Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna

Dewolaj, 4 lata temu
Silnik 520d 184KM 135kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 280 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna 520d 184KM 135kW 2010-2014 - Oceń swoje auto
4,64
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Niby 2.0d ale przeniesienie mocy i uklad napedowy wraz z automatem 8 biegowym daja rade bardzo fajnie poruszac sie tym autrm.
5,0
Całokształt
Mimo kilku usterek typu łapki mocujace wtrysk czy np.zmiana turbo,nic aie nie dzieje,wymieniony plyn w skrzyni przy tym przebiegu dopiero i dalej ZF jezdzi jak nowa,turbo do regeneracji ale przy tym przebiegu to chyba norma,ogolne wrazenia bardzo pozytywne póki co.Auto spala troche wiecej niz w testach bo miasto okolo 9l a trasa okolo 6 przy 200km na godzine ale auto ma prawie 2 tony wagi wiec czego sie spodziewac.BMW mozna kochac i nienawidzic,buda pond czasowa,środek tym bardziej,wiem ze nowe maja lepiej ale na ten rocznik nie ma do czego sie przyczepic,mam nadzieje na nastepne 280000km w tym aucie.P.S po regeneracji turbo od 0 do 100 7.2s takze bardzo jestem zadowolony,zapierdala jak trzeba,goraco polecam.Piona
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie jest to auto dla ludzi z niskimi zasobami,nie psuje sie ale jak juz cos sie sypnie to kosztuje krocie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 520d 184KM 135kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna