opcja najbarwniej optymalna i na pewno się nie zawiedzie. Denerwują mnie stwierdzenia, że Fiat BRAVO 150KM czy KIA CID 140KM lepiej przyspieszają, tylko trzeba pamiętać, że te auta są lżejsze o ok.150-200kg. A...
3,0
~BędzieMocWrażeń
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
Jednostka o wysokiej kulturze pracy, pod warunkiem że... jest sprawna. Niestety nie grzeszy trwałością m.in. turbosprężarki, głowicy, wtrysków, czujnika położenia wału, koła pasowego alternatora czy wiskozy. Większe przebiegi oznaczają też obniżenie kompresji. Nie wybacza zamienników (jak każde BMW), a oryginalne części są drogie. W moim przypadku przywrócenie sprawności silnika kosztowało ponad 6 tys. PLN i wiele miesięcy bez auta. Spalanie...
4,0
~Krakus 2
BMW Seria 3 E46
Touring 318 d 115KM 85kW
po podkręceniu mocy dwa lata temu na 135 km i momentu 335, działa bez zarzutu, jedynie zimą świece żarowe dają w tyłek. Przy -10 st muszę na 3 razy podgrzewać silnik. Automat od świec wymieniałem ale dużo to nie dało. Może dlatego, że nie oryginał kupiłem. Turbinę remontowałem rok temu ale po takim przebiegu miała prawo padnąć. Przepływomierz już powoli się kończy i trzeba firmy BOSCH powoli kupić ( 550zł).Olej dolewam średnio 3/4 litra na 10...
5,0
~Lithuanian driver
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
Dwulitrowy, 150-konny silnik jest chyba jedna z najlepszych opcji napedu do tego modelu. Szczegolnie jesli sie chce miec wiecej mocy i faktycznie wieksza oszczednosc w porownaniu z jednostka benzynowa o takich osiagach. Nie maly zakres mocy i duza elastycznosc daja poczucie pewnosci przy wyprzedzaniu i radosc z jazdy. Ktora nie zatmiewa nawet stosunkowo, jak na diesel, wysokie spalanie na krotkich przejazdach jak i cena remontu systemu...
5,0
~Przemek63133
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
Bardzo dobry silnik. Ekonomiczny, dobrze pali w każdych warunkach, ma wystarczającą moc (nie ma problemu z wyprzedzaniem nawet przy dużych prędkościach). Jeśli się go przesadnie nie katuje, na czas zmienia olej to na prawdę wykazuję się ponad przeciętną trwałością. Jeżeli nic nie pilnujesz, nie zmieniasz oleju, ciągle gaz w podłodze, traktujesz ją jak driftowóz to nie dziw się że zrywa się rozrząd, pęka wał czy turbina umiera. Niestety w...
5,0
~rlocus
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
Silnik i układ jezdny to niewątpliwie główne zalety tego samochodu. Moim zdaniem jest oszczędny i elastyczny. Jeżeli chodzi i przyspieszenie to wiadomo apetyt rośnie w miarę jedzenia. Na początku 9 s do setki robiło wrażenie z czasem spowszedniało a teraz to mogłoby się nawet przydać więcej. Ale trochę obiektywniej :) dla bezpieczeństwa w zupełności wystarczy do ścigania to diesel a zatem jak się przyciśnie to puszcza dym i wszyscy wiedzą że...
4,0
~Kierowca
BMW Seria 3 E46
Touring 318 d 115KM 85kW
Silnik ogólnie sprawuje się bardzo dobrze, ale wiem że może być lepiej - szczególnie w porównaniu do szóstki 3.0d - dlatego tylko "dobrze". Bardzo fajnie spasowana moc, moment i skrzynia co sprawia że silnik zachowuje się jak coś pomiędzy dieslem a benzyną - fajnie wchodzi na obroty. Całkiem sprawnie radzi sobie z masą auta. Na autostradzie ciągnie dobrze prawie do 180, potem to już czekanie... Na jałowym słychać że to diesel, ale też bez...
4,0
~Tomek
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
Jak na diesla jest naprawdę dobrze. Auto doskonale sprawdza się w długich trasach. Przy prędkościach do 100km/h ma się jednak niedosyt, że to nie benzyna. Generalne wrażenie: szybko i dynamicznie jeździ się bardzo OK, natomiast powoli jeździ się średnio przyjemnie- mam wrażenie, że samochód się męczy. Elastyczność i osiągi zadowalające. Moje auto na hamowni ma 160KM bez żadnych chipów przy przebiegu 240 tys km.
BMW Seria 3 E46 Touring