Szukaj

Lista ocen BMW Seria 3 F30-F31-F34 (111) - Ergonomia

Na liście zabraknie 90 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~QQFan
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Gran Turismo Facelifting 2.0 318d 150KM 110kW
Przy ergonomii czas na drugą po start/stop "wadę" auta. Mowa o czujniku deszczu. Pierwszy raz spotkałem się z sytuacją, że aby czujnik działał to trzeba go włączyć. To ma miejsce w BMW. Tak jak w przypadku systemu start/stop dioda informująca o włączonym czujniku deszczu jest cały czas niewidoczna, ponieważ zasłania ją kierownica. I tak jak system start/stop, czujnik deszczu wyłącza się po każdym wyłączeniu zapłonu. Więc jeżeli...
2,0
~Pelini
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Touring 2.0 320d 184KM 135kW
No po prostu fatalnie... Na plus tylko obsługa mmi oraz touchpad. Minusy: -ogrzewania kierownicy schowane pod kierownicą; -wyłączanie start/stop schowane za kierownicą [po zmianie trybów jazdy ciągle się resetuje i trzeba się wychylać żeby sprawdzić ustawienie]; - mała kierownica uniemożliwia zobaczenia wszystkich elementów na zegarach; -brak schowka na klucz [dali durny przycisk, a kluczyk trzeba przechowywać w miejscu na napój];...
3,0
~mat11
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna Facelifting 2.0 320i 184KM 135kW
Ergonomia ok., obsługa systemu iDrive czy komputera pokładowego jest intuicyjna. Przełączniki miło pracują, bardzo lubię te na kierownicy. No ale niestety, nie ma róży bez kolców:-/ Wyposażenie to chyba jakiś ponury żart ze strony BMW. W aucie klasy premium za prawie 170tys. nie mam nawet podgrzewania foteli! Nie ma kamery cofania ani przednich czujników! Nie ma żadnych asystentów, nie ma dostępu bezkluczowego, nie ma skóry na ręcznie...
4,0
~Bartek
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Touring Facelifting 2.0 318d 150KM 110kW
Obsługa elementów kokpitu jest intuicyjna, dobrze skomponowane wnętrze, poza kilkoma drobiazgami, które jednak są denerwujące: 1. Żle działający czujnik deszczu i wycieraczki - albo wycieraczki działają zbyt rzadko, albo machają po suchej szybie. W trybie ręcznym nie ma możliwości włączenia przerywanej pracy wycieraczek. Przy włączonych wycieraczkach przednich i wrzuceniu biegu wstecznego tylna wycieraczka nie włącza się automatycznie. 2....
4,0
~StefanQuandt
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 320i 184KM 135kW
Mam fotele sportowe, dosyć twarde, ale wciąż wygodne. Bardzo lubię obecność regulowanego podparcia odcinka lędźwiowego, eliminującego ból pleców, który często towarzyszył mi podczas dłuższych tras autami tego podparcia pozbawionymi. Niestety, moje siedzenia są regulowane manualnie, przez co ich ustawianie (a zakres regulacji jest spory) jest niewygodne, szczególnie jeśli autem często jeździ inna osoba i musimy siedzenia za każdym razem...
2,0
~Adam
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Touring 2.0 320d 184KM 135kW
Sama ergonomia hardwarowa jest ok, raczej wszystko w zasięgu, wygodne w obsłudze. Przy wygodnym dla mnie ustawieniu fotela i kierownicy, kierownica zasłania prędkościomierz. Trochę nienaturalne dla mnie głośność radia po prawej stronie kierownicy, ale to nie wada. Nie ma za bardzo gdzie przypiąć telefonu, ale znalazło się miejsce na kratce po lewej stronie od kierownicy Mniejsze zadowolenie z całego systemu nawigacji, za który w salonie...
3,0
~Tobas
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 1.6 316i 136KM 100kW
Ergonomia? Hmm... a czy ludzie którzy projektowali ten samochód wiedzą co to znaczy? Jeżeli chodzi o komfort podróżowania to bardzo OK, siedzenia wygodne, ale... np. popielniczka z przodu - nie wyjmowalna! Więc jak mam z niej wyrzucić śmieci? Wyciągając ręką śmieci z popielniczki :( Co z głupek to wymyślił? W Audi wyciąga się cały wkład, który można wysypać i włożyć z powrotem, w BMW nie wpadli na taki pomysł. Układ iDrive tak chwalony...
5,0
~stralka
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Gran Turismo 2.0 320d 184KM 135kW
To mocny punkt BMW, wszystkie przyciski sa na wlasciwym miejscu. Navigacja professional pozwala na wyswietlanie wiekszej ilosci informacji na dzielonym ekranie. Pomimo sporej ilosci oferowanych opcji, obsluga iDrive jest intuicyjna i nie wymaga studiowania instruckcji. Po podlaczeniu iPhone auto oferuje dodatkowe opcje sterowane przez BMWApps, z ktorych najbardziej przydatna jest mozliwosc przewietrzenia auta przed rozpoczeciem jazdy w upalne...
4,0
~Marek
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 320i 184KM 135kW
Mam pakiet sport, fotele dobrze trzymają, dobrze wyglądają, ale są moim zdaniem zbyt twarde-to subiektywna opinia. Ustawienie kierownicy jest trudne-albo przysłania mi "górę" albo "dół" zegarów. System i-drive jest rewelacyjny-nie trzeba czytać instrukcji, wszystko jest jasne, wygodne, działasz odruchowo, sprzęt audio nawet podstawowy jest dobry, obsługa telefonu też świetna.
Dziennik kosztów dla BMW Seria 3 F30-F31-F34
Średni koszt przejechania 100 km
41,50 zł
6,6
l/100km
8,8
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Martinio
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 328i 245KM 180kW
Kierownica super. 3 ma się w dłoni tak jak powinna. fotele z przodu jak i z tyłu ok. Naprawdę wygodne. zmiana muzyki, biegów , nawigacji, radia itp jest naprawdę intuicyjna i możesz wybierać czy robisz to idrivem , w kierownicy czy też narmalnie standardowo z deski kokpitu. 3 opcje na każde zmainy. Jest bardzo przyzwoicie. Wszystko na swoim mijejscu. Oczywiście jedyny ból to kasa w salonie za dodatki ;)
BMW Seria 3 F30-F31-F34