Szukaj

Informacje o BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna 520d 184KM 135kW 2010-2014

Lata produkcji: 2010 – 2014
Segment: Wyższa klasa średnia

Tylko ze 143-konnym dieslem Seria 5 jest zwykłą limuzyną – ani za szybką, ani za wolną. Po prostu jeździ i nie irytuje na drodze. Jednak już półkę droższy wariant o mocy 184KM wszystko zmienia – auto staje się zrywne, ma zapas mocy i sprawia sporo frajdy. Moc diesli sięga aż do 380KM w wariancie M550d z trzeba turbosprężarkami. Silniki benzynowe idą jeszcze dalej – do 560KM w przypadku M5. Ale już ten najsłabszy wariant, który oferuje 184KM w zupełności wystarcza. Wyprzedzanie innych aut jest szybkie i łatwe, czuć moc pod prawą stopą, a elastyczność rozpieszcza. Dźwięk zresztą też – choć nie tak jak we flagowym V8.

czytaj więcej
Powagosław

Z tym samochodem jest tak, że albo go kochasz, albo nienawidzisz. Za efekciarstwo, groźny wygląd, no i dlatego, że to BMW. Aha, komfort jazdy gratis.

~Powagosław
Luzacjusz

W reklamach sieci komórkowej pojawiali się czasoumilacze i czasowstrzymywacz. Idąc tym tropem, „piątka” to wzrokoprzyciągacz. A czyje spojrzenia przyciąga, to już inna para kaloszy. Na szczęście, większość właścicieli BMW zdążyła już zamienić dresy na eleganckie garnitury.

~Luzacjusz
Produkowany od 2010 do 2014 roku
Pojemność skokowa 1995 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 184 KM (135 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 380 Nm przy 1900-2750 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 17,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 90 x 84 mm
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba stopni 8
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 8
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(68%)

Zalety

+ Karoseria + Skrzynia biegów + Ergonomia

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,6
~narek
Limuzyna 520d 184KM 135kW
BMW Seria 5 F10-F11
Auto dla mnie bez wad. To kolejne po E60 BMW w domu. Nie przypadkowo kłopit wygrał w kilku prestiżowych konkursach, jako najpiękniejszy. Umiar, klasa, osiągi i niezawodność sprawiają, że dziś mam poważny problem czy i jakie inne auto mogłoby być następne. Podejrzewam,że negatywne opinie pochdzą od pechowców kupującch autoo prawdziwym przebiegu kilkaset tysięcy km większym od deklarowanego. Bardzo przestronnie, Bardzo oszczędnie 6,5 l.100 km. bardzo prestiżowo. Przejechałem dotychczas 110 000 km.
4,3
~bolololo
Limuzyna 520d 184KM 135kW
BMW Seria 5 F10-F11
W zasadzie niczego więcej w samochodzie nie potrzeba. Można oczywiście mieć radar czy komputer z wifi w tylnym zagłówku (można?) ale jeżdżąc tym autem nie odniosłem nigdy wrażenia że coś jest nie tak albo czegoś brakuje. Kompletny samochód. Fajna stylistyka - nie przejaskrawiona bez jakiś dodatków w stylu wóz cyrkowy. Auto do użytku codziennego i w trasę. Do wożenia materiałów budowlanych się nie nadaje;) Jeżeli ktoś szuka auta w tym segmencie można spokojnie kupować. Ja kupiłem używany ale za to z dobrym wyposażeniem u Leśniewskich w Szczecinie i jak dotąd jestem zadowolony. Wcześniej miałem też 7 ale czasami była trochę "szafowata";)
4,5
~beorg
Limuzyna 520d 184KM 135kW
BMW Seria 5 F10-F11
Do tej pory jeździłem głównie autami Hondy i VW, z każdego byłem zadowolony do chwili gdy przesiadłem się do BMW. To auto to kwintesencja powiedzenia, że lepsze jest wrogiem dobrego. Po pierwsze - marka premium, to czuć od pierwszej chwili, materiały, wykończenie, wyciszenie. Po drugie - tylny napęd, nigdy więcej przednionapędowca. Po trzecie - dopracowane i przemyślane auto dla kierowcy. Kupiłem go jako dwulatka z pewnych rąk choć i tak obawiałem się tego zakupu bo to moja pierwsza używka od wielu lat. Jak się okazało wszelkie obawy były bezpodstawne, auto sprawuje się doskonale, a radość jaka daje sprawia, że ciągle kombinuję gdzie by się tu wybrać w dłuższa trasę.
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna