Szukaj

Lista ocen Citroen Xsara I Hatchback (166) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 248 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Greg
Citroen Xsara I
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
po czterech latach (około 80 tys.) pompa paliwa, uszczelki pod głowicą, czujnik temperatury płynu chłodzącego. Przy przebiegu 120 tys. trzeba robić belkę (ten typ tak ma). Poza tym spokój tylko trzeba znaleźć właściwy warsztat bo z autoryzowanym serwisem nie ma co ciągnąć dłużej niż do zakończenia gwarancji - dzięki nim miałem dwókrotnie wymieniane tarcze i klocki (ciągłe drgania podczas hamowania, jak się okazało pochodzące z tylnych bębnów).
1,0
~Dża
Citroen Xsara I
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
Rdza moi drodzy. Swoje zezłomowałem, bo nie dało się nim już bezpiecznie jeździć. Progi, podłoga, podłużnica, tylne nadkola, kielichy - wszystko trawił rudy. Pomimo konserwacji i walki ciągle było coś nie tak. Chciałem kupić drugie, takie samo ale nie znalazłem żadnego egzemplarza, który byłby mnie zeżarty od mojego. Oglądajcie przez zakupem samochód z każdej strony, żeby się srogo nie zawieść.
4,0
~BSN
Citroen Xsara I
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
wada w układnie elektrycznym, samochód \"zgubił\" masę, po czym na desce rozdzielczej temperatura silnika wzrosła do maks i po kilku dniach zaczęła wariować strzałka od paliwa (podnosiła się i opadała) panowie z serwisu mieli problem ze znalezieniem usterki. Uszkodzony przegób - w tym samochodzie oznacza to wymianę całej półosi, ciężko dostać odpowiedni zamiennik, stanowczo nie polecam regeneracji półosi !
3,0
~andek_strauss
Citroen Xsara I
Hatchback 1.9 TD 90KM 66kW
Na początku musiałem zrobić zawieszenie z tyłu (400 euro), potem wymiana świec żarowych za darmo, bo zapasowe były w aucie. Później zaczęła przeciekać pompa paliwa (nowa 600 euro, regeneracja ponad 300 euro), do tego zbliżał się już nieubłaganie rozrząd (termin był przekroczony), a ponieważ to plus pompa wyszłoby ponad 700 euro, postanowiłem sprzedać auto...
3,0
~krakus
Citroen Xsara I
Hatchback 1.9 D 71KM 52kW
Na lakierze metaliku od liści i owoców (chyba lipy)zrobiły się plamy zółte i zielone długości do 0,7 cm, a szerokości ok 0,2 cm. Nie można ich usunąć żadną ścierną pastą sprawdziłem w myjni i w ASO. Plamy są na lakierze wrzosowym pod bezbarwnym. To ponoć druga reklamacja w tym roku w ASO Kraków (ten sam kolor lakieru tyle że pechowiec miał o wiele większe plamy)
3,0
~staryjabol
Citroen Xsara I
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
Oprócz wspomnianych stuków i wymiany łączników stabilizatora, wymieniłem również tuleję gumowo metalową tylnego zawieszenia, sprzęgło kompletne przy 110 tkm, przed sprzedażą pojawił się również problem z alternatorem - kontrolka zaczynała żarzyć przy większym obciążeniu
2,0
~majic777
Citroen Xsara I
Hatchback 2.0 VTS 163KM 120kW
Póki nic sie nie działo, to bez zarzutu. Na koniec padła elektryka ale dosłownie cała. Musiałem sprzedać, bo koszt naprawy byłby za duży. Kupił mechanik elektryk, bo powiedział, że sobie parę tygodni przy tym pogrzebie i będzie "jak nowy".
5,0
~Zubi_
Citroen Xsara I
Hatchback 1.6 i 88KM 65kW
Poważne usterki? Pęknięta chłodnica, pęknięte króćce od nagrzewnicy - oba elementy zamiast wymiany, były poklejone przez poprzednich właścicieli :/ po wymianie do dzisiaj jeżdżą spokojnie. Belka tylna po 180tkm wymagała regeneracji - norma.
4,0
~axl2000
Citroen Xsara I
Hatchback 1.6 i 88KM 65kW
Póki co autko mnie nie zawiodło. Jedyną poważną usterką jest spalanie za dużej ilości oleju, stąd czeka Xsarę wizyta u mechanika na mały remont silnika. Zawieszenie dobrze pracuje, niestety zimą słychać skrzypiące gumy. Póki co DOBRZE.
Dziennik kosztów dla Citroen Xsara I Hatchback
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
6,4
l/100km
7,9
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Emiliano
Citroen Xsara I
Hatchback 1.8 i 90KM 66kW
układ napędowy raczej nas nie zawiedzie, ale często zdarzają się problemy ze stukami w zawieszeniu przednim (stabilizatory, łączniki, końcówka drążka kier.), na szczęście tego typu naprawy nie są zbyt kosztowne
Citroen Xsara I Hatchback