AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Chevrolet
Spark
II
Hatchback
1.0L DOHC 68 KM 50 kW
Opinie
Opinie
Lista ocen
Chevrolet Spark II Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW 2009-2012
(11) - Silnik
Na liście zabraknie
2
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
3,0
~Tomek
Chevrolet Spark II
Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW
Silnik uwazam za srednia czesc tego samochodu. Jest najwolniejszy z samochodow jakich kolwiek jechalem. Wyprzedzanie na autostradzie musi byc bardzo przemyslane poniewaz jesli jedzie sie zapakowanym i chce sie wyprzedzic to po prostu brakuje mocy takze pod tym wzgledem moze byc to pod pewnym wzgledem niebezpieczne. Przy okolo 250-260 tys km zaczal mi grzechotac lancuch rozrzadu.(W ksiazeczce serwisowej jest napisane ze sie powinno wymienic...
Dodane
7 lat temu
4,0
~Michał Lastocki
Chevrolet Spark II
Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW
Silnik nie jest demonem siły. Jak sam jadę jest nawet fajnie zwłaszcza do 60km/h. Potem brakuje już mocy. Rozpędzenie go do prędkości autostradowej już trwa. Jak obciążymy go rodzinkom i wrzucimy coś do bagażnika to robi się strasznie mułowaty. Zawalidroga. No ale to nie auto do takich wyzwań. Trzeba zaznaczyć, że silnik ma super kulturę pracy. Równo bez szarpnięć idealnie wkręca na obroty zwłaszcza na dolnych biegach.
Dodane
11 lat temu
4,0
~gorol
Chevrolet Spark II
Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW
To mocny punkt samochodu, mimo silnika 1,0 jest jak na takie auto z tego okresu dość zaskakująco żywe, oczywiście trzeba mieszać lewarkiem biegów, ale kultura pracy jest dobra. Nie jest to cichy silnik i potrzebuje wysokich obrotów do sprawnego poruszania się. Kiedy uruchomimy klime, to osiągi widocznie spadają
Dodane
4 miesiące temu
4,0
~sebahifi
Chevrolet Spark II
Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW
Wspaniala równa praca,niesamowicie cichy na postoju..przyjemny dzwięk ,ladnie się wkręca na obroty!!!Maly ale jedzie ok!A debile ze starych niemieckich padeł niech nas krytykują...Bo pewnie zaraz będą sie zachwycać swymi 20letnimi BARDZO MALYMI WACKAMI..(bmw)..lub Wieswagenami...buahaha WW ale US CAR ZWYCIĘŻA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dodane
13 lat temu
3,0
~maniek
Chevrolet Spark II
Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW
1,0 - do przemieszczania się po mieście dla kobiety w miarę wystarczający, na trasie należy zapomnieć o wyprzedzaniu jak nie mamy wolnych conajmniej 500 metrów. Niestety autko czuje każdą górkę oraz klimę. No ale coś za coś...
Dodane
14 lat temu
3,0
~kwp
Chevrolet Spark II
Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW
Do miasta super. Dźwięk troszkę jak w ścigaczu Hondy ;) Zdecydowanie gorzej poza miastem. Autko traci oddech pod górkę, trzeba redukować i piłować silniczek. Spalanie w jeździe mieszanej ok - za 120 zł przejechałem 500km
Dodane
14 lat temu
5,0
~Adam
Chevrolet Spark II
Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW
Silnik 1,0 daje radę super znosi LPG. Łańcuch rozrządu wytrzymuje ponoć około 250 tys km
Dodane
4 lata temu
5,0
~Zadowolony
Chevrolet Spark II
Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW
Cichy, wręcz niesłyszalny- jak się wyłączy radio to słychać czasem wtryskiwacze od gazu...
Dodane
9 lat temu
3,0
~użtkownik
Chevrolet Spark II
Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW
Silnik potrzebuje wysokich obrotów, żeby jechać. Na niskich obrotach strasznie mułowaty
Dodane
12 lat temu
Dziennik kosztów dla
Chevrolet Spark II Hatchback
1.0L DOHC 68KM 50kW
Średni koszt
przejechania 100 km
21,50 zł
pb
6,2
l/100km
lpg
7,1
l/100km
Zobacz
dzienniki
4,0
~ Stefan
Chevrolet Spark II
Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW
Pracuje równo chociaż czasem ma \"dławicę\" przy przejściu z benzyny na gaz.
Dodane
14 lat temu
Poprzednia
1
2
Następna
Sprawdź najnowsze oferty
Zobacz więcej
ofert
Chevrolet Spark II Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW 2009-2012
4,2 (13 ocen)
Wybierz inny silnik
1.0L DOHC 68 KM
1.2L DOHC 81 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Chevrolet Spark w pigułce
Chevrolet Spark
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Chevrolet Spark
Dane techniczne
Chevrolet Spark II Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW 2009-2012
Raporty zużycia paliwa
Chevrolet Spark II Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW 2009-2012
Opinie
Chevrolet Spark II Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW 2009-2012
Usterki
Chevrolet Spark II Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW 2009-2012
Publikacje
Chevrolet Spark
Newsy
Chevrolet Spark
Galerie
Chevrolet Spark
Nasze pomiary
Chevrolet Spark
Filmy
Chevrolet Spark
Ogłoszenia
Chevrolet Spark
Ceny aut używanych
Chevrolet Spark
Dziennik kosztów
Chevrolet Spark II Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW 2009-2012
Opinie o instalacjach LPG
Chevrolet Spark II Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW 2009-2012
Testy zderzeniowe
Chevrolet
Aktualnie przeglądasz
Chevrolet Spark II Hatchback
Dane techniczne
52 raporty
zużycia paliwa
29 ogłoszeń
używanych
2 zgłoszone
usterki
5 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy