Szukaj

Lista ocen Dacia Duster I SUV 1.6 16V 105KM 77kW 2010-2013 (35) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 18 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Tobi
Dacia Duster I
SUV 1.6 16V 105KM 77kW
Co do wyciszenia to producent mógłby bardziej się postarać. Silnik przy obrotach do 3000 chodzi w miare cicho. Jak mamy okolo 4000 to jeszcze jest znośnie,ale jak mamy powyzej 4000 to jest już głośno. Przy ilości obrotów na liczniku jest jednak 140km/h wiec dopuszczalna w RP. Silnik cichnie przy 4500 obr./min i predkości powyżej 150km/h. Wersja jaką jeżdże jest 6\'cio biegowa wiec ta ilość obrotów jest na 6\'tym biegu.
3,0
~grzegzal@poczta.onet.pl
Dacia Duster I
SUV 1.6 16V 105KM 77kW
Wyciszenie wnętrza mogłoby być zdecydowanie lepsze, choć nie jest ztym aż tak źle. Myślę, że producent mógłby dać nieco grubszą podsufitkę i trochę materiału na boczne drzwi, a komfort znacznie by się poprawił; do 90km/h hałas (od silnika) przeciętny, 90-100km/h nieco wzrasta, po czym w zakresie 100-130km/h przybiera zdecydowanie przyjemniejszą barwę.
3,0
~xyz123
Dacia Duster I
SUV 1.6 16V 105KM 77kW
Niestety wersja pierwsza nie jest zbyt dobrze wyciszona. Jadąc do około 100km/h jest ok,ale jadąc już 140km na godzinę i więcej silnik wyje tym samym nie słychać radia,a powietrze na zewnątrz jest jak mały huragan. Prawdopodobnie wersja po liftingu która ma wejść na jesień 2013 roku ma już znacznie lepsze wyciszenie kabiny.
3,0
~fooxtom
Dacia Duster I
SUV 1.6 16V 105KM 77kW
Oszczędność musiała gdzieś znaleźć swoje odbicie i padło na wyciszenie wnętrza. Hałas powyżej 3000 rpm (110 km/h)powoduje że jazda tym samochodem wymaga odrobiny samozaparcia i zwiększenia głośności radia. Podobnie jazda w deszczu. Dudniące krople mogą przystroić o rozstrój nerwowy i modlitwę o jazdę w tunelu.
4,0
~pms67@gazeta.pl
Dacia Duster I
SUV 1.6 16V 105KM 77kW
Bardzo dobre do ok 90 km/h. Poniżej 90 km/h Dominuje hałas od opon (Continental 215 R65 16\" M+S) W zakresie obrotów 2800...3200 auto robi się dość głośne a powyżej tego zakresu...cichnie. Powyżej 100 km/h zaczyna dominować hałas aerodynamiczny (lusterka i relingi) Do \"legalnych\" 130 km/h jest jeszcze dobrze.
4,0
~Andrzej Wilk
Dacia Duster I
SUV 1.6 16V 105KM 77kW
no coz plastiki nie tlumia tak jak inne materialy,lecz nic nie skrzypi. Drzwi pokryte plastikiem od wewnatrz stanowia jednak swietne pudlo rezonansowe dla glosnikow (ja zmienilem na 18 cm). Podczas szybkiej jazdy < 130 Km/h slychac oplywajace powietrze wokol karoserii.
3,0
~Marek
Dacia Duster I
SUV 1.6 16V 105KM 77kW
Niestety tylko przeciętnie. Prawdopodobnie poprzez oszczędności materiałowe tu i uwdzie brakuje dobrego wygłuszenia. W rezultacie odglosy z zewnątrz i od silnika, stają się czasami nieprzyjemne. Trzeba zakupić dobre radio. Mam zamiar poprawić wyciszenia \"własnoręcznie\".
3,0
~Marcin
Dacia Duster I
SUV 1.6 16V 105KM 77kW
To chyba najsłabszy punkt samochodu, o ile w mieście nie stanowi to problemu to na trasie przy prędkościach powyżej 120 km/h robi się głośno. Nie chodzi tu o silnik (jego praktycznie nie słychać) ale o szum opon oraz szum powietrza od relingów i lusterek.
2,0
~Tomasz
Dacia Duster I
SUV 1.6 16V 105KM 77kW
Tragedia. Do 100 km/h daje się wytrzymać - powyżej radio o kilka donów w górę i zatyczki do uszu. Jazda w deszczu i kakofonia dźwięków od kropli deszczu tłukących o karoserię może przyprawiać o "ból zębów"
2,0
~akseltychy
Dacia Duster I
SUV 1.6 16V 105KM 77kW
nie ma co ukrywać, jest głośno na każdym biegu, podczas jazdy przy włączonym radiu żona jak siedzi z tyłu to mnie nie słyszy, muszę sie do niej odwracać aby się porozumieć... mogło być lepiej, no ale ccc budżetówka...
Dacia Duster I SUV