Szukaj

Ocena kierowcy - BMW X5 E70 SUV

walduś , jacekchar@o2.pl, 16 lat temu
Silnik 3.0 d 235KM 173kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 23 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
BMW X5 E70 SUV 3.0 d 235KM 173kW 2006-2010 - Oceń swoje auto
4,46
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne
5,0
Całokształt
To wspaniałe uczucie prowadzć go, to naprawdę radość z jazdy w kazdych warunkach, i najważniejsze - czarne 10 -15 letnie golfy już nie jda na czołówkę, a to jest warte "wszystkie pieniądze". Ale na początku trzeba na niego ważać: przyspieszenie od 100 km/h do 170 km/h jest niezauważalne, nic się nie zmienia - nic, ale to totalnie nic nie wskazuje na to ze jedziemy tak szybko; to samo na serpentynach - żadnych przechyłów, pod i nad sterowności, totalna neutralność; to doskonałość rozkładu masy 50/50 ; to chyba troche niebezpieczne - próbuję znaleść predkość graniczną jego uślizgu, póki co jest jak przyklejony, a ja się boję iść dalej
Wrażenia
5,0
Silnik
Nie ma go, dopiero po 7-8 miesiącach usłyszałem go; parametry, kultura pracy - to najlepszy silnik o tej pojemności jaki widziałem
5,0
Skrzynia biegów
pracuje jak bezstopniowa, niesamowicie szybka, działa szybciej niż w manual sekwencji, ale byc może to opina subiektywna i ktoś na szybsze ręce; bardzo inteligetna, absolutnie nie redukuje niepotrzebnie, po zwolnieniu pedału akceleratora zostaje na tym samym przełożeniu, oczekując na rozwój sytuacji - po spokojnym wytraceniu np. z 150 na 80 potrafi na tym samym przełożeniu wrócić do 150, lub po wcisnieciu akceleratora ( lub dzyndzla na tempomacie ) zredukawać konieczną liczbe przełożeń aby błyskawicznie wrócić do zadanej predkości;
5,0
Układ jezdny
po prostu przyjemność, przed zakupem testowałem: Lexus RX400- ogromna przyjemność, układ jezdny wg mnie o podobnej kulturze, i Land Cruisera Toyoty - dla mnie nie pasuje, to jest naprawde ciężarówka; ale być może mają rację ci którzy mówią, że X5 to "bulwarówka" ?. Dla mnie jest ona przepiękna i wspaniałą "bulwarówką" którą się śmiga 210 km/h, a w teren to kupię sobie ZiŁa na którym mozna gwożdzie prostować
Komfort
5,0
Widoczność
co tu mówić, po prostu patrzy się z "góry"
4,0
Ergonomia
po prostu trzeba przywyknąć, nie tuzinkowe auto, nie tuzinkowe systemy sterowania
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo wydajne ale skompikowana regulacja,
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
w standarcie bardzo mało schowków, brak uchwytów np. na okulary i inne duperele
5,0
Wyciszenie
to co pisałem wcześniej - usłyszałem go dopiero po 7-8 miesiącach
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
trasy krajowe 600 km- średnia 86 km/h - 8,7 l/110km ; Katowice - Wrocław - średnia 150 km/h - 10,8 l/110km
3,0
Stosunek jakość/cena
nie wiem, nie analizowałem, po prostu mówiono mi, ze BMW to "radość z jazdy", to moje I BMW i potwierdzam: ja mam naprawdę radość z jazdy
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
narazie all ok
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
narazie all ok

On - zużycie paliwa dla silnika 3.0 d 235KM 173kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
BMW X5 E70 SUV