Szukaj

Lista ocen BMW Seria 3 F30-F31-F34 (103) - Widoczność

Na liście zabraknie 98 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~QQFan
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Gran Turismo Facelifting 2.0 318d 150KM 110kW
Widoczność dookoła generalnie jest dobra. Trzeba nauczyć się wcześniej hamować bo długa maska trochę zakłóca ocenę odległości. Za lusterkami bocznymi lubią schować się mniejsze auta. Lusterka boczne nie są też odpowiednio dobrane czy też ukształtowane. Nie widać w nich całego boku auta tylko górną linię drzwi. Trudno też ocenić odległość ponieważ pole widzenia kończy się na tylnych drzwiach, więc koniec auta musisz wyczuć. Poza małym...
5,0
~stralka
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Gran Turismo 2.0 320d 184KM 135kW
Widocznosc do przodu jest bardzo dobra, co wynika z wyzszej pozycji siedzenia kierowcy. Lusterka sa odpowiedniej wielkosci, nie ma problemu z przeoczeniem samochodow na sasiednim pasie. Auto ma system kontoroli martwego pola, ktory jednak w moim aucie lubi sobie zrobi przerwe i nie mozna na nim polegac. Reflektory biksenonowe z adaptacyjnymi swiatlami drogowymi dzialaja rewelacyjnie. Widocznosc do tylu jest ograniczona, czujniki parkowania to...
5,0
~Dario
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna Facelifting 1.5 318i 136KM 100kW
Brak uwag, typowa karoseria sedana bez udziwnień zapewnia dobre wyczucie samochodu i obserwacje otoczenia. Polecam do kompletu także przednie czujnik parkowania. Czytelna wizualizacja miejsca przeszkód na monitorze z rozróżnieniem sygnałów dźwiękowych z przodu i tyłu. - to jest naprawdę dopracowane i przemyślane. Takie detale można docenić gdy miało się wcześniej doczyniena tylko z prymitywnymi ,,pikaczami,,
3,0
~Adam
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Touring 2.0 320d 184KM 135kW
Samochód wyposażony w czujniki parkowania przód i tył, czyli generalnie daje się radę. Jeśli czujników by nie było, to raczej widoczność szału by nie robiła. Gorszy mankament to spryskiwacze, które pozostawiają na środku szyby brudne pole. Brakuje trzeciej dyszy na środku Światła, mimo iż xenon, szału nie robią, w samochodzie ze zwykłymi reflektorami i żarówkami philips bluevision widoczność wydaje się być lepsza.
4,0
~Pelini
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Touring 2.0 320d 184KM 135kW
Są czujniki wkoło, przy parkowaniu więc nie może być żadnego problemu. Niestety... nie są tak precyzyjne jak w Audi, za to lepsze niż Toyocie. Podczas jazdy wąskie słupki nie przeszkadzają w jeździe. Automatyczne światła - działają dobrze tylko jeśli mamy czyste niebo. Deszcz, mgła - możemy zapomnieć o automacie. Natomiast jeśli już dopasuje się warunki, selektywne długie światła doświetlające pobocze - rewelacja.
5,0
~w_jezierski
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Gran Turismo 2.0 320d 190KM 140kW
Przód i boki bez problemów. Tył - nie jest źle. Trzeba się przyzwyczaić do długiej maski, ale połączenie czujników parkowania (przód + tył) oraz kamery cofania bardzo ułatwia poruszanie się przy parkowaniu. Jedyne co mnie zaskoczyło w porównaniu z poprzednim samochodem to fakt, że jeżeli nie cofamy to czujniki trzeba ręcznie włączyć - czyli w korku już nie wykryje automatycznie, że jesteśmy blisko poprzedzającego nas samochodu.
5,0
~Bawarczyk
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 320i 184KM 135kW
Jak na współczesne realia rynkowe i tendencję do zasłaniania coraz szerszych partii nadwozia, tutaj okazuje się, że widoczność we wszystkie strony jest bardzo dobra. Jedyne czego bym oczekiwał to przeniesienie lusterek bocznych na poszycie drzwi, bowiem w pewnym zakresie zlewają się ze słupkiem A.
5,0
~StefanQuandt
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 320i 184KM 135kW
Do przodu i na boki bardzo dobra, nieco gorzej z tyłu - jest to sedan, co oznacza, że samochód nie kończy się za tylną szybą, ciągnie się tam za nami bagażnik. Ze względu na brak wprawy prawdopodobnie już bym zdążył go zarysować, ale na szczęście czujniki cofania ratują sytuację.
4,0
~spinaker
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Touring 2.0 320d 184KM 135kW
Buja jak ponton,głośny i prowadzi się jakoś cięzko.W Audi prowadzę jednym palcem,BMW jest jaki ociężały,jakbym miał ze 400kg w bagażniku.Dla mnie komfort to sztywne zawieszenie bez bujania,cisza i sztywne ,twarde siedzenia a nie francuska sofa
Dziennik kosztów dla BMW Seria 3 F30-F31-F34
Średni koszt przejechania 100 km
41,50 zł
6,6
l/100km
8,8
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Adam Ch.
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 320i 184KM 135kW
Jak to w sedanie, nie widać gdzie kończy się tył. Na szczęście są czujniki parkowania. Nie ma też wycieraczki tylnej szyby, co zimą jest trochę upierdliwe. Do przodu widoczność dobra. Dosyć grube słupki przednie, trzeba uważać na pieszych.
BMW Seria 3 F30-F31-F34