Szukaj

Lista ocen BMW X3 E83 2.0d 150KM 110kW 2005-2010 (19) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 20 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~TG
BMW X3 E83
SUV 2.0d 150KM 110kW
twarde zawieszenie -dla jednych wada dla innych zaleta, dla mnie i ludzi z zacięciem sportowym ideał ( oczywiście jak na SUV-a) , auto zachowuje sie bardzo stabilnie przy pokonywaniu zakrętów, jazda poślizgami na śniegu lub śliskiej nawierzchni to sama przyjemność i frajda. Prowadzi sie duzo stabilniej niz jego starszy brat X5. Ale dla zony na tyle komfortowe aby można bylo spokojnie jeździć na wypady rodzinne z dziećmi
Dodane 16 lat temu
4,0
~Adam Marek
BMW X3 E83
SUV 2.0d 150KM 110kW
Auto prowadzi się na każdej nawierzchni wzorcowo. Servotronic niezwykle inteligenty. Niestety, przyjemność i komfort jazdy psuje niezwykle twarde zawieszenie. Szczególnie przy ostrych zakrętach na nierównej nawierzchni dochodzi nieprzyjemne stukanie, odczuwalne na kierownicy. Być może to wina pakietu sportowego?
Dodane 19 lat temu
5,0
~Łukasz
BMW X3 E83
SUV 2.0d 150KM 110kW
Jeżdżę dużo z kempingiem. Kilka razy miałem okazję wypróbować 4x4 w trudnym terenie z przyczepą i napęd działał bez problemu. W trasie na zakrętach trzyma się jak auto sportowe, ale za to ma dosyć twarde zawieszenie. Na początku trochę ciężko się przyzwyczaić, ale teraz jest ok. Mega hamulce!
Dodane 13 lat temu
5,0
~dyloo
BMW X3 E83
SUV 2.0d 150KM 110kW
Afera !! Bomba ! Miodzio ! Po RAVce, którą miałem przed BMW czuję się jakbym jechał po szynach. To z pewnością najlepiej trzymające się drogi auto jakie miałem. Wieeeelka frajda jazdy po krętych drogach. Kałuże, koleiny, plamy lodu nie robią na nim wrażenia. Fantastico !
Dodane 18 lat temu
5,0
~totylkoja
BMW X3 E83
SUV 2.0d 150KM 110kW
Na 17 calowych felgach nie mam żadnych zastrzeżeń do twardości. Dobry komfort jazdy nawet w terenie biorąc pod uwagę niezwykłe właściwości jezdne i brak jakichkolwiek przypadłości SUV-ów typu bujanie. Na "łaciatych" drogach czuć nierówności, ale coś za coś.
Dodane 17 lat temu
1,0
~Piotr
BMW X3 E83
SUV 2.0d 150KM 110kW
Po 160000 km awaria skrzyni X-drive. Koszt regeneracji 4600 zł. Koszt nowej skrzyni w ASO 7000 zł. Po 19000 km awaria silniczka sterującego skrzyni X-drive. Koszt wymiany 3000 zł. Mój mechanik mówi, że to normalne w BMW.
Dodane 7 lat temu
5,0
~CZLOWIEK
BMW X3 E83
SUV 2.0d 150KM 110kW
Zawieszenie PERFEKT....JEST RACZEJ MIEKKIE ALE NIE BUJA W ZAKRECIE...........BOSKO SIE PROWADZI....FRAJDA Z JAZDY DAJE SILE ZEBY OGARNIAC PROBLEMY Z WYSOKA AWARYJNOSCIA BMW
Dodane 6 lat temu
5,0
~rafpifpaf
BMW X3 E83
SUV 2.0d 150KM 110kW
X Drive to fenomen! wjeżdżam pod stromą zaśnieżoną górę jak bym miał łańcuchy na kołach. Sąsiad i jego Q7 patrzą i nie wierzą
Dodane 12 lat temu
5,0
~Wojtek
BMW X3 E83
SUV 2.0d 150KM 110kW
Nigdy nie jeździłem innym autem 4x4 więc ciężko mi porównać, ale ten w razie braku przyczepności reaguje bardzo szybko.
Dodane 12 lat temu
Dziennik kosztów dla BMW X3 E83 2.0d 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
39,00 zł
7,6
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Janusz
BMW X3 E83
SUV 2.0d 150KM 110kW
Świetny napęd x-drive (sprawdzałem w terenie), kontrola trakcji przy poślizgu działa bardzo szybko i daje poczucie bezpieczeństwa.
Dodane 12 lat temu
BMW X3 E83

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów