Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna

robro, 13 lat temu
Silnik 520d 184KM 135kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 15 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna 520d 184KM 135kW 2010-2014 - Oceń swoje auto
4,62
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Nie mogę dalej uwierzyć.
5,0
Całokształt
Świetny samochód. Mam już 320 150 KM z tym samym silnikiem i pomimo przebiegu w granicach 160 tys. nic się nie dzieje.
Wrażenia
5,0
Silnik
Świetny silnik. Już na testach to wyczułem ale dopiero teraz go poznaje. Kwestia wygrzania silnika, no i w końcu lepsze warunki do jazdy. Ostatnio przeszedłem z Shella V-power na Diesel Gold Statoil i silnik się jeszcze mocniej wyciszył, a także jakby dostał lepszego kopa. Nie wiem jak wrażenia innych użytkowników.
5,0
Skrzynia biegów
Tryb skrzyni ośmiobiegowej sport lub sport plus daje takie wrażenia jakby silnik dostał jednego cylindra. A zawieszenie i układ kierowniczy po prostu bajka. Nawet za dobrze bo troszkę usypia kierowcę w przekonaniu swoich umiejętności.Tak więc dołożenie sporo do silnika sześciocylindrowego na polskim rynku wszechobecnych zakazów mija się z celem.
5,0
Układ jezdny
Świetny. Co najśmieszniejsze tryb sport daje lepszą frajdę i poczucia zjednoczenia z samochodem, że tryb comfort na drogach szybkiego ruchu jest nieopłacalny. Tym bardziej, że do poduszkowca dużo brakuje. Tak więc na polskich dziurach wolę tryb sport.
Komfort
4,0
Widoczność
Dobrze. Tylko dobrze. Za duże słupki przednie oraz słaba widoczność do tyłu.
5,0
Ergonomia
Mam siedzenia sportowe i pomimo prowadzenia samochodu poprzednio bardziej szerokiego w środku to zjednoczenie z kierowcą daje mi jednak większy komfort prowadzenia.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko ok.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód dla mnie ok. Tył -nie używam.
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobrze szczególnie po zmianie ropy na Statoil.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnio 7.4.
4,0
Stosunek jakość/cena
Zawsze może być lepiej. Cóż pewne rzeczy muszą kosztować.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie ok. Zobaczymy. Jedynie niedobre spasowanie przy lusterku kierowcy. Oraz pojawiające się szmerki trochę nieprzystające tej klasie. Ale może to kwestia wyciszenia. Wszystko bardziej wyczuwalne.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie ok. Zobaczymy.

On - zużycie paliwa dla silnika 520d 184KM 135kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna 520d 184KM 135kW
Średni koszt przejechania 100 km
9,00 zł
7,7
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna