Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E39 (332) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 393 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~prw
BMW Seria 5 E39
Touring 523 i 170KM 125kW
plastiki są dosyć delikatne (maskownice, uchwyty kubków, osłona boczna foteli przednich itp.) psująca się wycieraczka tylna (częsta przyczyna, pękające przewody w zawiasie tylnej klapy) jeżeli nie ma się dwóch lewych rok można naprawić samemu. pękające regulatory przednich lamp, zdarza się że pękają przy mocniejszym zatrzaśnięciu maski (koszt w ASO około 70 zł/kpl. na lampę, w necie można kupić za około 50-60 zł) duża ilość elektroniki...
2,0
~rianadrian1
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.5 523i 170KM 125kW
Największa wada bmw e39 czyli drobiazgi które nie są spowodowane przez wady wrodzone a ząb czasu który dogonił te auta mam na myśli to, że kupując w 2021 roku bmw e39 musimy pamiętać, że jest to auto które ma ponad 20 lat i niestety czasami "zakaszlę" w zimę możemy mieć problem z niemozliwością zamknięcia drzwi ponieważ mechanizm się tam znajdujący potrafi zamarznąć i po prostu nie można tych drzwi zamknąć jest to irytujące ponieważ trzeba na...
3,0
~realista
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
Mało wytrzymałe jest sprzęgło wiskotyczne gdzie często następuje jego rozszczelnienie i wycieka cały czynnik. Wymiana jego jest jednak prosta i niedroga. To samo tyczy się termostatu, drążków, wahaczy. Daje o sobie znać czujnik ASR, nie jest to jakiś wielki problem. Zaraz po zakupie autko przestało mi palić -> problem - czujnik położenia wałka rozrządu i tutaj rady - kupować tylko oryginał !!! nie jest on tak drogi - ok. 320 zł. Problemy z...
4,0
~filip Łódź
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.5 523i 170KM 125kW
jeżdżę trzeci rok wiec co nie co było do wymiany..auto kupione od rodziny z Niemiec wiec nie ma mowy o kręceniu licznika.zakup 101tyś km obecnie 131tyś wymiana amortyzatorów przód(wpadłem w dziurę i prawy poszedł zapłaciłem w ASO 2.200zł)po tem sprężyny tył, tarcze klocki tył i przód( biło kierownicą)jak kupiłem nowe orginalne koła okazało sie że tarcze były Ok.. 1.400zł wyrzucone w błoto.. pompka spryskiwacza.. wiec ogólnie się nie psuje.....
4,0
~albert6 (albert457@o2.pl)
BMW Seria 5 E39
M5 Sedan 4.9 V8 400KM 294kW
Przez dwa lata zregenerowałem alternator za jedyne 180 zł, wymieniłem czujnik położenia jednego z wałków rozrządu - 150 zł , pompę paliwa – 160 zł. i naprawiałem moduł ABS/DSC - 400 zł. Po prostu był na to czas. Dla niewtajemniczonych rozrząd lubi sobie specyficznie klekotać ale nie należy się tym przejmować tylko do tego przyzwyczaić, bo po prostu ten typ tak ma. Wymiana „jakiejś” tam rolki podobno nie ma sensu, bo wycisza...
4,0
~margcjam@wp.pl
BMW Seria 5 E39
Sedan 3.0 530d 184KM 135kW
1. wymieniłem na nowy rezystor regulacji obrotów nawiewu (obroty nawiewu wariowały) 2. wymieniłem na nowe przewody przed i za intercoolerem - były wyrobione i przepuszczały powietrze dolotowe do silnika - kopcił na czarno. 3. trzeba raz na parę wymian oleju wyczyścić elektrozawór turbo z kurzu na filterku - wtedy nie dymi nawet przy silnych przyspieszeniach. 4. wymiana pierścienia między skrzynią a wałem - były stukania przy zmianie biegów...
3,0
~Anon
BMW Seria 5 E39
Sedan 3.0 530d 193KM 142kW
Tutaj jestem zmuszony dać 3 gwiazdki , wymienie naprawy i koszt wraz z robocizna (kilka rzeczy wymienialem sam ale to napisze) a wy ocenicie to sami zacznijmy od 2 tylnych łożysk wraz z piastami po 300 sztuka pizniej przyszla kolej na laczniki oraz gumy stabilizatorow to wymienialem sam koszt naprawy wyniosl okolo 200 zlotych klocki oraz tarcze hamulcowe z przodu rowniez wymienialem sam koszt 460 zlotych naprawa alternatora 400 zlotch oraz...
4,0
~WiernyFA
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
Drobne usterki się zdarzają jak w każdym innym aucie. Jakiś czujnik, jakieś łożysko czy tulejka. Niektóre awarię się powtarzają w każdym modelu po przekroczeniu jakiegoś przebiegu. Nic przecież nie jest wieczne. Ale mając zaufanego elektronika najlepiej z doświadczeniem w bmw i komputerem możemy ze wszystkim sobie poradzić. Elementy w zawieszeniu w większości wymienimy sami mając trochę samozaparcia i umiejętności manualnych. Tym bardziej że...
3,0
~Drzeq
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.5 523i 170KM 125kW
Niestety, trwałość elektroniki pozostawia sporo do życzenia. Czytałem, że wiele egzemplarzy boryka się z wypalonymi pikselami na wyświetlaczach komputera, radia i klimy. U mnie na szczęście problem nie występuje. Czasami rozłącza się natomiast wiatrak nawiewu, by po jakimś czasie (od kilku godzin do kilku dni) znów zacząć działać. Elektroniczne pokrętło głośności w radiu też zaczyna już szwankować i czasem podczas przekręcenia ustawia głośność...
1,0
~endrju75
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
Tragedia!!!3 łozyska w ciagu 2 lat do wymiany. Zamek klapy bagaznika uszkodzony 2 razy. \"Jeżyk\" klimatyzacji padł. Tuleje wahaczy tylnych wymienione - skrzypialy jak w wozie drabiniastym. Akumulator padł-ładowanie jest ok. Czujnik abs przod padł wiec asr tez nie dziala.Klamka drzwi wewnetrznych polamala sie. NIGDY nie jestem pewny kiedy ten samochod odpali - woze starter w bagazniku :((( zarowki czesto padaja. stacyjka tez padla - trzeba...
BMW Seria 5 E39