Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 G30-G31 (62)

Pokaż filtry
4,9
~timyzimy
BMW Seria 5 G30-G31
M5 Limuzyna 4.4 600KM 441kW
auto petarda, w wersji competition troche jednak przytwarde jak na polskie drogi, ale tak wlasnie prowadzi sie sportowa limuzyne, auto najlepsze jakie dotej pory posiadalem, jest wszechstronne i w pelni konffiguracyjne na rozne style i warunki jazdy, szczerze polecam, nie da sie napisac zlego slowa o obecnym M5 Competition :)
4,8
~Anonim
BMW Seria 5 G30-G31
Touring Facelifting 3.0 530d 286KM 210kW
Świetny samochód dla osoby jeżdżącej w ramach pracy lub po prostu duzo w trasie. Ps. Ja zmiana z segmentu D nie premium.
4,4
~Hubs
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna Facelifting 2.0 530i 252KM 185kW
Samochod jest swietny, bezpieczny, szybki i dobrze wykonany. Silnik 2.0 252KM xDrive wystarczy do sprawnego przemieszczania sie. Prowadzi sie naprawde dobrze i precyzyjnie. W porownaniu do F10 (ktora mialem poprzednio), jest to ewolucja pod wzgledem komfortu i prowadzenia, nie rewolucja. Ergonomia nie jest jednak mocna stroną tego pojazdu. Malo schowkow, brakuje mi takiego malego do przechowywania drobiazgow w stylu monety, Ladowarka...
4,4
~Hubs
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna Facelifting 2.0 530i 252KM 185kW
Samochod jest swietny, bezpieczny, szybki i dobrze wykonany. Silnik 2.0 252KM xDrive wystarczy do sprawnego przemieszczania sie. Prowadzi sie naprawde dobrze i precyzyjnie. W porownaniu do F10 (ktora mialem poprzednio), jest to ewolucja pod wzgledem komfortu i prowadzenia, nie rewolucja. Ergonomia nie jest jednak mocna stroną tego pojazdu. Malo schowkow, brakuje mi takiego malego do przechowywania drobiazgow w stylu monety, Ladowarka...
5,0
~Krzysztof
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna Facelifting 2.0 530i 252KM 185kW
Samochód znakomity. Wspaniale się prowadzi. Bardzo dobrze rozwiązano start stop. Dzięki temu że ma dodatkowo mały 11 kM silnik elektryczny bezpośrednio połączony z napędem zapalanie silnika spalinowego jest prawie niezauważalne. Często w trakcie jazdy silnik spalinowy w ogóle nie pracuje. Jest to niezauważalne, jedynie zero na obrotomierzu świadczy o tym że samochód jedzie bez pracy silnika. Nie wpływa to w żaden sposób na komfort...
4,5
~der
BMW Seria 5 G30-G31
Touring Facelifting 2.0 530i 252KM 185kW
Ocena oczywiście subiektywna. Klasa "premium" ? W porównaniu do tańszych z segmentu D ( Mondeo, Superb, itp.) to faktycznie jeździ lepiej, jest lepiej wykonane. Wiem, że bywa klasyfikowany wyżej, a dla mnie to nadal segment D. Czy warte niemalże dwukrotności ceny w porównaniu ? Dla mnie ,- nie aż tyle, ale może są tacy, dla których znaczek jest ważny. Ogólnie bardzo poprawny samochód.
4,6
~Bmw owner
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 540i 340KM 250kW
Generalnie super , jedyny minus za 1-y slupek dachowy ograniczajacy widocznosc - w F10 bylo lepiej . Odejmuje gwiazdke bo to wplywa na bezpieczenstwo jazdy ale tak naprawde nie tak bardzo . Auto jest super - bardzo szybkie i komfortowe
4,9
~edi
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 530d 265KM 195kW
Krótko - bardzo dobre auto, dokładnie takie, jakiego potrzebowałem.
4,6
~bombek1982
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 520i 184KM 135kW
Samochód swoim wyglądem powala na kolana. Bawarczycy wykonali fantastyczną robotę tworząc to auto
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 G30-G31
Średni koszt przejechania 100 km
51,50 zł
7,2
l/100km
9,5
l/100km
Zobacz dzienniki
4,9
~Mateusz
BMW Seria 5 G30-G31
M5 Limuzyna 4.4 600KM 441kW
Zdecydowanie polecam, świetne daily praktycznie bez wad. Naped mxdrive działa świetnie w każdych warunkach. Na drodze prowadzi się super pewnie. Posiadam wersję Competition, która brzmi zdecydowanie lepiej niż zwykła M5. 4wd sport pozwala na uślizg tylnej osi i pokonanie zakrętu delikatnym "bokiem". Napęd na tył powoduje już chmurę dymu z opon :) Hamulce stalowe sprawują się świetnie dużo lepiej niż w M4. Moim zdaniem zupełnie nie ma sensu...
BMW Seria 5 G30-G31