Szukaj

Lista ocen BMW Seria 3 E90-91-92-93 Touring E91 (71) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 89 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Sław
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Touring E91 2.0 320d 177KM 130kW
Chociaż początkowo sporo rzeczy musiałem(może bardziej chciałem) wymienić to uważam, że jak się o auto zadba to odpłaci się bezawaryjnością. Jak narazie problemów z rozrządem nie mam lecz odezwały się inne bolączki tego silnika takie jak np. sterownik świec, egr, dpf, uszczelka pod obudową filtra oleju, itp. Słyszałem też o problemach z klapkami kolektora i znam przypadek uszkodzenia silnika przez ich urwanie. Niestety było drogo... Ja u...
5,0
~Archie Flow
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Touring E91 2.0 320d 163KM 120kW
NIC. Silnik praktycznie nietykany, mechanika zdecydowanie wytrzymała 5-letnią eksploatację (między 4 a 9 rokiem od produkcji). Auto nigdy nie zawiodło na żadnej trasie, jedyna zaś usterka unieruchamiająca mi auto zdarzyła się pod domem, podczas mrozu -18 stopni, a której eliminacja pochłonęła jakieś 1500 PLN. Nie pamiętam już, co to dokładnie było - jakiś czujnik cholera-wie-czego od zapłonu, który się po prostu zużył i w takich warunkach...
4,0
~Q
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Touring E91 3.0 330Xi 258KM 190kW
Z poważnych usterek jakie mogą się przydarzyć w tym modelu to : - awaria skrzyni automatycznej, brak reguły . - pamiętać trzeba o rozrządzie, który jest na łańcuchu ale również wyposażony w pompę wody, która lubi nawalić , tak więc trzeba pamiętać aby ją kontrolować - awaria napędu w przypadku xdirve (czasem wystarczy programowanie ) - pilnowanie stanu oleju ( możliwe tylko poprzez komputer i czujnik - brak tradycyjnego "bagnetu" )
4,0
~Klops
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Touring E91 3.0 335i 306KM 225kW
Z takich podstawowych wad tego silnika ja się załapałem na dwie - pompa wody, która padła tuż po zakupie oraz na turbiny. Turbiny w tym silniku mają wady fabryczne związane z wastegate. Ramie dźwigienki zaworu po prostu się wyrabia i zaczyna stukać. W skrajnych przypadkach nie domyka zaworu. U mnie póki co słychać delikatne stukanie więc się zbytnio nie przejmuję, do czasu aż wywali błąd :)
1,0
~Adrian
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Touring E91 2.0 318i 143KM 105kW
Silnik, zatarty przy 170tys. 2 mechanikow, dwa rozne warsztaty i sumie nie wiedza dlaczego, podejrzen kilka - bez konkretow . Wersja z tym silnikiem to najgorsze bmw e91 jakie wyszlo. Pisze to jako przestroge, ja na tym aucie stracilem 30tys w kilka miesiecy
1,0
~Frajda_z_Jazdy_przegrywa_z_awaryjnoscia
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Touring E91 3.0 330d 245KM 180kW
Skrzynka rozdzielacza x-drive, Napęd sprężarki klimatyzacji (zatrzymał pracę paska napędzającego osprzęt, nagle przestało działać wspomaganie kierownicy), Wał napędowy na przód, (x-drive) i inne, których już nie pamiętam
2,0
~Akhilesh
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Touring E91 2.0 316d 115KM 85kW
Auto awaryjne, naprawy na ogół poważne i drogie ! Wkurzają mnie pseudo-fani tej marki, którzy wypisują o tym aucie same plusy. Są niewiarygodni. Czytałem mnóstwo pozytywnych opinii i sam na ich podstawie zakupiłem auto.
1,0
~rozczarowany
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Touring E91 2.0 320d 163KM 120kW
silnik a w nim generalnie wszystko było wymieniane poza tłokami, turbina x2, kolektor x2, głowica, rozrząd - na łąńcuchu, BMW piło olej tak samo jak ja codziennie kawę czyli często i za dużo. Osprzęt silnika to porażka
5,0
~Albert
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Touring E91 2.0 320i 150KM 110kW
Żadnej poważnej awarii przez 4 lata użytkowania, auto z przebiegiem prawie 300tys. Jak już coś się psuje są to nieistotne pierdoły, łatwe i dość tanie w naprawach.
Dziennik kosztów dla BMW Seria 3 E90-91-92-93 Touring E91
Średni koszt przejechania 100 km
34,33 zł
6,6
l/100km
11,1
l/100km
10,4
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Hawk
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Touring E91 2.0 318d 143KM 105kW
Nic a nic,ale jak ktoś kupi z przebiegiem 300tys skręconym o połowę to musi się liczyć z wydatkami typu dwumas,turbo czy wtryski. Łańcuch rozrządu też może wymagać wymiany.
BMW Seria 3 E90-91-92-93 Touring E91