Szukaj

Lista ocen BMW Seria 3 G20-G21 Limuzyna (13) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 13 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~MS
BMW Seria 3 G20-G21
Limuzyna 2.0 330i 258KM 190kW
Mam wersję z napędem xdrive i szperą z tyłu. Auto nadaje się do zabawy, daje dużo frajdy z jazdy, łatwo kontroluje się w poślizgu, ale jak jest ślisko potrafi w najmniej spodziewanym momencie przy niskiej prędkości zacząć wyjeżdżać tyłem (szczególnie przy długich łukach). W dużej mierze to wina oryginalnych opon Bridgestone Potenza, które na mokrym są tragiczne. Xdrive sprawdza się jeśli mamy w zimę wyjechać z zaspy, ale w góry się nie nadaje....
2,0
~Robert Warszawa - tester od 2000 roku
BMW Seria 3 G20-G21
Limuzyna 2.0 318i 156KM 115kW
Świetna przyczepność na suchym przy dużych prędkościach ale zero komfortu, w zasadzie jak wóz drabiniasty na resorach, zdrawdliwe na mokrej nawierzchni. Łatwo traci trakcję na łuku nawet ze wzzystkimi systemami. Kierownica jest bardzo mało precyzyjna, sprawia wrażenie luzów i wyrobionych połączeń w układzie, mdłe prowadzenie. Na trasie auto trzeba cały czas kontrować, poprawiać, nakierowywać na właściwy tor (nawet na prostej). Mówimy o nowym...
5,0
~Afli
BMW Seria 3 G20-G21
Limuzyna 2.0 318i 156KM 115kW
Dobrze zestrojony bardziej w stronę sportową ale również dba o komfort (mam Koła 18'). Tylny napęd, wyważenie, zestrojenie zawieszenia i precyzyjny układ kierowniczy daje ogromną frajdę w zakrętach a przy tym jest bardzo pewny. Również na śniegu prowadzenie jest bardzo pewne a wszystkie systemy działają rewelacyjnie.
4,0
~tomekpm
BMW Seria 3 G20-G21
Limuzyna 2.0 320d 190KM 140kW
Zawieszenie komfortowe ale nie bujające. Auto trzyma się drogi. Odejmuje jedną gwiazdkę za uczucie pływania na autostradzie przy szybkiej jeździe. Cały czas trzeba kontrować kierownicą żeby jechać prosto. Trochę to męczące. Może ASO coś zaradzi.
5,0
~Zapierdalacz
BMW Seria 3 G20-G21
Limuzyna 2.0 330i 258KM 190kW
ani milimetra tam gdzie nie chcę, w sytuacjach trudnych (poślizg, awaryjne skręcanie) jest 2x lepszy niż się wydaje i zajebiście precyzyjny, nawet po zerwaniu przyczepności (o co bardzo trudno, jak nie wyłączysz systemów bezpieczeństwa).
5,0
~Cezary
BMW Seria 3 G20-G21
Limuzyna 2.0 330e 292KM 215kW
Posiadam Xdrive i samochód świetnie wchodzi w zakręty. Karoseria nie przechyla się a środek ciężkości dzięki baterii jest dosyć nisko.
5,0
~Robert
BMW Seria 3 G20-G21
Limuzyna 2.0 320d 190KM 140kW
Dla mnie ok, choć niektórzy mówią że trochę na 19" za twardy , na 18" w zimie mówią że lepiej ( w zasadzie to ocena mojej żony)
5,0
~Daniel
BMW Seria 3 G20-G21
Limuzyna 2.0 320d 190KM 140kW
Dobrze się prowadzi , bardzo dobre czucie kierownicy, jedynie systemy wspomagające jazdę czasem irytują
1,0
~Tom
BMW Seria 3 G20-G21
Limuzyna 2.0 318d 150KM 110kW
trwarde zawieszenie, z przdocu mcphersony jak w aucie miejskim
5,0
~Swill
BMW Seria 3 G20-G21
Limuzyna 2.0 318i 156KM 115kW
Precyzja i wygoda ale pozwala naprawdę szybko pokonywać zakręty.
BMW Seria 3 G20-G21 Limuzyna