Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 G30-G31 (61)

Pokaż filtry
4,1
~Kacper
BMW Seria 5 G30-G31
Touring 530d 265KM 195kW
Ma w sobie "to coś". Jednak jakość to nie Audi czy Mercedes. Co tu się wiele oszukiwać. Jeżdżę od nowości. Frajda jest, parę "ale" również się znalazło. W tym dyskwalifikujące.
4,1
~K.
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 520d 190KM 140kW
Ogólnie auto spełnia oczekiwania, jednak ma kilka dość istotnych mankamentów, przez które nie kupiłbym go ponownie. W szczególności chodzi o prowadzenie przy wyższych prędkościach w warunkach mocniejszego wiatru, szczegóły poniżej.
4,9
~Jarek H
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 530i 252KM 185kW
Kolejny samochód jaki zamawiam, to BMW serii 5 z Xdrive Każda marka samochodu klasy premium jest w porządku, ale żaden nie ma tego czegoś, co ma BMW. Nigdy nie byłem fanatykiem jednej marki, co 3 lata następowała wymiana na inną markę, a teraz po raz pierwszy zamawiam tę samą markę i co najważniejsze, ten sam model i wydaje mi się, że nastąpiła wewnętrzna transformacja -może to właśnie fanatyzm ?
4,9
~Tomek Audi 4.2
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 520d 190KM 140kW
Auto bardzo wygodne i ciche. Jedyne do czego mógłbym się przyczepić to to że płynie się nim jak większą limuzyną anie jak typowa piątka poprzednich modeli. Jeden to pokocha drugi znienawidzi. Ja przyzwyczaiłem się po kilku tysiącach.
4,2
~jacek
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 550i 462KM 340kW
Samochód robi piorunujące wrażenie zaraz po odpaleniu silnika, dźwięk może nie powala na kolana głośnością, ale od razu wiadomo,że mamy do czynienia z mocnym v8. To samochód typu 2 w 1. Można w trybie eco poruszać się prawie bezszelestnie, trochę mniej dynamicznie lecz zapas mocy i tak jest spory, można w zwykłym trybie mieć do dyspozycji pełną moc rozwijaną harmonijnie, płynnie, bez szarpnięć, a jak przyjdzie ochota na tryb sport + to wtedy...
3,7
~JW
BMW Seria 5 G30-G31
Touring 530i 252KM 185kW
Ogólnie samochód oceniam bardzo dobrze, choć z wielu opcji bym zrezygnował gdybym jeszcze raz miał go konfigurować
4,6
~Stifmajster
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 520d 190KM 140kW
Mój egzemplarz to 520xd, użytkuję go od dwóch miesięcy i po 5000 km mogę się pokusić o wstępną opinię na temat pojazdu. Auto dosyć świeże, więc myślę, że wielu zainteresowanym zakupem moja ocena może się przydać, moje poprzednie auto to a6 c7 2.0 tdi quattro 190 km s-tronic, a prywatnie posiadam e60 3.0d. Auto jak każda piątka w historii jest dopracowane pod względem technicznym, standardem są systemy wykrywania pieszych czy hamowania...
5,0
~dominikdm
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 530i 252KM 185kW
Siedząc w aucie czujemy że siedzimy w porządnym aucie, świetne wykonanie, rozsądne spalanie, bardzo dobry napęd Xdrive, świetna skrzynia biegów. Zastanawiałem się czy xdrive nie zepsuje auta - na pewno nie, jestem bardzo zadowolony że wybrałem wersję z tym napędem, wcześniej jeździłem autem tylno napędowym i zimą kontrola trakcji bardzo często się zapalała - teraz auto sunie jak przyklejone. W 100% zachęcam do tego napędu jak i całego auta.
4,1
~krzysiekG
BMW Seria 5 G30-G31
Touring 540i 340KM 250kW
Auto NIEMAL kompletne. Dla głowy rodziny który chce mieć w garażu pocisk dający frajdę z jazdy BMW 540i jest w sam raz. Jeśli kogoś stać - polecam. Z drugiej strony ma pewne mankamenty użytkowe (fanom marki zapewne nie będą przeszkadzać) opisane poniżej. Jeśli ktoś nie jest zdecydowany polecam sprawdzić auto bezpośredniej konkurencji.
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 G30-G31
Średni koszt przejechania 100 km
51,50 zł
7,2
l/100km
9,5
l/100km
Zobacz dzienniki
4,4
~BIK
BMW Seria 5 G30-G31
Touring Facelifting 3.0 530d 286KM 210kW
Auto poprawnie zrobione. Napęd wzorowy, jak na diesla aksamitna praca silnika. Spory moment obr. pozwala na zrelaksowaną jazdę i możliwość szybkiego przejścia w dynamiczne wrażenia. Cicha praca silnika i zawieszenia oraz dobre wyciszenie wnętrza sprawia wyczuwalny komfort podróży. Niestety zwrotność pojazdu to jego spory minus. Auto nie jest przesadnie wielkie ale manewry na parkingu to żmudna praca. Denerwujący system permanentnego start/stop
BMW Seria 5 G30-G31