Szukaj

Lista ocen Citroen C5 I (464)

Pokaż filtry
4,5
~Racetigerr
Citroen C5 I
Hatchback 2.2 HDi FAP 133KM 98kW
Jest to mój pierwszy własny samochód i jak na razie jestem bardzo zadowolony
2,7
~langu
Citroen C5 I
Kombi 2.0 HDi 109KM 80kW
To auto to jakiś żart gdy go kupiłem wymieniłem sprzęgło na dzień dobry po 500 km sfery do wymiany potem łożyska tylnej belki ponoć standard po następnym 1000 km uszczelka pod głowicą a przed głowicą wymieniłem hamulce kpl i regeneracja zacisków bo zapieczone nie wspominając o elektryce tylna wycieraczka zatrzymuję się gdzie chce, włączam wycieraczki okna się zamykają, palące się na potęgę żarówki i co chwile jakieś nowe wiadomości na głównym... (Silnik)
4,5
~warszawa
Citroen C5 I
Hatchback 2.0 HPi 140KM 103kW
Moim samochodem jest Citroen C5 MkI 2.0i 16V HPi 103kW/140KM z 2002r, w wersji Exclusive. Jest to silnik z bezpośrednim wtryskiem benzyny, który charakteryzuje się najniższym spalaniem, z całej palety silników benzynowych, dostępnych w Citroenie C5 I generacji, oraz niezłymi osiągami. Pod względem osiągów, ustępuje jedynie motorowi V6/24V, który za to pochłania min. 13,9l/100km(manual) po mieście, a w automacie nawet 14,5l/100km(nadal min. w...
3,2
~warszawa
Citroen C5 I
Kombi 2.0 HPi 140KM 103kW
Moim samochodem jest Citroen C5 MkI Break 2.0i 16V HPi 103kW/140KM z 2002r, w wersji Exclusive. Jest to silnik z bezpośrednim wtryskiem benzyny, który charakteryzuje się najniższym spalaniem, z całej palety silników benzynowych, dostępnych w Citroenie C5 I generacji, oraz niezłymi osiągami. Pod względem osiągów, ustępuje jedynie motorowi V6/24V, który za to pochłania min. 13,8l/100km(manual) po mieście, a w automacie nawet 14,8l/100km(nadal...
4,5
~wojtek
Citroen C5 I
Hatchback 3.0 V6 207KM 152kW
kiedys flagowy model citroena, dzis juz tylko auto klasy sredniej, jednak znakomicie wyposazone, przydatna nawigacja satelitarna z traffic control
4,6
~eddy
Citroen C5 I
Hatchback 3.0 V6 207KM 152kW
Mam V6 z 2001 r. Rozrządu nie ruszałem, a koszt ok. 1200 PLN + robocizna. W ASO za samą wymianę chcą 800 PLN, więc w granicach normy. Cewkofajka kosztuje poniżej 200 PLN i robi się to co 100k km. W pompie zawieszenia zużywają się kondensatory, więc jak szwankuje, to naprawa jest dość prosta dla elektronika. Największą bolączką tak naprawdę są motoreduktory, które sterują pracą nawiewu w kabinie. Ciężko się dostać do nich, a poprawione...
4,4
~leszek@witalni.pl
Citroen C5 I
Hatchback 2.0 HDi 109KM 80kW
Zawsze lekko i płynnie wszystkie redukcje, nie wiem jak można na to narzekać (Skrzynia biegów)
4,9
~piniof1@poczta.fm
Citroen C5 I
Hatchback 2.0 HDi 109KM 80kW
bardzo lubię ten samochód, to trzeci mój Citroen i drugi z hydropneumatycznym zawieszeniem, samochód z duszą, wielbiciele niemieckich wozów drabiniastych raczej niech nie spoglądają w jego stronę, myślę, że szybko się rozczrują.
4,2
~B.Linda
Citroen C5 I
Hatchback 2.0 HDi 109KM 80kW
silnik 110KM po modyfikacji elektronicznej na 136KM spisuje sie doskonale.To zupełnie inne ,bardzo żywe auto. (Silnik)
Dziennik kosztów dla Citroen C5 I
Średni koszt przejechania 100 km
51,33 zł
7,2
l/100km
10,9
l/100km
11,8
l/100km
Zobacz dzienniki
4,8
~Ego
Citroen C5 I
Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW
W cenie Skodziny Fabii dostajemy limuzynę o niedoścignionym komforcie. Farmazony na temat awaryjności można wrzucić między bajki. Zawieszenie Hydro jest tańsze w serwisowaniu niż wielowahaczowe i dużo mniej awaryjne. Z prostym silnikiem benzynowym auto okazuje się dużo mniej awaryjne od konkurencji, tanie jak barszcz i luksusowe.
Citroen C5 I