AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
BMW
Seria 5
E39
Opinie
Opinie
Lista ocen
BMW Seria 5 E39
(333) - Bezawaryjność (drobiazgi)
Na liście zabraknie
430
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
3,0
~prw
BMW Seria 5 E39
Touring 523 i 170KM 125kW
plastiki są dosyć delikatne (maskownice, uchwyty kubków, osłona boczna foteli przednich itp.) psująca się wycieraczka tylna (częsta przyczyna, pękające przewody w zawiasie tylnej klapy) jeżeli nie ma się dwóch lewych rok można naprawić samemu. pękające regulatory przednich lamp, zdarza się że pękają przy mocniejszym zatrzaśnięciu maski (koszt w ASO około 70 zł/kpl. na lampę, w necie można kupić za około 50-60 zł) duża ilość elektroniki...
Dodane
13 lat temu
2,0
~rianadrian1
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.5 523i 170KM 125kW
Największa wada bmw e39 czyli drobiazgi które nie są spowodowane przez wady wrodzone a ząb czasu który dogonił te auta mam na myśli to, że kupując w 2021 roku bmw e39 musimy pamiętać, że jest to auto które ma ponad 20 lat i niestety czasami "zakaszlę" w zimę możemy mieć problem z niemozliwością zamknięcia drzwi ponieważ mechanizm się tam znajdujący potrafi zamarznąć i po prostu nie można tych drzwi zamknąć jest to irytujące ponieważ trzeba na...
Dodane
4 lata temu
3,0
~realista
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
Mało wytrzymałe jest sprzęgło wiskotyczne gdzie często następuje jego rozszczelnienie i wycieka cały czynnik. Wymiana jego jest jednak prosta i niedroga. To samo tyczy się termostatu, drążków, wahaczy. Daje o sobie znać czujnik ASR, nie jest to jakiś wielki problem. Zaraz po zakupie autko przestało mi palić -> problem - czujnik położenia wałka rozrządu i tutaj rady - kupować tylko oryginał !!! nie jest on tak drogi - ok. 320 zł. Problemy z...
Dodane
14 lat temu
4,0
~filip Łódź
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.5 523i 170KM 125kW
jeżdżę trzeci rok wiec co nie co było do wymiany..auto kupione od rodziny z Niemiec wiec nie ma mowy o kręceniu licznika.zakup 101tyś km obecnie 131tyś wymiana amortyzatorów przód(wpadłem w dziurę i prawy poszedł zapłaciłem w ASO 2.200zł)po tem sprężyny tył, tarcze klocki tył i przód( biło kierownicą)jak kupiłem nowe orginalne koła okazało sie że tarcze były Ok.. 1.400zł wyrzucone w błoto.. pompka spryskiwacza.. wiec ogólnie się nie psuje.....
Dodane
16 lat temu
4,0
~albert6 (albert457@o2.pl)
BMW Seria 5 E39
M5 Sedan 4.9 V8 400KM 294kW
Przez dwa lata zregenerowałem alternator za jedyne 180 zł, wymieniłem czujnik położenia jednego z wałków rozrządu - 150 zł , pompę paliwa – 160 zł. i naprawiałem moduł ABS/DSC - 400 zł. Po prostu był na to czas. Dla niewtajemniczonych rozrząd lubi sobie specyficznie klekotać ale nie należy się tym przejmować tylko do tego przyzwyczaić, bo po prostu ten typ tak ma. Wymiana „jakiejś” tam rolki podobno nie ma sensu, bo wycisza...
Dodane
14 lat temu
4,0
~margcjam@wp.pl
BMW Seria 5 E39
Sedan 3.0 530d 184KM 135kW
1. wymieniłem na nowy rezystor regulacji obrotów nawiewu (obroty nawiewu wariowały) 2. wymieniłem na nowe przewody przed i za intercoolerem - były wyrobione i przepuszczały powietrze dolotowe do silnika - kopcił na czarno. 3. trzeba raz na parę wymian oleju wyczyścić elektrozawór turbo z kurzu na filterku - wtedy nie dymi nawet przy silnych przyspieszeniach. 4. wymiana pierścienia między skrzynią a wałem - były stukania przy zmianie biegów...
Dodane
17 lat temu
3,0
~Anon
BMW Seria 5 E39
Sedan 3.0 530d 193KM 142kW
Tutaj jestem zmuszony dać 3 gwiazdki , wymienie naprawy i koszt wraz z robocizna (kilka rzeczy wymienialem sam ale to napisze) a wy ocenicie to sami zacznijmy od 2 tylnych łożysk wraz z piastami po 300 sztuka pizniej przyszla kolej na laczniki oraz gumy stabilizatorow to wymienialem sam koszt naprawy wyniosl okolo 200 zlotych klocki oraz tarcze hamulcowe z przodu rowniez wymienialem sam koszt 460 zlotych naprawa alternatora 400 zlotch oraz...
Dodane
7 lat temu
4,0
~WiernyFA
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
Drobne usterki się zdarzają jak w każdym innym aucie. Jakiś czujnik, jakieś łożysko czy tulejka. Niektóre awarię się powtarzają w każdym modelu po przekroczeniu jakiegoś przebiegu. Nic przecież nie jest wieczne. Ale mając zaufanego elektronika najlepiej z doświadczeniem w bmw i komputerem możemy ze wszystkim sobie poradzić. Elementy w zawieszeniu w większości wymienimy sami mając trochę samozaparcia i umiejętności manualnych. Tym bardziej że...
Dodane
8 lat temu
3,0
~Drzeq
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.5 523i 170KM 125kW
Niestety, trwałość elektroniki pozostawia sporo do życzenia. Czytałem, że wiele egzemplarzy boryka się z wypalonymi pikselami na wyświetlaczach komputera, radia i klimy. U mnie na szczęście problem nie występuje. Czasami rozłącza się natomiast wiatrak nawiewu, by po jakimś czasie (od kilku godzin do kilku dni) znów zacząć działać. Elektroniczne pokrętło głośności w radiu też zaczyna już szwankować i czasem podczas przekręcenia ustawia głośność...
Dodane
15 lat temu
1,0
~endrju75
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
Tragedia!!!3 łozyska w ciagu 2 lat do wymiany. Zamek klapy bagaznika uszkodzony 2 razy. \"Jeżyk\" klimatyzacji padł. Tuleje wahaczy tylnych wymienione - skrzypialy jak w wozie drabiniastym. Akumulator padł-ładowanie jest ok. Czujnik abs przod padł wiec asr tez nie dziala.Klamka drzwi wewnetrznych polamala sie. NIGDY nie jestem pewny kiedy ten samochod odpali - woze starter w bagazniku :((( zarowki czesto padaja. stacyjka tez padla - trzeba...
Dodane
15 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
...
34
Następna
Sprawdź najnowsze oferty BMW Seria 5
Zobacz 169 aut
od ręki
BMW Seria 5 E39
4,4 (763 oceny)
Sprawdź oferty BMW Seria 5
Wybierz nadwozie
M5 Sedan
Sedan
Touring
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
BMW Seria 5 w pigułce
BMW Seria 5
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
BMW Seria 5
Dane techniczne
BMW Seria 5 E39
Raporty zużycia paliwa
BMW Seria 5 E39
Opinie
BMW Seria 5 E39
Usterki
BMW Seria 5 E39
Publikacje
BMW Seria 5
Newsy
BMW Seria 5
Galerie
BMW Seria 5
Nasze pomiary
BMW Seria 5
Filmy
BMW Seria 5
Ogłoszenia
BMW Seria 5
Ceny aut używanych
BMW Seria 5
Dziennik kosztów
BMW Seria 5 E39
Opinie o instalacjach LPG
BMW Seria 5 E39
Testy zderzeniowe
BMW
Aktualnie przeglądasz
BMW Seria 5 E39
Dane techniczne
1275 raportów
zużycia paliwa
906 ogłoszeń
używanych
63 zgłoszone
usterki
26 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla BMW Seria 5
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy