Szukaj

Lista ocen Dacia Duster II SUV (90) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 68 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Marcin T.
Dacia Duster II
SUV 1.3 TCe 150KM 110kW
Bardzo miękkie wspomaganie. Wygodne przy parkowaniu ale przy wyższych prędkościach w ogóle nie wiadomo co sie z autem dzieje. Wszystkie filmy i recenzje jakie oglądałem przed zakupem chwalą auto za komfortowe miękkie zawieszenie. Faktycznie z progami i krawężnikami radzi sobie ok, ale po drobnych nierównościach prowadzi się jak taczki. Tłucze się i podskakuje, nie wiem kto to zawieszenie określił jako komfortowe. Jest słabe. Jazda po dziurach...
4,0
~Serpentes
Dacia Duster II
SUV 1.6 SCe 115KM 85kW
Podczas pokonywania ostrych zakrętów kabina się przechyla. Na początku dziwne uczucie, ale szybko się przyzwyczaiłem. Wcześniej jeździłem osobowką, więc wyższy samochód inaczej pokonuje zakręty. Zawieszenie dobrze wybiera dziury i nierówności. Jest komfortowo. Na równym asfalcie samochód płynie. Na bezdrożach radzi sobie znakomicie. Leśna droga z głębokimi koleinami nie stanowi problemu. Oczywiście jeśli nie ma dużego blota, bo duster...
4,0
~induktor
Dacia Duster II
SUV 1.6 SCe LPG 115KM 85kW
Co do zawieszenia mam jednak trochę mieszane uczucia, bo niby rzeczywiście ma terenowe ambicje (można szybko przelatywać przez dziurawe drogi, a zdezelowanych tramwajowych torowisk prawie się nie wyczuwa) a zarazem zapewnia duży komfort, ale to właśnie ta miękkość sprawia, że auto na nierównościach trochę za bardzo się buja. Na początku to fajne uczucie, ale na dłuższą metę nawet kierowcy może się od tego kołysania zrobić niedobrze. Pewnie w...
5,0
~KRAKUS 2
Dacia Duster II
SUV 1.3 TCe 150KM 110kW
4x4/4x2 - podobny komfort, auto jest w miarę komfortowe choć nie można go porównać np do Suzuki- nie ta klasa. Ze względu na gabaryty, trochę go buja na zakrętach. Wtedy trzeba nauczyć się wolniej wchodzić w zakręty lub polubieć te przechyły. Ogólnie jest stabilne i prawidłowo trzyma się toru jazdy. W 4x4 słychać przeniesienie napędu ,że ma lekkie luzy. W szczególności przy manewrach z małymi prędkościami - parkowanie. Ale podobno tak ma być....
5,0
~Paweł
Dacia Duster II
SUV 1.6 SCe LPG 115KM 85kW
Mocna strona tego auta: dobry kompromis między jazdą w terenie i na szosie. Oczywiście, każdy kompromis jest zgniły i jego skutki mogą krytykować z jednej strony miłośnicy off roead'u, z drugiej - jazdy w trasie czy wręcz gonienia po autostradzie. Jednak gdy potrzenujesz jednego samochodu do tego i do tego, Duster to dobry wybór (z powodów zawodowych zdarza mi się jeździć po naprawdę niezłych wertepach, do których z kolei trzeba czasem...
5,0
~Leemaxx
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Auto prowadzi się pewnie,mimo wysokiego gabarytu i lekkiego przechyłu na ciaśniejszych zakrętach .Wspomaganie w mieście to mocna strona tego auta.Kierownicą operuje się lekko i przyjemnie.W trasie ,przy dużych prędkościach nie odczułem natomiast ,że układ kierowniczy jakoś mocniej się utwardza,co dla niektórych osób może być minusem .Mnie osobiście tak zestrojony układ nie utrudniał kierowania pojazdem.
5,0
~Marek_JK
Dacia Duster II
SUV 1.6 SCe 115KM 85kW
Bardzo dobrze tłumi wszystkie dziury i nierówności na drodze. Nie zauważyłem żeby nadmiernie się przechylała na zakrętach ani wpadała w falowanie. Wspomaganie kierownicy działa bardzo precyzyjnie i zawsze ma się nad nim kontrolę. Promień zawracania całkiem przyzwoity lepszy niż w niejednym samochodzie z klasy wyższej (wiem z doświadczenia)
5,0
~Edward
Dacia Duster II
SUV 1.6 SCe 115KM 85kW
Jak na takiego klocka całkiem dobrze na asfaltowej drodze. Potwierdzają to testy łosia niezależnych organizacji. Byleby nie szaleć z prędkością, bo pojazd jest wysoki i nie ma cudów żeby jeździł jak płaski. :) W terenie rewelacja, jeżdżę nim po polnych drogach, szutrach, po polanach, radzi sobie rewelacyjnie, deklasuje 3 razy droższą RAV4 mojej żony.
5,0
~Mika
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Bajka. Duster jest mistrzem podmiejskich dróg: nierówności, dziur, progów zwalniających i krawężników. Łyka je niemal nieodczuwalnie, jeździ się jak na kanapie. Tu po prostu nie ma się do czego przyczepić. Przy okazji, auto ma mocne wspomaganie - kierownica chodzi bardzo lekko, dzięki temu jazda jest bardzo przyjemna.
5,0
~Jan
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Samochód dobrze trzyma się drogi, drobne myszkowanie następuje przy prędkościach 140 i więcej km/h ale nie kupujemy tego samochodu, żeby nim jeździć po autostradzie nie? Na drogach szutrowych, trawie lub po lesie samochód spisuje się fenomenalnie. Małe dziury są prawie niewyczuwalne podobnie do niskich krawężników.
Dacia Duster II SUV