Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna

Robert, 8 lat temu
Silnik 520d 184KM 135kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 103 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna 520d 184KM 135kW 2010-2014 - Oceń swoje auto
3,31
24% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
Układ elektryczny
3,0
Całokształt
Samochod, ktory robi dobre wrazenie na poczatku, a kiedy juz sie przyzwyczaisz do fajnego wygladu to zaczynasz zauwazac wady. po jakims czasie masz wrazenie, ze jezdzisz o wiele tanszym samochodem.
Wrażenia
4,0
Silnik
Dosyc dynamiczny i oszczedny. Niestety pojawiaja sie pierwsze drobne sygnaly problemow z wtryskiwaczami takie jak falowanie obrotow. Na razie delikatnie i rzadko ale juz przerabialem ten temat w bmw e60.
4,0
Skrzynia biegów
Nie moge nic zarzucic oprocz tego, ze kiedy chcesz szybko ruszyc to auto potrzebuje chwilke zeby zareagowac. Jest to denerwujace np na skrzyrzowaniu, rondzie kiedy masz wolna luke i chcesz sie szybko wcisnac.
2,0
Układ jezdny
W moim przypadku pojawily sie jakies luzy, ktore sa ciezkie do zdiagnozowania i ceny naprawy wahaja sie pomiedzy 0 zl (w BMW poniewaz twierdza, ze wszystko jest ok) do 6 tys w zaufanym warsztacie ktory znalazl luzy w wielu miejscach. Samochod buja sie po drodze i jazda nim jest bardzo meczaca.
Komfort
2,0
Widoczność
Mialem wiele samochodow z roznych klas ale to moj pierwszy, w ktorym fotel nie ma podparcia odcinka ledzwiowego wiec po ok godzinie jazdy jest bardzo niewygodnie. Do tego dochadza trzeszczace plastiki, ktore w tej klasie nie powinny trzeszczec i twarde zawieszenie...Bardzo sie zawiodlem
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jesli podrozuja 4 osoby to zdaza sie, ze szyby paruja pomimo wlaczonej klimatyzacji. Klimatyzacja jest sprawna i filtr kabinowy jest wymieniony.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo duzo miejsca zarowno z przodu jak i z tylu. Oczywiscie jesli mowimy o 4 podrozujacych osobach poniewaz tunel centralny jest dosc duzy i przeszkadzalby piatej osobie.
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie jest ok ale przy okazji musze wspomniec o systemie glosnomowiacym. Mikrofon zbiera wszystkie szumy i osoba z ktora rozmawiasz bardzo czesto mysli, ze masz otwarte okno...
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy ekonomicznej jezdzie mozna osiagnac ok 5,5 w jezdzie poza miastem. Jesli jezdzisz troche wiecej w miescie i nie oszczedzasz to podejrzewam, ze nie powinien przekroczyc 7,5. Jesli brac pod uwage pozostale koszty utrzymania to juz nie jest tak kolorowo...
2,0
Stosunek jakość/cena
Samochod fajnie wyglada z zewnatrz i wewnatrz ale niestety slaba jakosc wnetrza po krotkim czasie zaczyna bardzo denerwowac i zaczynasz miec wrazenie, ze jezdzisz samochodem z nizszej polki...
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wyciek z uszczelki mechanizmu roznicowego, przebieg ok 70tys km Naprawa ok 600zl. Usterka regulacji reflektora i usterka tzw ringow polegajaca na tym, ze przestawaly swiecic a czasem nawet mrugaly. Naprawa rowniez ok 600 zl. Pozatym zawieszenie bardzo zuzyte. To tylko w ciagu jednego roku uzytkowania.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pomimo, ze nie bylo powaznych usterek to juz widze pierwsze oznaki problemow z wtryskami. Przerabialem ten temat (rowniez w bmw) dlatego wiem, ze to kwestia czasu. Obroty silnika juz zaczynaja czasami delikatnie falowac.

On - zużycie paliwa dla silnika 520d 184KM 135kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

BMW Seria 5 F10-F11 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna