Szukaj

Lista ocen BMW Seria 3 G20-G21 Limuzyna (14) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 12 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Robert Warszawa - tester od 2000 roku
BMW Seria 3 G20-G21
Limuzyna 2.0 318i 156KM 115kW
Tragedia! Gorsza niż klasyczne hydrauliki, nieprzewidywalna, powolna. W trybie sport przyspiesza gorzej niż w comfort. Nie da się wyczuć/nauczyć momentu reakcji nawet po roku użytkowania. Zmienia biegi sprawnie przy niskich zakresach obrotów, ale przy wyższych zakresach, robi to powolnie i zdecydowanie przeciąga, co w połączeniu z charakterystyką silnika sprawia, że manualna zmiana lepiej wykorzystuje mozliwosci auta (nawet tryb sport, który...
5,0
~Zapierdalacz
BMW Seria 3 G20-G21
Limuzyna 2.0 330i 258KM 190kW
komfortowa, dla efektów sportowych mogłaby być szybsza o jakieś milisekundy. Trzeba pamiętać o międzygazie, jest zaskakujący przy hamowaniu silnikiem (naprawdę drobna sprawa). Oraz samemu ocenić czy jazda w zakresie sugerowanych przez BMW obrotów (1,2-1,5) rzeczywiście jest dobra dla tak wysilonego silnika.
5,0
~Afli
BMW Seria 3 G20-G21
Limuzyna 2.0 318i 156KM 115kW
Szybka i kulturalną ale tego można się spodziewać po ZF Friedrichshafen - wtajemniczeni wiedzą w jakich markach jest montowana. A jak ktoś woli samemu decydować o momencie zmiany biegu to zawsze może przełączyć na manualną zmianę.
5,0
~MS
BMW Seria 3 G20-G21
Limuzyna 2.0 330i 258KM 190kW
Skrzynia bez zastrzeżeń. Dużo możliwości konfiguracji trybów pracy skrzyni pod siebie. Przy trybie sport przy dużym obciążeniu trochę szarpie, ale nie jest to nic uciążliwego.
5,0
~tomekpm
BMW Seria 3 G20-G21
Limuzyna 2.0 320d 190KM 140kW
Ta skrzynia to bajka. Zero szarpania (chyba że w trybie sport). Zmienia biegi tak jak powinna. W zasadzie się o niej zapomina. Mam łopatki do zmiany biegów - bezużyteczny gadżet.
5,0
~rma
BMW Seria 3 G20-G21
Limuzyna 2.0 320i 184KM 135kW
Automat ZF 8 HP - fenomenalny. Super reaguje po naciśnięciu gazu, jest co prawda delikatne opóźnienie, ale duuuużo mniejsze niż np. w Skodzie Octavii VRS.
4,0
~Cezary
BMW Seria 3 G20-G21
Limuzyna 2.0 330e 292KM 215kW
Działa bardzo dobrze. Przy ustawieniu Sport XtraBoost wkręca się dosyć wysoko, ale przecież o to chodziło aby było szybko.
5,0
~jakubnie
BMW Seria 3 G20-G21
Limuzyna 2.0 330i 258KM 190kW
Wcześniej jeździłem 2.0 dsg VAG - w porównaniu ze skrzynią BMW stwierdzam, że DSG to wyrób "skrzynio-podobny"
5,0
~Swill
BMW Seria 3 G20-G21
Limuzyna 2.0 318i 156KM 115kW
Najlepsza jaką miałem. Dsg bije na głowę 7 a 8 przelożen to spora różnica.
Dziennik kosztów dla BMW Seria 3 G20-G21 Limuzyna
Średni koszt przejechania 100 km
39,50 zł
6,9
l/100km
5,0
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Piotr
BMW Seria 3 G20-G21
Limuzyna 2.0 318i 156KM 115kW
8 stopniowy automat - jeden z najlepszych dostępnych automatów
BMW Seria 3 G20-G21 Limuzyna