Szukaj

Lista ocen Dacia Duster II SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW 2020-2021 (14) - Ergonomia

Na liście zabraknie 11 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Jan
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Ogólnie to jest ok. Siedzenia nie są jakieś szczególne ale dają radę. Dramatyczny jest fabryczny podłokietnik. Na szczęście na jeździe testowej dostałem auto z takim właśnie, więc szeroki podłokietnik od razu trafił na listę do dokupienia. Bardzo ciekawy jest moduł sterowania dźwiękiem zapożyczony z Renault. Na początku wydawał mi się dziwny, ale teraz uważam go za bardzo sprytny. Odejmuję pół gwiazdki za umiejscowienie przełącznika...
4,0
~Mika
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Jest ok: siedzenia są wygodne, kierownicę i siedzenie kierowcy można porządnie ustawić, w aucie jest dużo miejsca. Bagażnik jest ogromny. Poza tym auto ma sporo schowków, choć niektóre są nieco rozbrajające (aka, wgłębienie w miejscu gdzie w wersji 4x4 jest przełącznik napędu). Bardzo fajna obsługa klimatyzacji i multimediów. Mały minus za przełącznik tempomatu i ogranicznika pod hamulcem ręcznym - ale uwaga, w wersji 2021 to podobno poprawili...
4,0
~Leemaxx
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Po lifcie wszystko jest pod ręką ,do tego dobrze oznaczone czy podświetlone. Obsługa jest dość intuicyjna i nie odbiega od jakiegoś przyjętego standardu.Wsiadasz i wszystko kupisz o razu,szczególnie jak miałeś wcześniej jakąś Renowkę.Minusik za pas dla 3go pasażera poprowadzony z dachu nad przestrzenią bagażową. Osobiście uważam to za głupotę. Można to było zrobić "normalnie",co ułatwiłoby korzystanie z pasa przez dzieciaki z tyłu.
4,0
~Nemeczek
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Sama pozycja za kierownicą poprawna, regulacja położenia kierownicy w dwóch płaszczyznach, fotel toporny i twardawy, ale podstawowe regulacje są (bez niestety podparcia lędźwi). Przyrządy pokładowe skromne, ale umiejscowione poprawnie (może oprócz tempomatu i regulacji reflektorów) i duże kieszenie boczne. Wszędzie twardy plastik, ale spasowanie ok. Mam bieda-wersję i brakuje mi podłokietnika.
4,0
~Nemeczek
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Sama pozycja za kierownicą poprawna, regulacja położenia kierownicy w dwóch płaszczyznach, fotel toporny i twardawy, ale podstawowe regulacje są (bez niestety podparcia lędźwi). Przyrządy pokładowe skromne, ale umiejscowione poprawnie (może oprócz tempomatu i regulacji reflektorów) i duże kieszenie boczne. Wszędzie twardy plastik, ale spasowanie ok. Mam bieda-wersję i brakuje mi podłokietnika.
5,0
~Adam
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Paru rzeczy inni producenci mogą się od Dacii nauczyć: wyłącznik start-stop? Proszę, pod ręką. Tryb ECO? Zaraz obok. Zmiana godziny w fabrycznym radiu? Voila, 3 sekundy. Ciut gorzej wypada podłokietnik (niektórzy wymieniają, ja się przyzwyczaiłem) i uchwyty na kubki. Wersja po liftingowa ma to ogarnięte lepiej, ale i tak jest naprawdę dobrze.
4,0
~Mały
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Wszystko ok, poza pozycją za kierownicą. Auto wysokie z zewnątrz, niskie w środku jak osobówka. Wkurza trochę nisko umieszczona nawigacja, ale monitory ustawione wysoko weszły niedawno. Brakuje regulacji wycieraczek, lub automatycznych wycieraczek.
4,0
~Janek
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Ogólnie rozmieszczenie przyrządów w porządku. Fotele przyzwoite. Malutka i bardzo lekko chodząca kierownica. Specyficzna, trudna do optymalnego ustawienia, mało wygodna pozycja za sterem.
4,0
~komornik
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Oceniam bardzo dobrze - tempomat idealnie, stary pilot do radia też daje radę, pokrętła przyciski dobrze umiejscowione. Zabieram gwiazdkę za brak podświetlenia kierownicy!
5,0
~a
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Wszystko na swoim miejscu. Konsola czytelna, brak nadmiernej ilości opcji i przycisków. Proste i funkcjonalne.
Dacia Duster II SUV