Szukaj

Informacje o BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna 520d 184KM 135kW 2010-2014

Lata produkcji: 2010 – 2014
Segment: Wyższa klasa średnia

Tylko ze 143-konnym dieslem Seria 5 jest zwykłą limuzyną – ani za szybką, ani za wolną. Po prostu jeździ i nie irytuje na drodze. Jednak już półkę droższy wariant o mocy 184KM wszystko zmienia – auto staje się zrywne, ma zapas mocy i sprawia sporo frajdy. Moc diesli sięga aż do 380KM w wariancie M550d z trzeba turbosprężarkami. Silniki benzynowe idą jeszcze dalej – do 560KM w przypadku M5. Ale już ten najsłabszy wariant, który oferuje 184KM w zupełności wystarcza. Wyprzedzanie innych aut jest szybkie i łatwe, czuć moc pod prawą stopą, a elastyczność rozpieszcza. Dźwięk zresztą też – choć nie tak jak we flagowym V8.

czytaj więcej
Powagosław

Z tym samochodem jest tak, że albo go kochasz, albo nienawidzisz. Za efekciarstwo, groźny wygląd, no i dlatego, że to BMW. Aha, komfort jazdy gratis.

~Powagosław
Luzacjusz

W reklamach sieci komórkowej pojawiali się czasoumilacze i czasowstrzymywacz. Idąc tym tropem, „piątka” to wzrokoprzyciągacz. A czyje spojrzenia przyciąga, to już inna para kaloszy. Na szczęście, większość właścicieli BMW zdążyła już zamienić dresy na eleganckie garnitury.

~Luzacjusz
Produkowany od 2010 do 2014 roku
Pojemność skokowa 1995 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 184 KM (135 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 380 Nm przy 1900-2750 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 17,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 90 x 84 mm
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba stopni 8
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 8
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(71%)

Zalety

+ Karoseria + Skrzynia biegów + Ergonomia

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

5,0
~MartinWroc
Limuzyna 520d 184KM 135kW
BMW Seria 5 F10-F11
Polecam ten samochód wszystkim fanom motoryzacji i nie tylko!!! auto najlepsze w swojej klasie przymierzałem się do A6 C7 Eklasy Jaguara XFa. 5tka f10 rozjeżdża konkurencję pod każdym względem jakość wykonania precyzja, prowadzenie, wygląd ponadczasowy trwałość!!! tak trwałość!!! bo mój rozrząd wymieniłem profilaktycznie 190tys choć mechanik od BMW stwierdził że był w bardzo dobrym stanie mówił że w f10 problem głównie występował w pierwszej serii do produkcji z 03.2011r po tej dacie już jest ponoć inny materiał zastosowany. koszt wymiany 3800zł i spokój na kolejne 200tys po za tym auto kompletnie pozbawione wad. wydatek na szczęście zwraca się w paliwie bo przy normalnej jeździe w granicach 8L/100km w cyklu mieszanym. a w trasie nawet 6l/100km. Wybrałem 520d choć mogłem kupić 3.0d ale nie żałuję bo przeważyła ekonomia zdecydowanie niższe koszta eksploatacji oleje hamulce spalanie po za tym n57 nie dajćie się zwieść to już nie ten sam silnik co e 60 530d także ma ten sam kłopot z rozrządem. a co do 2.0 184KM to naprawdę daje radę. klapa tylna lepiej unikać otwierania z głową nad nią bo to katapulta mała nawigacja denerwuję a skrzynia tylko automat nie polecam manualnej bo odbiera komfort z jazdy i prestiż po za tym automat to najlepsza skrzynia na rynku ZF 8hp
4,6
~Dewolaj
Limuzyna 520d 184KM 135kW
BMW Seria 5 F10-F11
Mimo kilku usterek typu łapki mocujace wtrysk czy np.zmiana turbo,nic aie nie dzieje,wymieniony plyn w skrzyni przy tym przebiegu dopiero i dalej ZF jezdzi jak nowa,turbo do regeneracji ale przy tym przebiegu to chyba norma,ogolne wrazenia bardzo pozytywne póki co.Auto spala troche wiecej niz w testach bo miasto okolo 9l a trasa okolo 6 przy 200km na godzine ale auto ma prawie 2 tony wagi wiec czego sie spodziewac.BMW mozna kochac i nienawidzic,buda pond czasowa,środek tym bardziej,wiem ze nowe maja lepiej ale na ten rocznik nie ma do czego sie przyczepic,mam nadzieje na nastepne 280000km w tym aucie.P.S po regeneracji turbo od 0 do 100 7.2s takze bardzo jestem zadowolony,zapierdala jak trzeba,goraco polecam.Piona
4,6
~narek
Limuzyna 520d 184KM 135kW
BMW Seria 5 F10-F11
Auto dla mnie bez wad. To kolejne po E60 BMW w domu. Nie przypadkowo kłopit wygrał w kilku prestiżowych konkursach, jako najpiękniejszy. Umiar, klasa, osiągi i niezawodność sprawiają, że dziś mam poważny problem czy i jakie inne auto mogłoby być następne. Podejrzewam,że negatywne opinie pochdzą od pechowców kupującch autoo prawdziwym przebiegu kilkaset tysięcy km większym od deklarowanego. Bardzo przestronnie, Bardzo oszczędnie 6,5 l.100 km. bardzo prestiżowo. Przejechałem dotychczas 110 000 km.
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna