Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 5 E60 Sedan

Pawel, 15 lat temu
Silnik 2.5 525d 177KM 130kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 60 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
BMW Seria 5 E60 Sedan 2.5 525d 177KM 130kW 2003-2007 - Oceń swoje auto
4,00
8% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Naprawde bardzo dobre zawieszenie. Duzy plus dla BMW.
3,0
Całokształt
Moznaby oczekiwac wiecej od BMW. Najgorsza rzecz, to beznadziejne fotele standardowe jakie oferuje producent. Silnik 2500d (177km) jest za slaby do tego samochodu, zeby dac przyjemnosc z jazdy. Skrzynia biegow dziala wolno.
Wrażenia
3,0
Silnik
Niestety ten silnik nie daje przyjemnosci z jazdy tym autem... Moze odrobine na poczatku, ale na dluzsza mete chcesz czegos wiecej. Ogromna turbodziura na poczatku. Auto wyrywa do przodu dopiero po przekroczeniu 3 tys obrotow. Nie kasowalem sredniego zuzycia paliwa i po 30 tysiacach kilometrow wyszlo 10,3 litra / 100 km. Dane testowe BMW mozna wlozyc miedzy bajki.
3,0
Skrzynia biegów
ok 2 sekundowe opoznienie przy kickdownie.... bez przesady, to ma byc BMW? A juz zupelnie nie rozumiem po co zrobili tryb recznej zmiany biegow, w ktorym czekasz na zmiane biegu 1-2 sekundy po wykonaniu zmiany lewarkiem. Moze przy holowaniu przyczepy, albo jazdy w gorach moze sie to do czegos przydac, ale w praktyce nie korzysta sie z tego.
5,0
Układ jezdny
Tutaj slowa pochwaly. Jest przyjemnie twardy. Jezdzilem na 17 calowych felgach. W zakret mozna wejsc z duza predkoscia i zostaje duza rezerwa bezpieczenstwa zanim wlaczy sie ESP.
Komfort
5,0
Widoczność
Nie mam zastrzezen. Do tego czujniki z przodu i stylu ulatwiaja parkowanie. super.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. Zupelnie nie zgadzam sie z krytykami iDriva. Dla mnie super sprawa. Najgorsza sprawa to standardowe fotele. W Nissanie mikra daje wygodniejsze niz te w BMW. Trzeba koniecznie doplacac do foteli komfortowych, albo placic za conajmniej podparcie ledzwiowe w standardowych, bo bez tego naprawde jest slabo.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutu. Wydajna i stosunkowo cicha.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Malo miejsca na tylnej kanapie przy maksymalnym wysunieciu przedniego fotela. Jestem dosc wysoki i fotel przez wiekszosc czasu musial byc w takiej pozycji.
4,0
Wyciszenie
Dobre, ale moglo byc lepsze. Diesla niestety slychac, w srodku czuc wibracje na postoju. Przy wyzszych predkosciach jest stosunkowo cicho.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
10,3 litra srednio przy przebiegu 30 tys km. Bardzo wiarygodne dane jak dla mnie. Jezdzilem glownie z miejscowosci pod Warszawa (ok 30 km) i po samym miescie. Do tego okolo 20 wypadow w rozne miejsca Polski. Na trasie pali ok 7-7,5 litra przy spokojnej jezdzie. Jesli sie spieszy to 8-9. Przeglady raczej tanie. Nic sie nie psulo.
3,0
Stosunek jakość/cena
Za te same pieniadze - 280 tys nowy z opcjami jakie mialem, mozna kupic Lexusa GS 450h z maksymalnym wyposazeniem. Mimo niskiej ceny bazowej, doplaty sa tak kosztowne, ze robi sie naprawde spora kwota.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic sie nie psulo.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

On - zużycie paliwa dla silnika 2.5 525d 177KM 130kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
BMW Seria 5 E60 Sedan