Szukaj

Lista ocen Citroen C5 III (195) - Silnik

Na liście zabraknie 92 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~totalControl
Citroen C5 III
Sedan 1.6 THP 156KM 115kW
Zastanawiałem się czy będzie żwawy, dynamiczny, silny... w salonie próbowano mnie namówić na Diesla 2.0, ale ja po prostu jestem zwolennikiem benzyn i się uparłem. Po wyjechaniu z salonu do auta się podchodziło delikatnie, po zrobieniu już 10 km i wyjechaniu z miasta na ekspresówkę nabierałem pewności i wtedy to pojawił się szeroki uśmiech na mej twarzy i błysk w oku... na 2 i 3 biegu ma depnięcie, które wbija w fotel... na niskich obrotach na...
3,0
~Jurek
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 136KM 100kW
Sam silnik jest dość fajny do normalnej jazdy wystarcza za to mamy dość niskie spalanie 4.8-6.5 chyba jedyny plus tego auta jest to muj pierwszy i ostatni citroen z racji że niczym to auto nie zaskakuje nie wiem skąd takie opinie że jest to wspaniały samochód chyba tylko z wyglądu chyba ktoś naczytał się gazet napisał opinie drugi przeczytał i też napisał i tak o to powstał w sieci że citroen C5 jest cudownym autem a ja jakoś nie odkryłem tego...
5,0
~Wacko
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Auto 8 lat, awarie: zero. Spalanie w trasie 6 - 6,5 l, miasto 7,5-7,8 l/100 km. Zbiornik ponad 70 litrów, jak lecę autostradami np. do Włoch to na jednym baku spokojnie robi 1100 km. Można sobie zaplanować tankowanie w tańszym kraju po drodze i nie zatrzymywać się do chwila na stacjach paliwowych, czego akurat nie cierpię. Filtr FAP - nigdy nie musiałem przy nim grzebać, wymieniać płynu itp. Dwa razy zapaliła się kontrolka po tym jak przez...
5,0
~Michał
Citroen C5 III
Tourer 2.0i 16V 140KM 103kW
140 KM przy tej masie i w połączeniu z automatem nie czyni z tego auta rakiety, ale charakter tego auta jest taki, że nie prowokuje do ciśnięcia, a raczej do spokojnego przemieszczania się, człowiek po prostu nie ma potrzeby go cisnąć - jedzie sobie spokojnie, miękko, cicho i wygodnie. Do normalnej, codziennej jazdy wystarcza, chociaż jak ktoś musi być zawsze pierwszy z pod świateł, niech lepiej wybierze coś innego. Za to silnik jest pancerny,...
5,0
~ludojad
Citroen C5 III
Crosstourer 2.2 HDi 204KM 150kW
Oby tylko był tak bezawaryjny jak 2.0 HDI. Obecnie ceny osprzętu są nieco wyższe, ze względu na mniejszy popyt na 2.2HDi. Jego świetne parametry biorą się z bardzo zaawansowanego osprzętu. Turbosprężarka jest od Mitsubishi ze sterowaniem elektrycznym oraz chłodzeniem cieczą. Następnie mamy piezoelektryczne wtryski bosha, które niestety nie są regenerowalne i są bardzo drogie (można stosować HDI unik dla przedłużenia żywotności). Mokry filtr...
5,0
~JA C5 X7 III
Citroen C5 III
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
2.0 163km w automacie. Auto jak na swoją wagę ponad 1700kg.z tym silnikiem współgraja. Auto fajnie przyśpiesza, silnik jest elastyczny. Jak trzeba szybciej ze świateł ruszyć to też jest czym. Pracuje bardzo cicho. Stojąc kilka metró od auta nie słychać wogóle silnika. Stojąc blisko nie słychać tam głośnego , wyraźnego klekotania. Mogłoby trochę mniej palić. Naczytałem się na forach że palą od 5 do 9. miałem nadzieję że będę tym szczęśliwcem...
1,0
~Loyd 73
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
ogólnie silnik jest dość dynamiczny, i stosunkowo niewiele pali oczywiście do rozsądnych prędkości - powyżej 140 km/h spalanie wzrasta do ok. 8,5 każde 10km/h więcej to ok. 1L więcej w spalaniu. Natomiast silnik przy przebiegu 59500 km uległ poważnej awarii - korbowód uszkodził blok silnika i oczywiście doszło do zatarcia. auto 10 miesięcy po gwarancji, systematycznie serwisowane w ASO co 12 miesięcy. Wymiana silnika na nowy w ASO to koszt ok....
5,0
~KaSa777
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Doznania z jazdy porównywalne z autami porównywalnymi A4 B6/A4 B8 (przy przyspieszaniu na 2 biegu zrywa przyczepność tak jak w porównywanych) kultura pracy najlepsza. Spalanie podobne (pełny ładunek, autostrada, tempomat, 150km/h spalanie max 7L) natomiast innym razem, Teraz uwaga! Na jednym tankowaniu w Polsce dojechałem do Warny w Bułgarii 1250 km Jazda po drogach wiejskich i międzymiastowych (zgodnie z przepisami) 5 -5,5L. Ten silnik jest...
5,0
~citroenc5
Citroen C5 III
Sedan 1.6 THP 156KM 115kW
Silnik ma odpowiednią moc i elastyczność. Na razie to ma za mały przebieg - 3400 km, aby go oceniać pod względem trwałości. Silnik stosowany jest również w BMW 1 i Mini Morris. Jedna niedogodność w benzyniaku (w dieslu tego nie ma) - gdy silnik pracuje na wolnych obrotach i automat jest ustawiony na Drive oraz zaciągnięty elektryczny hamulec (np. oczekiwanie na skrzyżowaniu na światło zielone) wówczas na fotelu odczuwane są nieprzyjemne...
Dziennik kosztów dla Citroen C5 III
Średni koszt przejechania 100 km
32,67 zł
7,7
l/100km
9,8
l/100km
11,1
l/100km
Zobacz dzienniki
1,0
~Kaziu_2
Citroen C5 III
Tourer 1.6 THP 156KM 115kW
Nie polecam. Producent/salon nigdzie się nie przyznał oficjalnie, że mają z tym silnikiem problem. Fakt jest jednak taki, że nawet nowe potrafią przyjeżdżać i wymieniane są całe jednostki. Upgrade oprogramowania, wymiany podzespołów (pompa wody, regulator ciśnienia oleju, zawór ciśnienia oleju) nie pomagają i co jakiś czas komputer monituje o spalaniu stukowym, co nie jest komfortowe jak jedziemy na żadną trasę. Nawet tą najmniejszą. Po tym...
Citroen C5 III