Auto bardzo wygodne, niezbyt drogie w eksploatacji w porównaniu do konkurencji.
Przez cały okres użytkowania, poza częściami eksploatacyjnymi i akcjami przywoławczymi, przestał działać moduł radia i wyskakiwał błąd hamulca ręcznego. Przy hamulcach wystarczyło przeczyścić styki w złączu. Olej wymieniany co 10 tys km, co na pewno też miało wpływ na pracę silnika i rozrządu.
Ogólnie jestem bardzo zadowolony. Małe spalanie, przyzwoite osiągi i komfort podróżowania.
Wrażenia
5,0
Silnik
Brak zastrzeżeń , ale olej wymieniany co 10 tys. km.
4,0
Skrzynia biegów
Bez zastrzeżeń, biegi zmienia płynnie, lekko szarpie podczas zmiany przy małych prędkościach.
5,0
Układ jezdny
Dosyć sztywny, ale jednocześnie komfortowy.
5,0
Karoseria
Mimo swoich 14 lat brak jakichkolwiek nawet najmniejszych oznak korozji. Również podwozia.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu miejsca pod dostatkiem. Z tyłu mogłoby być więcej miejsca na nogi. Pasażer na środkowym fotelu ma wielki tunel między nogami.
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W związku z niską awaryjnością i małym apetytem na paliwo, koszty utrzymania uważam za niskie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Auto dosyć drogie w zakupie, ale myślę , że warte swojej ceny.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Uszkodzenie radia i błąd hamulca ręcznego (wystarczyło przeczyścić styki)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tylko akcje serwisowe.
On
- zużycie paliwa dla silnika 520d 184KM 135kW
[l/100km]