Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 5 E39 Touring

pLaton\'2009, 14 lat temu
Silnik 530 d 24V 193KM 142kW
Rok produkcji 2001
Przebieg: 197 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
BMW Seria 5 E39 Touring 530 d 24V 193KM 142kW 2001-2004 - Oceń swoje auto
4,31
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : napęd na tył jest dla prawdziwych facetów o mocnych nerwach - przekonasz się zimą :)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : lekko zmatowione szkła reflektorów ale bez przesady, wytarte od kurzu.
Układ hamulcowy : tarcze po wymienie na mocniejsze - przy tak ciężkim aucie warto mieć dobre heble
Układ elektryczny : akku jest w tym aucie często używane dużo elektroniki, rozrusznik itp wytrzymuje 6 lat.
5,0
Całokształt
ocena jak najbardziej zasłużona. warto kupić to auto z uwagi na jego jakość wykonania dopracowane szczegóły i najlepszy silnik diesla jaki stworzono. (oczywiście na tamtych miare czasów).
Wrażenia
5,0
Silnik
najwyższa klasa wśród diesli, doskonała praca bez wibracji, mega elastyczny 410NM bez chipa
4,0
Skrzynia biegów
automat sprawuje się dobrze , szybko zmiania biegi - wie co chce zrobić kierowca ale ma do dyspozycji odpowiednią moc :) . potrzeba mu tylko wymian oleju co 60 tyś i odpowiedniego traktowania, na zimnym nie katować, dać mu czas przy ruszaniu itp.
5,0
Układ jezdny
zawiszenie klasa sama dla siebie -dużo lepsze od passatów itp. wspomaganie dość ciężko pracuje na postoju ale za to w czasie jazdy dobrze wyczuwa się droge.
Komfort
3,0
Widoczność
jest to auto z budą z lat 90 tych - widoczność OK,
5,0
Ergonomia
jak to w BMW nie może być inaczej. fotel można ustawić na milion sposobów, wszystko pod ręką i te piękne zegary , klasa !
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo dobrze rozwiązana z dużą ilością opcji wentylacji (klimatronik), jedynie trzeba mieć czyste filtry a problemów nie będzie.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
duże auto i ciasno nie jest. ale.... w nowszych konstrukcjach jest więcej miejsca. odpowiednio dla czterech osób. Dość niewygodnie się wysiada i otwiera drzwi(klamka)- ale to cecha wszystkich e39.
5,0
Wyciszenie
bardzo cicho - rewelacja.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1900 kg robi swoje 10 l w mieście w automacie to norma. silnik na trasie potrafi spalić i 7l. warto lać V powera silnik lubi dobrą ropę :) na autostradzie przy 190km pali 9 l
4,0
Stosunek jakość/cena
przy używanym aucie cena jest atrakcyjna z uwagi na to że kupuje się auto solidne pewne i jest dostęp do części.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
po 9 latach są drobne usterki ale niedrogie w naprawie i warto je zrobić by cieszyć się niezawodnym autem, należy pamiętać np o wymianie separatora oleju (odma).
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
po 200 tyś turbina OK bez luzów, wtryski (korekcje OK), oleju nie bierze, automat sprawny, zawieszenie przód zrobiony, tył ok, elektronika sprawna, nie było usterek poważnych w tym aucie od nowości.

On - zużycie paliwa dla silnika 530 d 24V 193KM 142kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki BMW Seria 5 E39

Liczba wpisów: 62

BMW Seria 5 E39 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

BMW Seria 5 E39 Touring