Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna

Troche szkoda, 13 lat temu
Silnik 520d 184KM 135kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 10 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna 520d 184KM 135kW 2010-2014 - Oceń swoje auto
4,15
4% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Piękne, doskonale wykończone wnętrze
4,0
Całokształt
Auto jest po prostu piękne, ale w kilku detalach rozczarowuje. Jeśli rozważacie zakup nowej 5 to koniecznie z większym silnikiem
Wrażenia
4,0
Silnik
Podstawowy silnik 2.0 D jest za słaby do tego samochodu. Pracuje bardzo cicho, kulturalnie, w środku trudno rozpoznac,że to diesel.Skrzynia biegów w ustawieniach sport podczas jazdy w mieście, potrafi byc bardzo narowista i nieżle czasami szarpnie, biegów jest aż 8 i czasami mam wrażenie że jest ich za dużo, biegi zmieniane są przy bardzo niskich obrotach silnika, co odbija się nieco na przyjemności z jazdy. Dźwięk silnika jest beznadziejny.
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Nie ma rewelacji, potrafi nieżle stuknąc na wyboju, czuc że auto jest ciężkie, duża średnica zawracania, ale fakt, ogólny komfort jazdy jest bardzo wysoki. Mam wersję z regulacją twardości zawieszenia i to działa wyśmienicie
Komfort
3,0
Widoczność
Widocznośc jest dobra tylko do przodu, na boki jest bardzo ograniczona przez potężne słupki i masywne ( doskonałe zresztą) opcjonalne komfortowe fotele, których ogromne zagłówki skutecznie utrudniają spojrzenie w prawo i do tyłu. Do lusterek trzeba się przyzwyczaic, inną perspektywę dają lusterka boczne, inną wsteczne. Warto dopłacic za czujniki parkowania i kamerę cofania - niesamowicie pomocna
4,0
Ergonomia
Prawie bardzo dobrze, system i drive jest przejrzysty i intuicyjny, wiele przycisków na kierownicy znacznie ułatwia codzienne życie, brakuje mi dużego, czytelnego zegarka, godzinę można oczywiście odczytac w kilku miejscach na tablicy, ale ale to takie malutkie cyferki, że ciagle ich szukam, może się przyzwyczję.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W deszczowe dni konieczna jest jazda w włączoną klimatyzacją, mnie to nie przeszkadza, nawiewy są cichutkie i efektywne, ogrzewanie foteli jest za mocne, nawet w położeniu minimum pali w tyłek całkiem całkiem
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tu naprawdę tylko przeciętnie, nawet z przodu nie ma poczucia dużej przestrzeni poprzez fakt zabudowania konsoli wokól kierowcy, z tyłu więcej miejsca jest chyba w Golfie. Bagażnik duży, ale wąski i bardzo głęboki, zdumiewająco słabo wykończony - brzydkie wykładziny, szare bure stalowe punkty mocowania siatki (którą trzeba kupic osobno), jeden lichy haczyk na podwieszenie małej siatki z zakupami, wstyd!
5,0
Wyciszenie
Bardzo mocny punky samochodu!, jest bardzo cicho przy normalnej jeżdzie, na autostradzie do 180 km również,ale nawet topowy zestaw audio jaki jest w moim samochodzie jest wg mnie zaledwie przeciętny.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
dobrze, ok 8 litrów przeciętnie, podstawowy serwis przez 5 lat za darmo
3,0
Stosunek jakość/cena
Czy warto wydac 260 000 za ten samochód? Mam trochę wąpliwości, ale chyba nie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na razie nic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na razie nic

On - zużycie paliwa dla silnika 520d 184KM 135kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna 520d 184KM 135kW
Średni koszt przejechania 100 km
9,00 zł
7,7
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna